Skocz do zawartości

stefan-16

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e92

Osiągnięcia stefan-16

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Podepnę się pod temat, silnik n47, 177KM, wymienione świece oraz moduł. Brak błędów. Po nocy jak odpalam to jest taki mały bączek na niebiesko. Jeden spec mi powiedział, że może być to wina wtryskiwacza który się nie domyka do końca i coś tam sobie ścieka do cylindra. Sytuacja wygląda tak, że odpalę rano zapoda bączka, zgaszę po 5 sekundach odpalam od nowa i czysto. Jest szansa z tym wtryskiem?? czy też raczej uszczelniacze??
  2. Są błedy o wysokiej temp. Oleju. Jutro sprawdzę układ chłodzenia oleju. Jak będzie dobrze to konwerter do wymiany na kolejny??
  3. Witam, Posiadam E92 320XD, kilka lat temu miałem problem z falowaniem obrotów, więc do wymiany poszedł konwerter który został zregenerowany i jak to bywa bardzo często padł ponownie, więc kupiłem używaną skrzynię, przełożyłem sam konwerter plus nowy filtr i olej. Przebieg auta 272 000km, w moich rękach od ok 180 000km(salon PL). Ja nigdy nie wymieniałem oleju w skrzyni. Po złożeniu wszystkiego, falowanie znikło, ale pojawił się inny problem, po rozgrzaniu gdy wpinam na D jest dość mocne uderzenie/szarpnięcie. Tylko i wyłącznie na gorącym i tylko na D. Na R problem nie występuje. Podczas jazdy skrzynia chodzi płynnie w górę jak i w dół. Więc mając pod ręką drugą mechatronikę wymieniłem ją myśląc że może pomoże, jednak lipa. Problem występuje dalej. Nie mogę podmienić całej skrzyni bo ja mam X a ta zakupiona jest od tylno napędowego. Pod kompem brak błędów. Ktoś miał podobny problem?? :roll:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.