Witam wszystkich, Piszę z prośbą o pomoc w diagnostyce. Około trzech tygodni temu założyłem gaz do swojego samochodu (BMW 316i poj. 1895 moc 105KM) - sterownik KME Novo, wtryski Barracuda. Po jakimś czasie jazdy pojawiła mi się kontrolka silnika. Po podłączeniu do komputera okazało się że to błąd sondy lambda. Żadnych zmian w jakości jazdy nie zauważyłem, błąd został skasowany. Kilka dni później kontrolka znowu wyskoczyła, zmian w jeździe żadnych. Po sprawdzeniu błędów w komputerze okazało się, że pojawiły się 3 błędy: 135 - czujnik położenia wałka rozrządu 141 - regulacja lambda przy ograniczonej regulacji 171 - dopasowanie składu mieszanki górna granica multiplikacyjna Czy wszystkie trzy błędy mogą być ze sobą powiązane? Jeśli wymiana czujnika wałka rozrządu jest konieczna, to który? Dolotowy czy wydechowy bo widzę, że w internecie są dwa różne. Może gazownik coś zawinił? Z góry dzięki za odpowiedź