Skocz do zawartości

blackE39TDS

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 525 TDS 1996

Osiągnięcia blackE39TDS

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Problem rozwiązany - wadliwe okazało się serwo (zaworek w nim, który źle wyrównywał ciśnienie). Dziękuję za pomoc i wskazówki. Pozdrawiam.
  2. Tak, serwo jest na 100% sprawne. Wie ktoś może jak sprawdzić czy pompa vacum jest ok, bez specjalistycznych mierników?
  3. Nie, rurka od pompy vacum w kształcie fabrycznym. :?
  4. Drodzy Przyjaciele, moje auto to e39 525 TDS 1996 r. Borykam się z problemem blokowania hamulców, tzn. gdy podczas jazdy przyhamuje (nawet lekko), hamulce nie odbiją prawidłowo i cały czas trzymają auto. Z reguły pomaga wówczas zatrzymanie się i pompowanie pedałem hamulca. Problem nie występuje kiedy auto ma wyłączony silnik. Problem blokowania dotyczy wszystkich 4 kół. Zaciski i tłoczki działają prawidłowo, poziom płynu normie, układ odpowietrzony. Wymienione serwo. Kiedy zdejmę wężyk od pompy vacum, na serwie, wówczas problem nie występuje. Wydaje się, że pompa vacum pracuje prawidłowo - podciśnienie wciąga palec po dotknięciu do wężyka biegnącego od pompy vacum. Będę wdzięczny na wszelkie wskazowi. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.