Skocz do zawartości

klimas1990

Zarejestrowani
  • Postów

    29
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 316i 2003

Osiągnięcia klimas1990

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. A więc po 3ech dniach spokoju problem wrócił. W niedzielę odlaczylem aku na godzinę i wróciło wszystko do normy. Dziś pojechalem umyć samochód, wróciłem i odstawilem. Po kilku godzinach problem wrócił. Stawiam ze po myciu auta gdzies dostala sie wilgoć i robi zawarcie. Tylko pytanie gdzie tego szukać?
  2. Cześć Panowie, Mam problem ze swoim autkiem. Nie działa centralny z pilota, i szaleje elektronika zegarów. Palą sie rozne kontrolki, i nie dziala wyswietlacz komputera. Co ciekawe jak odpale auto to wszystkie kontrolki gasna i jest ok oprocz komputera. Zegary dzialaja normalnie. Wszystko zaczyna wariowac jak wyjme kluczyki ze stacyjki. Jeszcze wczoraj bylo wszystko ok. Podsumowując: -Nie dziala centralny zamek z pilota -Nie dziala komputer pokladowy -Po wyjęciu kluczyka ze stacyjki palą sie kontrolki(tylnych swiatel,tempomatu,recznego,oleju i kontroli trakcji i wskazówka od temp jest na maksa) Edit: Po wyjeciu bezpiecznika nr 43. Wszystko wrocilo do normy oprocz wyswietlacza komputera- Nie dziala dalej. Centralny dziala i kontrolki juz sie nie swieca. Co dalej?
  3. Dzieki. Tego live'a nie moge odpalic. Wyskakuje jakiś błąd w INPIE przy probie odczytu z live'a - Error#134 API-0014:Result not found.
  4. Odświeżę trochę temat. Po ostatnim usunięciu tego błędu do tej pory było ok. Teraz problem wrócił ale już po usunięciu błędy on cały czas wraca. Sonda pewnie już padła na dobre. Tylko teraz mam pytanie, która to sonda? bo chyba jest kilka. Czy z błędu można odzczytac która to sonda szwankuje? Najlepiej jakby ktoś podrzucił nr części żebym mógł zamówić.
  5. http://i63.tinypic.com/2nr8mw.jpg Zdjecie liche ale nie mam jak zrobic screena bo lapka juz nie mam. Zrobilem tylko fote. A co do filmiku to ciężko bo przy próbie odczytu pracy sond wywalalo blad i od razu zatrzymuje odczyt. Ale dodam ze zawsze tak mialem ze nie mogłem odczytac akurat tej strony z sondami. Nie wiem moze to cos z programem nie tak.
  6. Cześć koledz! Wczoraj podczas jazdy, przy przyspieszaniu zapalila sie zolta kontrolka silnika na desce. Samochod lekko sie przydusil ale dalej jechal normalnie. Po podpieciu INPY wywalilo błąd: 271A CDKLSV - Oxygen sensor before cat. Co to może być? Sonda przed katem? Przeplywka?lewe powietrze? Bmw e46 316i 2003r
  7. No więc tak... Odma wyczyszczona, 2 przewody od niej wymienione a trzeci wyczyszczona. Wszystko było zawalone masłem. Zdjalem też pokrywę zaworów i tam też maselka było bardzo dużo. Wszystko wyczyscilem. Wymieniłem też olej na nowy. Silnik pracuje lepiej jak wcześniej, lepiej reaguje na gaz. Muszę tylko zrobić jakąś większą trasę żeby ten olej wypalić z tłumika. Zrobiłem póki co 80km i dymi już mniej ale jeszcze czuć olej. Będę obserwował stan oleju czy nie ubywa i upewnić się co do tych uszczelniaczy. Jestem ciekaw jak długo ten olej będzie się wypalal z tłumika?
  8. Dzień Dobry koledzy, Ostatnie mrozy nie były dla mojej buni łaskawe... Wczoraj po przejechaniu ok 2km auto zaczęło bardzo mocno dymić na biało wiec zjechałem i zgasiłem auto. Otworzyłem maskę i gdy otworzyłem korek wlewu oleju to uderzyło ciśnienie ( oczywiście podejrzany - odma.) Sprawdzam bagnet a tam nie ma oleju... Cały olej poszedł w układ wydechowy tylko jak??? :mad2: Czy da się to jakoś uratować? Czy silnik już na żyletki? Dodam ze sprawdzałem płyn chłodniczy to jest w normie, oleju tam nie wyczuwam. Silnik pracuje tak naprawdę ładnie i równo nic się nie zmieniło w tej kwestii. Odma była wymieniana rok temu.
  9. W silniku błędów zero. Edit: Jednak problem byl w programie. Odczytalem bledy z DSC i wyskoczylo mi: 5E21 pressure Sensor 2 electrical failure
  10. Witam, Zaswiecily mi sie kontrolki DSC i recznego. Podłączyłem INPE zeby zdiagnozować problem ale nie moge sie polaczyc z tym wlasnie modulem. Silnik i reszte modulow ok ale w DSC nie moge wejsc. Jakies pomysly? Bmw e46 2003r
  11. Niee. Nie mam zadnych pretensji :) Poki co tych skoków w górę nie ma czyli problem rozwiazany. Trzeba troche pojezdzic i zobaczyc bo to bylo sporadycznie wiec na efekty trzeba poczekac. Jestem koledzy wdzięczny za kazda podpowiedz :)
  12. Nie, jest sucho. Nic tam nie cieknie. Komutator fakt, nosil juz slady zuzycia. Najwazniejsze aby przestalo skakac w górę. Pojezdze troche i zobacze. Jak dyskoteki nie bedzie na desce to bedzie dobrze.
  13. Wiem wiem dlatego pisalem tu na forum zeby poradzic sie innych w tej kwestii. Jak widac wszyscy stawiali na regulator wiec postanowilem go wymienic. Przyznaje sie szczerze ze kupilem zamiennik ARE3086.
  14. Wymienilem ten regulator ale wydaje mi sie ze jest jeszcze gorzej. Moze napiecie nie skacze do 18 ale jakos nie chce teraz trzymac stalego napiecia. Bez duzego obciazenia 13.8-14.2 ale jak tak lekko musnę pedal gazu to zejdzie na chwile do 13. Jakby silnik lekko sie przydusil. Moze te szczotki jeszcze musza sie jakos dotrzec ??
  15. Nie będę otwierał nowego tematu żeby nie robić śmietnika więc napisze tu. Wymontowałem swój alternator żeby sprawdzić ten regulator napięcia. Szczotki wyglądały jeszcze nie tak źle ale dorwałem od znajomego taki sam używany alternator(niby z jeżdżącego auta). Jednak problem dalej został. Jak się autko odpali i jest jeszcze zimny to przy gazowaniu czasami skacze prąd. Zegar,radio,klima gaśnie a światła świecą mocniej (zapala sie też DSC, ABS). Raz zdarzyło mi się to podczas jazdy i już to nie było chwilowe tylko jak się te cyrki zaczęły dziać to tak już zostało do zgaszenia auta. Później już go odpalić nie mogłem bo aku był padnięty. Zauważyłem że częściej to się dzieje przy większym mrozie. Udało mi sie raz zmierzyć miernikiem jak działy sie te cyrki. Ładowanie skakało do 18-19V. Pytanie moje jest zasadnicze. Czy takie objawy mogą występować przez regulator??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.