Skocz do zawartości

Rafikk7769

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW X5 E70 4.8 2007, BMW X3 3.0 2005

Osiągnięcia Rafikk7769

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam. Mam pytanie,czy może spotkał się ktoś z czymś takim jak ja? Mianowicie podczas jazdy w sierpniu autostradą z prędkością ok. 130km/h przestała działać dmuchawa,później za jakieś 5 minut zaczęły wyskakiwać błędy ABS,PDC 4X4, Air Bag i samochód w końcu zaczął gasnąć,za chwilę znów odaplił (sam),po czym zjechałem na pobocze odpięłem akumulator,bo bałem,że może być zwarcie żeby nic sie nie popaliło. Przywiezli mi nowy akumulator,założyłem,odpałem i pojechałem dalej ok. 100km. Pomyślałem,że jakby był alternator to nowa bateria padłaby za max 20km. Zmieżyłem na miejscu u znajomego mechanika ładowanie przy obciążeniu i bez,przed i po odpaleniu i wyszło xacu więc jeździłem i nie brałem do bani. Ale wczoraj... wracałem wieczorem i ok. 10 km zostało mi do domu jak znów dokłdnie to samo, jechałem ile mogłem z nadzieją,że dajadę na podwórko,ale niestety ok 1km od domu zabrakło mocy,siły i chęci mojej Buni. Na szczęście kolega mnie widział,podjechał za mną i dał mi akumulator na dojazd do domu. Pod domem odpiełem jego,podpiełem swój stary(czyli ok. 2 miesiące) żeby zamknąć samochód. Po nocy,a dokładnie po 6 godzinach wyszedłem do pracy i z ciekawości spróbowałem i... odpaliła!!! Do pracy mam ok 5 minut samochodem wiėc pojechałem,podpiełem sobie jeszcze pod prostownik na spokojnie i ładowałem tak z 5 godzin. Tetaz jest malina,ale wróciłem tylko 5 minut. Czy ktoś wie co może być przyczyną mojego problemu? Znalazłem niezaizolowany kabel(ucięty) od wyświetlacza antyradaru, 4 żyłowy więc każdą z osobna zaizolowałem,pod maska 1 kabel od czujnika ze zderzaka antyraduaru tez kawałek bez izolacji,zaizolowałem cały przewód. Prosze pomóżcie!!!
  2. Dzieki bardzo! Wychodzi na to,ze trzeba tunel wyciagac...
  3. Witam. Mam pytanie odnosnientrzymaka na kubki w E70. U mnie roleta do zamykania jest zlamana i jezdza tylko elementy z uchwytami. Cala reszta opadla. Kupilem nowy trzymak i problem zaczyna w chwili wyjecia starego, rozebralem plastki przy lewarku od biegow i ramke nad trzymakiem. Jak wyjmuje sie drewnopodbny element. Jest on przykrecony na srubki. Wykrecilem 3 ale on nie ustepuje, nie chce go zlamac a on zaslania chyba reszte. Czy ktos wie jak to wymienic? Pozdrawiam!
  4. Witam. Mam problem z ogrzewaniem w mojej X5. Jak ustawie nawiew na przednia szybe zaczyna wiac goracym powietrzem nawet gdy temperatura ustawiona jest na najnizsza. Podobnie dzieje sie kiedy nawiew ustawiony jest na minimalna temperature i nogi,lub kratki srodkowe i zatrzymam np. na swiatlach zaczyna wiac goracym, po ruszeniu i przejechaniu moze 2 minut znow wieje chlodne. Z Tylu natomiast sprawa wyglada tak, ze po odpaleniu gdy ustwione mam najwyzsza temperature zaczyna wiac cieple powietrze z kratek z tunelu, po jakims czasie wieje juz zimne a temp nie byla przestawiana. Z tylu caly czas wieje forace powoetrze na nogi. Z czym moze byc problem? Mial moze ktos podobna sytuacje?
  5. To jest dluga hostoria naprawybtego samochodu... Moeszkam w USA od niedawna, kupilem X5 niedawno i ta naprawe zaczal zaprzykazniony mechanik ale stracil zapal,wiec koncze sam. Ok uklad chyba jestbodpowietrzony tylko te babelki z dziurki za korkiem, inni mechanicy mowia,ze to normalne,ale dla wedlug mnie nie ma prawa nic takiego sie dziac... Przy okazji mam takie pytanie,czy miales moze przypadek taki,ze podczas jazdy wialo zimne powietrze z kratek bo takie bylo nastawione,a na postonu zacYna wiac cieple i tak woeje czasem. Czy to moze byc problwm z nawiewem,kratkami i ich zamykanie,czy jeszcze cos innego? Nigdy z takim czyms sie nie spotkalem...
  6. Piszemy tu o odpowietrzaniu ukladu z elektryczna pompa a u mnie jest pompa mechaniczna na pasku od alternatora. Chyba 2 nie ma?
  7. Probowalem kilka razy manualnie odpowietrzyc i nie reaguje niestety. Czy teraz tylko service BMW?
  8. Temperature ustawiam na max na obu stronach z przodu na komputerze pokladowym tez na czerwone? Z tylu tak samo ogrzewanie?
  9. Komputer musi taki jak mechanicy maja,czy musi byc serwisowy/ oryginalny BMW?
  10. Dziekuje bardzo za pomoc i odpowiedz. Probowalem,ale bez lodpietego prostownika. Nic nie slychac spod maski zeby jakas akcja zaczela sie dziac. Czy bedzie jakis komunikat na zegarach,komputerze? Jestvroznica,czy samochod jest zimny, czy rozgrzany?
  11. Ja odpowietrzalem uklad tak jak napisane jest wyzej i pojawia sie syczenie ze zbiorniczka wyrownawczego w X5 4.8 Czy to normalne czy cos jest nie tak?
  12. Witam. Mam pytanie dotyczacze prawidlowego odpowietrzania ukladu chlodzenia w BMW X5 E70 4.8 2007. Wymianialem rurke od plynu chlodzacego idaca przez silnik, zdjenowane byly wszystkie przewody,pompa wody, poskaldane wszystko,zalany plyn, teoretycznie odpowietrzone temperatura sprawdzona na komputerze,jezdzilem z komputerem temperatura od 102 do 108 stopni. Nastepnego dnia po przejechaniu odcinka ok 15km slychac syczenie z dziurki z karkiem na zbiorniczku wyrownawczym i tam pojawiaja sie babelki przewody delikatnie twardsze ale nie nabite na kamien. Odkrecilem korek temperatura na max z przodu i z tylu i odpowietrzanie znow, wyrzucilo troche powietrza i ok,za jakis czas to samo ale wyrzucilo wiekszosc plynu jakby sie gotowalo ale temp ok. Wylaczylem samochod poczekalem az ostygnie teoche i zalalem nowy plyn, wysciaklem waz od chlodnicy az pojdzie w niego woda i wygladalo na ok. Teraz nie wyrzucs plynu ale slychac powietrze z dziurki za karkiem wlewu na zbiorniczku. Czy jakos specjalnie sie ten uklad odpowietrza? Jakos specjalistycznie odpowietrza elektryczna pompe wody? Pomozcie bo juz mi nerwy sie koncza a czeka mnie dluga trasa za pare dni 1600km.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.