Wiadomo - żaden diesel 4 cyl. w BMW to nie to, co 6 cyl. Bo stary M47 - nie bez wad i do wymierający, a nowszy N47 rzeczywiście z istotnymi atrakcjami. Ale, parę tysięcy w N47 i mamy rozrząd nowy, cały kompletny, pachnący ... Potem start-stop na "domyślnie OFF" i hula, aż miło... Oczywiście do następnego rozrządu... Jednakże byłem zaskoczony, jak łatwo, szybko i tanio wymieniono mi kompletny rozrząd w moim E87 N47. Także ja rozrządowego stereotypu N47 z "Auto Świata" nie potwierdzam..., i naprawdę niepotrzebnie się martwiłem. Wracając do naszego obiektu - auto po wystrzale pirotechniki i niedbałej lub ekonomicznej naprawie to jeżdżący GROBOWIEC. Ja za takie patenty dziękuję, nie tańczę. Życie jest najważniejsze. Chyba, ze ktoś naprawia auto po kolizji / wypadku porządnie, ale tego egzemplarza jak widać to nie dotyczy.... Boże - oklejanie deski ???, nie wiedziałem, że takie cuda można spotkać. Zgadzam się w 100% . Święta prawda. Amen Witam ,jeszcze raz wszystkich. Użytkownik "miczek.mk" robi mi syf pod galerią mojego auta.Przepraszam ,że uraziłem osoby posiadające samochody z silnikami N47.Mam styczność z tymi silnikami na codzień.Nie są idealne ,posiadają swoje wady,ale umówmy się które silniki ich nie mają.Fanatykiem marki "BMW"nie jestem i nigdy nie będę :) Ktoś poprosił o opinię ,więc JA swoją wyraziłem.Nie popieram obszywania desek rozdzielczych czy regeneracji napinaczy,wsadzania oporników oraz wielu innych rzeczy wpływających na nasze bezpieczeństwo.Jednakże nie każde auto ,które było uszkodzone jest złe :) Pozdrawiam