Skocz do zawartości

MarekKrk

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 Compact 318td 2003 M Pakiet

Osiągnięcia MarekKrk

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Hejka wszystkim :D dokonałem wielkiej zmiany panela sterowania klimatyzacji....i musze każdemu podziękować za wszelkie wskazówki co do zmiany mojego obecnego na inny. Otóż kupiłem dziś panel i go zmienilem, wszystkie funkcje są bo prawdopodobnie jest z diesla, ale ziomek od którego go kupiłem nie był w stanie mi powiedzieć bo miał ich dość sporo. Reasumując wszystko działa jak należy. Panel pieknie wyłącza zawór wody i pompkę tą dodatkową. Po około 10 minutach wszystkie moduły sie usypiaja i juz nic nie kradnie prądu w aucie. Pozdrawiam Marek :D
  2. Zawor sprawdzony oczywiście! Mam klimatronik tylko ten poliftowy, ma troche inaczej ulozone guziki te pionowe. Bedzie kasa a koncie to cos kupie. Narazie mnie troszkę pili z kasa bo za 3 tygodnie mam slub i wesele i jakos tak z kasa bywa krucho... Kto ma zonke to wie ze jak chce sie mie slub to trzeba mieć $$$ :P :P
  3. Aha, czyli rozumiem ze nawet po włączeniu silnika i zamknięciu samochodu napiecie będzie wskazywac 12 volt na mierniku? Bo skoro steruje masą ten panel to musi być w nim gdzieś zwarcie ze puszcza masę nawet po zamknieciu auta.... :shock:
  4. Hej dzieki za zainteresowanie tematem. Ncs powinno pójść bez problemów. Pustym plikiem .man go zakoduje bo wtedy moduł sam zakoduje to co jest podłączone. Ciekawy tylko jestem jakie jest napiecie na tym zaworze jak panel wyłącza zasilanie do niego??? Czy ewentualne ktoś to sprawdzał miernikiem ? :D
  5. Witam wszystkich, dziekuje za odpowiedz. Otóż mój zawór jest goracy, nie zależnie czy zostawiam auto na 2 godziny czy całą noc lub dzien. Właśnie o to mi chodziło żeby ktoś ze sprawnym panelem sie wypowiedział. Moje jedyne rozwiazanie na dzień obecny, to odpinanie wtyczki rzeczonego zaworu. Panel kupie lub pożycze od kumpla, podmianka kodowanie w razie czego jakby był z "Pb" i powinno to hulac. Pozdrawiam Marek :cool2: :cool2:
  6. Witam wszystkich forumowiczów ponownie :D Czy naprawdę nikt nie jest w stanie sprawdzic tego, o czym pisalem w poscie wyzej. Moze ktos dobry ma chwile zeby sprawdzic to napiecie we wtyczce od zaworu, na wylaczonym silniku oczywiście. :lol: Pozdrawiam Marek
  7. :D Hejka jestem tu nowy, z problemem grzejacego zaworu borykam sie juz dlugi czas. Mysle ze to panel klimy wariuje bo on steruje wszystkimi komponentami ukladu chłodzenia i klimatyzacji. Jak sadzicie czy po zamknieciu i wylaczeniu samochodu powinien odciac prad ten panel??? Ktos bez takiego problemu proszony jest o sprawdzenie czy w sprawnym aucie ten zawor pracuje bez kluczyka. pozdrawiam Marek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.