Skocz do zawartości

samuraj1337

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46, 323Ci 199r.

Osiągnięcia samuraj1337

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Jednak coś mnie podkusiło żeby sprawdzić pompę wody i termostat. Na pierwszy ogień poszła pompa - po wyciągnięciu okazała sie sprawna; drugi termostat - okazał sie przyczyna wszelkich zagotowan :) Po wyciągnięciu autko jak nowe! A wiec do wszystkich, którzy sie borykają z tym problemem - Tak, głowica lubi siąść w tym modelu, ale nie zdarza sie to tak często, jak to malują. Najszczęstsza przyczyna to termostat, lub pompa wody :) Pozdrawiam i dziękuje!
  2. A wiec nikt nie miał racji. Od razu Po wyciągnięciu starej chłodnicy moja uwagę przykuł jej kształt, od dołu była półokrągła. Po wyminie węża i chłodnicy na nowe nieużywane i odpowietrzeniu samochodu, auto przejechało 15 km i sie zagotowało 4x. Układ oczywiście dobrze odpowietrzony. Skończyło sie, tak jak miało sie skończyć. Pęknięta głowica. Będę zmieniał cały silnik na dniach.
  3. Wiram, dziękuje za wypowiedzi na temat mojego auta. Wiec zrobię jak powiedziałem , wymienieni chłodnicę i wąż, do tego korek też. Auto jezdiz na samej benzynie, nigdy gazu nie widziało. Wentylator włącza się przy postojach. Tak jak napisałem wczesniej, moje obawy zaciagnely mnie na forum, aczkolwiek dziękuje za wszystkie odpowiedzi!
  4. Uzywalem opcji szukaj, aczkolwiek nie widziałem nigdy przypadku z pękniętą chłodnicą, wężem i zmostkowaną nagrzewnica na raz, wiec postanowiłem założyć swój oddzielny temat ze względów indywidualnych, tyle ze mój temat został zamieniony na post później :p Wracając do meritum sprawy. Na dniach wymienieni chłodnicę i wąż na nowki. Napiszę wtedy czy sytuacja uległa zmianie. Apropos podłączenia jak fabrycznie. Czytałem na necie, że jeśli mamy klime z nagrzewnicy wychodzą 3 węże, jeśli nie mamy wychodzą 2. Sęk w tym, że ja mam klimatronic i wychodzą tylko dwa. Wracając do węży. Mają one jakieś oznaczenia jak je podłączyć?
  5. Witam, na wstępie chciałbym napomniec, iz jestem nowym użytkownikiem tego forum i za wszystkie nie do powiedzenia, czy błędy z gory przepraszam i postaram się jak najszybciej dopowiedziec/zedytowac. Więc przechodząc do sedna sprawy. Ostatnio zostałem szczesliwym nabywca czarnej e46 323Ci. Auto zakupione w Niemczech za (moim zdaniem) dobre pieniądze. Nie miałem zbyt wiele czasu, aby autko dokładnie obejrzeć, aczkolwiek zaryzykowalem i zdecydowałem się na zakup. Pierwsza rzecz, która przykuła mój wzrok, oraz zaniepokoiła mnie bardzo, to to iż chłodnica była klejona, tak samo górny wąż , który do niej idzie (ten z plastikowym kroccem). Woda oczywiście ucieka co dało się szybko zauważyć. Druga sprawa dotyczy złączonych węży od nagrzewnicy, ktoś je po prostu zmostkował kolankiem i skręcił opaskami. Wracając do meritum. Z tych dwóch przyczyn moje pytanie. Czy to co zobaczyłem może świadczyć o uszkodzeniu głowicy , bądź uszczelki pod głowicą??? Dodam, iż autkl normalnie jezdzi. Nie widać jakichś objawów typu musztarda pod korkiem wlewu oleju, czy zapach spalin ze zbiorniczka wyrównawczego. Betka raz mi się zagotowala i klejony wąż pękł (podejrzewam, ze dlatwgo iz byl sklejony tam gdzie plastik schodzi sie z guma, pod tą zelazna objemka, to właśnie wtedy zauwazylem, te wszystkie niepokojące sprawy). Od razu auto zostało zgaszone i scholowane. I w tym momencie kolejno pytanie, czy przez to iz chłodnica jest peknieta wraz z wężem auto może SOE gotować? Zamówiłem już nowa chłodnicę oraz wąż (części oryginalne) i tu nastepne pytanie, czy wymienia zalatwi sprawę? Prosilbym o odpowiedzi na pytanie, a nie sugestie na temat "dlaczego wcześniej na sprawdzilem". Taka po prostu była sytuacje. Jeśli ktoś dotrwał do końca, to dziękuje i czekam na każdą odpowiedz. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.