Skocz do zawartości

Dalmach

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Kraków

Osiągnięcia Dalmach

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Dalmach

    Problem 728 i + gaz

    Mam Ladirenzo za 5 000 zł. Na zimnym jest wszystko ok. Nawet na benzynie dzieją się te jaja. Wygląda jakby nie palił na jeden cylinder. Obroty do 4 000 i koniec (jak jest ciepły). A jak ma 1800 to chce silnik z ramy wyskoczyć. Myślcie co to może być. Z góry dzięki. (E38 728 i 1997 rok)
  2. Dalmach

    Problem 728 i + gaz

    Witam, mam taki problem co mogło paść? Odpaliłem moje cacko i wszystko było ok. przejechałem 200 km i odstawiłem autko. Nastepnego dnia wsiadam odpalam chodzi jak zawsze. Wyruszam z domu i gdy się nagrzał przerzucił na gaz i w tym momencie przygasł i zapalil na nowo. Zatrzymałem sie bo pierwszy raz mam taka sytułację od momentu posiadania betki (2lata ta). Zgasiłem, odpalić nie chciała po kilku kreceniach zapaliła, obroty ok (oczywiście przestawiłem na benzynę) dodaje gazu a tu dusi jak cholera zero mocy. Zgasiłem, odpalam obroty ok dodaje gazu a tu zaczyna mi coś strzelać. Zgasiłem, odpalam jesze raz i teraz odziwo wszystko ok, daje D i dodaje gazu a autko ruszyć nie może i nie równo pracuje. Miałem nowe świece, obok jakiś blacharz kazałem mu wymieni . Chwile ok a potem znowu bez mocy i nie równo pracuje i dziwny dźwięk wydaje. Wracajac do domu aby odstawic zauważyłem że gaz do dechy zero mocy i reakcji nie równo ciągnął w górę a jak nogę sciągałem to "ożywał" troche. odstawiłem ostygł. Pale i odziwo wszystko ok, niestety tylko na chwile, zagrzał się i znowu to samo. Co to może być macie pomysły? Z góry dzięki za info.
  3. Kupiłem niedawno 728i. Autko sprawowało sie idealnie do momentu jak wpadłem w poślizg i uderzyłem w kraweżnik. Spodem zryłem owiewki. objawy problemu są takie: gdy wrzucę D ruszam lekko trzymając gaz skrzynia ładnie pracuje ale gdy depne do kickdowna nie redukuje mi biegu. Z kolei jak dam na S "tiptronik" wszysko jest ok. Kolejna rzecz jakiej nie było to tłamsi mi go przy 2500 i trzeba długo czekać aż zacznie ciagnąć i tak samo jest prz około 3800 obrotów. Gdy włącze tempomat skrzynia płynnie redukuje i wszystko jest ok. Czy to może być elektronika czy coś z mechanicznych rzeczy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.