Skocz do zawartości

Muvi

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E61 LCI 2007

Osiągnięcia Muvi

  1. Dzieki, dzieki kolego, a da sie odczytac numer bez zrzucania kolektora i chlodniczki? Gdzie sprawdze po numerze chlodniczki czy podlega wymianie?
  2. Witam, wie ktoś jak dokładnie BMW sprawdza EGR jesli auto nie jest objete akcja serwisowa?? Np jak chlodniczka lekko przepala plyn, to tez wyjdzie w serwisie ze podlega wymianie. Nie chcial bym wydac 950 zl w bloto, a juz koncza mi sie pomysly gdzie płyn znika. Plus czy ewidentnie musi stac plyn w chlodniczce zeby zatwierdzili wymiane, czy w jaki sposob odbywa sie diagnoza w serwisie. Każda podpowiedz przydatna. WBAMX11050C882862
  3. Witam , mam pytanie, zregenerowalem wtryski w mojej 530D, nowe zawory rozpylacze, wszytsko boscha na gwarancji. Zmienilem wezyki od podcisnien. Auto dostało niesamowitego kopa ( znajomy mial kilka takich i byl w szoku ze tak idzie ) Problemem jest, martwi mnie ze turbo załacza sie juz przy 1500 i starsznie wrecz gwizdzy ( piszczy ) ale tylko przez chwile. Dodam ze wokół turbo mokro od kad kupiłem miesiac temu.
  4. Muvi

    Schemat budowy silnika M57D30

    Witam, nie jestem obcykany dobrze w budowie i zasdach dzialania silnikow. Czy ma ktos moze na forum linik do budowy tego silnika, chodzi mi tu glównie o kolektor, zawór egr, odme, sterowanie turbina, jak to wszystko działa. Mam problem ze swoja E39 po regeneracji wtryskow, ktoś żle popodłaczał weże od podcisnienia i wydaje mi sie jak by turbo bylo przeładowane. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.