Skocz do zawartości

enio80

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 M52B28 ZF 5HP19 2000 r. czerwone berrari :)

Osiągnięcia enio80

  1. Dzięki panowie za wypowiedzi. Inżynierowie BMW dali tu ciała żeby nie powiedzieć doopy ale i serwisanci nie potrafią tematu załatwić a wystarczy rzeczywiście włożyć jakieś niewinne koreczki. Ehhh marka premium. Temat uważam za zamknięty.
  2. No ok ja to rozumiem, ale nie mogą tego jakoś zabezpieczyć po wykonaniu naprawy? Przecież teraz to wygląda jakby ktoś tam podziurawił śrubokrętem i zostawił. Nie wierzę, że na zachodzie takie coś jest akceptowane, jako naprawą serwisowa.
  3. Witam Szanowne grono miłośników marki, Mam do Was pytanie, bo sam nie mog uwierzyć w to, co napisał do mnie seriws a mianowicie w ramach gwarancji wymienili mi przełącznik zespolony (nie można było włączyć asystenta świateł). Po naprawie w spodniej częsci kierownicy (auto z 2021) zostały 2 otwory zrobione jakby śrubokrętem. Wg serwisu taka naprawa jest prawidłowa i wykonana zgodnie z instrukcją naprawy. Czy ktoś z Was miał podobny przypadek i czy rzeczywiście to jest tak, jak pisze serwis, czy tylko migają się od wymiany kierownicy na nieuszkodzoną? Jeśli temat już gdzieś był poruszony, to z góry przepraszam i można go podlinkować do istniejącego. Pozdrawiam serdecznie, Piotr X3 G01 30i xdrive
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.