Skocz do zawartości

Xaltotun

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia Xaltotun

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. A to może dlatego nie działa mi komputer i tylna roleta , może zasilane są z tego właśnie alternatorka .
  2. Mało tego , samochd jest opancerzony :D Jakieś 3 tygodnie temu wjechał mi facet nowym Seatem Cordoba w kuper. Seat poszedł do kasacji , gość mocno poobijany , a w mojej Betty porysowany tylny zderzak i lekko wgnieciony pas tylny :D Gość był w mocnym szoku , policja też :D A jeszcze jedno pytanko ponieważ jeszcze jestem laikiem , co oznzcza 36A?
  3. Moja Betty to wersja rządowa z Belgii , i chyba ma wszystko co można mieć , łącznie z lodowką. VIN WBAGC81050DC57473 Co do drugiego akumulatora w bagażniku to jeszcze nie wiem ,nie mam czasu zajrzeć. :D
  4. A jeszcze jedno ja napisałem , że ten alternator znajduje się po prawej stronie. Patrząc na przod auta , to jest on po lewej. A patrząc na rysunek to znajduje się on pod kompresorem klimatyzacji.
  5. Marek na tym rysunku nie ma tego alternatora. Facet mi mwił , że nie wszystkie samochody mają ten dodatkowy alternator. Jak będę coś wiedział więcej to zaraz to opiszę. Pozdrawiam.
  6. Ostatnio byłem w warsztacie na wymianie samonapinacza od paska wspomagania. Mechanik ktory dokonywal naprawy zobaczył , że u dołu auta po prawej stronie jest dodatkowy alternator a pasek od niego jest zerwany i leży na osłonie spoilera. Tochę się zdziwiliśmy i zajrzeliśmy do schematu mechanicznego auta , no i rzeczywiście w tym konkretnym modelu występuje dodatkowy alternator. Czy ktoś może się już z tym spotkał i wie po co ten dodatkowy alternator ? Oryginalny pasek do tego alternatora kosztuje 80zł.
  7. Mam takie pytanko , czy ktoś może mi napisać czy E38 728 sprawują się dobrze. Konkretnie chodzi mi o silnik i skrzynię biegow automatyczną.
  8. Xaltotun

    awaria NIVO , help!

    Dolałem oleju do wspomagania i dalej nic , ciągle to samo. Samochod stał praktycznie nie używany od 3 lat więc pewnie coś się popsuło w nivo. Będę musiał udać się do warsztatu , może tam coś wymyślą. Chyba , że tak jak pisał kolega w poprzednim poście może jeszcze zaskoczy. Nic nie wycieka z amortyzatorow , więc jest taka szansa.
  9. Xaltotun

    awaria NIVO , help!

    Jeszcze raz dzięki :) Wydaje mi się , że problemem może być zbyt niski poziom servo. Dowiedziałem się , że płyn servo w zbiorniczku powinien wystawać ok. 5mm. ponad sitko , a u mnie płynu jest 2/3 zbiorniczka. Pędzę zaraz kupić plyn CHF7S. Kosztuje ok.25 zł. za litr. Jak doleję to dam znać czy coś się zmieniło. :)
  10. Xaltotun

    awaria NIVO , help!

    Dzięki serdeczne. Po odpaleniu tył niestety nie unosi się. Muszę jutro zajrzeć pod auto , ale nie widzę na podłodze w garażu żadnych plam. Jeszcze raz dzięki. :hand:
  11. Xaltotun

    awaria NIVO , help!

    Witam wszystkich. Od tygodnia jestem szczęśliwym posiadaczem E 32 750iL , no i oczywiście już mam pierwsze pytania. Mianowicie komputer wywala mi informację , że jest przeciążony. Wiem tyle iż oznacza to , że może być zbyt mzło oleju w NIVO lub też jego awaria. Szczerze to nie wiem nawet gdzie można sprawdzić poziom oleju w NIVO. Drugie moje pytanie to ile kosztuje naprawa lub wymiana takiej części. Proszę was bardzo pomocy. Już zdążyłem się zakochać w mojej BETTY i nie chcę żeby cierpiała :doh:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.