Skocz do zawartości

adrianBmwE60

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 530d 2003 Manual
  • Lokalizacja
    Warmińsko-mazurskie

Osiągnięcia adrianBmwE60

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Jak odpale mam około 12. Po przekroczeniu 900 obrotem mam 13.8 i wtedy przestaje grac radio. Czy klema inteligentna może mieć coś do tego ? Odliczyłem z niej elektryke ale nic nie pomogło.
  2. Mam taki problem z radiem, że jakiś czas temu przestało grać radio (brak dzwieku) idrive wszystko działa tak jak leży czyta płyty leci wszystko tylko brak dzwieku. Czasem radio działa normalnie (jest dzwiek) po przekreceniu zapłonu a czasem nieczasami jest tak ze jak nie gra po nacisnieciu przycisku od szyby zaczyna grać i po puszczeniu przestaje , ale zawsze przestaje grac po przekroczeniu 1000 obrotów. Co może być przyczyno ?
  3. Za jakim schowkiem ? Gdzieś tam gdzie są bezpieczniki ?
  4. Witam, gdzie znajduje się modul ahl ? Ponieważ światla się nie poziomują (góra, dół), ani nie skrecaja ( tak sprawdzałem w trybie auto. Dodam jescze ze miga zielona lampka przy pokrętle od świateł.
  5. Wie ktoś może jak zdemontować tylna kratkę nawiewu? Ta pośrodku co dmucha na tylna kanapę. Bo mam połamane łopatki. Ma ktoś może na sprzedaż przy okazji i jak to się fachowo nazywa bo wpisuje tylny nawiew na allegro i nic mi niechce wyszukać tylko na przod.
  6. Vehicle check to przegląd? Tylne klocki zawsze dłużej się zbierają u mnie chyba od dwóch lat stoi tyle samo ale nie przejmuje się tym. I tak sam kontroluje. Może masz jakiś błąd ABS albo coś innego np. zakłócenia na linii can. Byłeś na z czytaniu bledow? Czujnik ABS wymieniłem na nowy bo padł. A o co chodzi z tym z czytaniem błędów i zakłóceniami na linii can ?
  7. Tak najpierw wymieniłem klocki i czujnik na nowy a następnie zresetowalem wszystko. A co może być przyczyną że inne inspekcjie nie chcą się ruszyć te co pisałem?
  8. Witam, mam taki problem z poszczególnymi inspekcjiami w idrive. Np. Gdy resetuje klocki na przod to wyskakuje 40k tak jak powinno być, ale strasznie szybko spada ten przebieg. Po kilkukrotnym odpaleniu samochodu i przejechaniu po zsumowaniu jakiś 300 km spada już do jakis 28k i tak po przejechaniu może 1 k spadło mi już do 14k km. A vehicle check lub tylne klocki wogole nie chcą ruszyć km. Z olejem i zresztą jest wszystko ok pokazuje tak jak powinna być. Ktoś może wie co to może byc ? Lub poleci coś ? Z góry dzięki. Pozdrawiam.
  9. Ok, pojadę najpierw na geometrie tak jak radzicie, a następnie udam się do mechanika i zobaczę jak jest z tą podłużnicą. Pozdro dzięki za odp.
  10. A z zawieszenia to co należało by sprawdzić ? Czy jakoś ogólnie tylko obadać przód ? To pojadę do mechanika i powiem co ma zobaczyć. Na przeglądzie wyszła jakaś tuleja na wahaczu wcześniej, ale tego nie robiłem, może to być przez tą ?
  11. Witam, jakiś czas temu zauważyłem, że po lewej stronie-przód jest inna odległość między kołem a błotnikiem, a inna po prawej stronie. Mierzyłem poziomo od progu do początku felgi i między lewym a prawym kołem jest różnica około 2 cm i ewidentnie to widać. Ktoś może wie co z tym zrobić ? co trzeba było by zobaczyć i ewentualnie wymienić ? Z góry dzięki wszystkim za odpowiedź. Pozdrooooo.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.