Skocz do zawartości

dzigit

Zarejestrowani
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O dzigit

  • Urodziny 29.08.1982

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    poprzedni e36 320i Coupe 1994
    e39 530i 2002r
  • Lokalizacja
    Londyn

Osiągnięcia dzigit

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. jak sprawdzic ze pompa i wysprzeglik sa 100% sprawne, nie mam wyciekow a pedal lapie rowno w polowie bez zmian, sprzeglo nie smierdzi caly czas tylko powiedzmy raz lub dwa razy na godzine jazdy po miescie
  2. nie kumam co mial na mysli przedmowca docisk dokreca sie do dwumasy nie jestem ekspertem ale chyba nie :shock: moze ktos rozjasnic?
  3. Witam forumowiczow, jak w temacie po wymianie kompletu sprzegla z dwumasa, po niedocisnieciu pedalu minimalnie do podlogi, kiedy wysprzeglam, smierdzi sprzeglo w samochodzie, nie dzieje sie to non stop, po dwukrotnym powrocie do mechanika (a walcze z tym juz 3m-ce) najpierw wymienil tulejke bo byla przerysowana z jednej strony i wymienil tarcze na reklamacji, co pomoglo bo duzo rzadziej smierdzialo, potem wymienil plyn bo byl bardzo zlej jakosci... teraz zauwazylem ze przy nacisnieciu pedalu sprzegla lekko wzrastaja obroty do 1000 i spadaja jak puszczam, niezauwazylem tego wczesniej mowil tez ze na samym poczatku cheftenli jakas tulejke przy pedale bo byla luzna, mechan sugeruje wymiane przewodu bo mogla sie tam zrobic kieszonka i zmieniac objetosc plynu... nie wiem co o tym mam myslec skoro przed wymiana sprzegla nic sie takiego nie dzialo, tylko bylo slychac lozysko az wkoncu sie rozsypalo i zostalem z luznym pedalem na swiatlach... z gory dzieki za podpowiedzi
  4. dzigit

    sprzeglo problem bmw e39

    Chodzi oczywiscie o e39 530i
  5. dzigit

    sprzeglo problem bmw e39

    Mowil ze zalozyl LUKa chcialem Sachs na poczatku
  6. dzigit

    sprzeglo problem bmw e39

    teraz jeszcze przypomnialem sobie ze jak wciskam sprzeglo na postoju to obroty lekko wzrastaja do prawie 1000, jak puszczam spadaja... co to moze byc wczesniej tego nie zauwazylem takze nie wiem czy tak bylo pozdr
  7. dzigit

    sprzeglo problem bmw e39

    viewtopic.php?f=72&t=117890 Witam szanownych forumowiczow i prosze o sugestie bo rece opadaja. :shock: Jakies 3m-ce temu padlo mi sprzeglo pedal zrobil sie luzny (ale powracal na swoje miejsce), podejrzenia padlo ze wyciekl plyn z ukladu stracil hydraulike, ale ze bylo mokro i ciemno nie bylo pewnosci. w warsztacie powiedzieli ze hydraulika jest wporzadku i ze sprzeglo sie rozsypalo takze zalozyli nowe,,, po sugesti mechana ze dwumas powinien lekko chodzic a tu jest dosc sztywno warto by to tez wymienic, takze zrobili komplet z dwumasa. po wymianie smierdzialo sprzeglem w aucie dosc czesto przy parkowaniu, podjezdzaniu jak to w miescie zostawilem to na 2m-ce i wrocilem do mechanika zeby to poprawil bo tak nie moze byc, rozkrecili i okazalo sie ze tarcza byla palona po zewnetrznej stronie... zauwazyli rysy na tulejce z jedenej strony tak jakby byla przetarta i podejzewa ze to moglo powodowac przypalanie... takze wymienil tylko tarcze udalo mu sie zareklamowac i zamowil tulejke z bmw i wymienil... po odbiorze sprzeglo bylo fajne miekkie ale tylko w ten dzien na nastepny juz bylo jak wczesniej i smierdzialo sprzeglo juz rzadziej duzo rzadziej,,, moglem jechac godzine po miescie i tylko raz zasmierdzialo,,, probowalem wybadac kiedy to sie glownie dzieje skoro tak rzadko przypala przy normalnej jezdzie, zauwazylem ze to sie dzieje po jakiejs dluzszej jezdzie oczywiscie zmieniajac biegi od czasu do czasu ale kiedy sie zatrzymuje i parkuje auto zauwazylem ze moge jeszcze doduszac sprzeglo bardziej na podloge i staralem sie tak robic ale nie zawsze o tym myslisz takze sprzeglo palilo i pali od czasu do czasu... zostawiam mechnikowi samochod znowu w tym tygodniu... w miedzy czasie robie z nim wywiad co to moze byc jak nigdy wczesniej takich problemow nie bylo dodam ze zrobilem pewnie z 6kkm przed tym i slychac bylo juz lozysko sprzegla jak sie wciskalo pedal ale nigdy smrod albo ze musze dociskac pedal do dywanu... pytam tez go jak to bylo z tym pedalem bo w rachunku napisal naprawa pedalu dlaczego byl luzny to podeszlismy do mechanika co to robil i mowil ze jakas tulejka sie urwala i ja przyspawali ... pozniej przy odbiorze, jak wrocilem do tego, wytlumaczyl, ze jak odpowietrzali przy pompowaniu pedalem sie poluznila tulejka to ja przycheftowali tak czy siak oczywiscie szukaja jakiegos nowego problemu i mowia ze sprzeglo jest wymienione prawidlowo i tam nie idzie tego inaczej zrobic, mowil ze jezdzili na zmiane i im nigdy nie zasmierdzialo, zasugerowal ze wymieni przewod najpierw i potem pompke gorna,,, ale sprawdzil plyn i okazalo sie ze zawiera duzo wody bo diodka mu sie na czerwono zapalila w testerze i twierdzi ze woda zamienia sie w pare duzo szybciej niz w 100stopniC pod wplywem cisnienia i to moze chwilowo zapowietrzac uklad... takze wymienili plyn odebralem samochod, wczesniej stestowalem i zasmierdzialo, wsiadl ze mna i jezdzilem ale nie zasmierdzialo, jechalem dzisiaj po miescie 40min w jedna strone wciskajac pedal do dechy za kazdym razem (dodam ze to zaden komfort tak jezdzic zeby doduszac pedal do dywanu a to przeciez bmw 5tka) raz nie dodusilem i pozadnie zasmierdzialo pozniej moze jeszvze w drodze powrotnej poczulem lekko z dwa razy... mechnik sugeruje wymiane przewodu w ktorym mogla sie zrobic kieszonka i zmienia sie objetosc plynu od czasu do czasu... sam dzisiaj zajrzalem pod pokrywe na pedaly i nie widze zadnych sladow spawania, za to zauwazylem ze jest miejsce na sprezyne, po telefonie do mechanika mowil ze jej tam nie bylo. troche sie rozpisalem ale chcialem po koleji naswietlic sprawe, mam nadzieje ze jakis ekspert to przeczyta i doradzi jak na to patrzec z gory dziekuje i pozdrawiam
  8. hey mam identyczne jak pokazales bez znaczka m wlasnie :duh: , powiem ci ze sa piekne ale szybko sie krzywia bardziej od srodka, niedawno je prostowalem i robilem krawadzie i znowu jak nowe :D pozdr
  9. tak teraz mysle ze jakis miesiac temu wyjezdzilem paliwo do zera az stanela ale pozniej nic sie niedzialo wszystko bylo w porzadku czy to mozliwe ze pompa siadla jak to sprawdzic
  10. prosze kogos o podpowiedz wymienilem oba czujniki samochod jak by chcial odpalic troche lepiej ale nic z tego swiece wymienialem w zeszlym roku kable nie a mam go ponad 2 lata, ma przejechane ponad 300k ale chodzil bardzo dobrze palil zawsze od razu, pare razy zdarzylo mi sie jak postal dluzej to palil jakby nie na wszystkie gary co to moze byc ... rece opadaja a fura potrzebna
  11. witam mam problem mianowice od dwoch dni po wielokrotnym kreceniu nie moge odpalic samochodu wogole po jednym dniu nie ruszania fury, dodam ze od jakiegos miesiaca moze wiecej, palila mi duzo jakies 15 na 100, pierwsze krecenie to byl tylko jakby swist nic nie lapalo bylem wszoku kazalem bratu patrzec czy kreci pasek sie wogole i krecil, pozniej jak ja pomeczylem to za ktoryms razem jakby chciala lapac coraz szybciej pyrpyrpyr i tak nic,,, drugi dzien to samo,,, dzisiaj rano wykrecam czujnik od walu wyczyscilem bo zajechany i probuje na tym samym nic,,, takze chce go kupic i wymienic zdjalem przy okazji oslone gumowa wtyczki tego czujnika i widze tam popekane trzy kable ze widac miedziuche, poczatkowa chcialem wymienic tylko czujnik walu ale sprawdzam przy okazji druga wtyczke od czujnika walka rozrzadu i tam tez sa kabelki popekane, jak myslicie czy to jest przyczyna czy wymienic oba czujniki w tym przypadku,,, pozdro
  12. dzigit

    pytanie o licznik

    witam lukaszSP jestem ciekawy czy wymieniles ten licznik, szukam cos o tym bo sam musze wymienic swoj z tego co widzialem ze zdjecia na allegro co podales to licznik ma litry na zegarze od paliwa a 320i tak ma wlasnie, widzialem wersje i to czesto bez litrow a z opisami jak 1/2 na srodku i wiekszymi kreskami co do cwiartek baku takze chyba jest odpowiedni i predkosc 260 tak jak orginal, ja musze przelozyc licznik ale potrzebuje oprocz km/h na zegarze mile zeby zarejstrowac w anglii, widzialem jeden na allegro i nie wiem czy brac czy sie uda, i pytanko dla tych ktorzy przekladali liczniki jak wyglada sprawa z oryginalnym przebiegiem po przekladce ? pozdro
  13. dzigit

    zbierzność w e36

    robilem dwa razy zbieznosc w londynie, za drugim razem gdy wpadlem po malym drifcie na dosc wysoki kraweznik przednim i tylnim kolem centymetry ale coz, koles na diagnostyce mi pokazal ze przednia os skreca w prawo tylnia w lewo czyli mniej wiecej tak /-/ \-\ powiedzial ile to kosztuje i skorygowal, dostalem drugi wydruk po jego robocie z kompa diagnostycznego parametry obu osi na zielono i bezproblemowo ustawione co do pytania o katy z tylu nie wiem czy nie bladze ale powinienes jechac na stacje diagnostyczna a nie na mlotkownie, ktora po wpisaniu modelu marki samochodu i typu zawieszenia zbada co jest grane i to naprawi,, myle sie to mnie poprawcie
  14. dzigit

    śmierdzący olej

    robert wlasnie przegladam wasz stary temat napisales ze te zjawiska czyli zapach paliwa na bagnecie, wyzsze spalanie, spadek mocy moga byc oznaka czego dokladnie? Calej sparawy z uszczelniaczami i pierscieniami. w moim przypadku dochodzi takze klekot klawiatury przy przyspieszaniu takim obciazaniu silnika, szczegolnie przy pozadnie rozgrzanym, tankuje caly czas wysoko-oktanowa troche ale zapobiega kiedys lepiej, pozdrawiam
  15. witas dzieki chcialem tak zrobic jak ja kupilem mialem zamiar troche kasy przeznaczyc na poprawienie stanu tym bardziej ze fura z takim przebiegiem, bo wiedzialem ze bede duzo jezdzil a kazdy mechanik PRZECIEZ JEZDZI NIC NIE ROB I TAKIE TAM mieszkam miedzy bydgoszcza(60km) poznan(80km) torun(70km) najlepiej to do bydgoszczy dla mnie sie dostac,,, wymienilem wlasnie czujnik temp i stoi na pionie, zobaczymy ale chyba wszystko w porzadku,
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.