Skocz do zawartości

fiftyfifty91

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320i 1999r.
  • Lokalizacja
    Włocławek

Osiągnięcia fiftyfifty91

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam posiadam problem ze swoją skrzynią biegów manualna niestety oznaczenia nie znam. Silnik M52TU 2.0 150KM (jeżeli pomoże określić rodzaj skrzyni). Problem jest włączeniem piątego biegu pierwszy raz na zimnym silniku trzeba dużo siły użyć. Kolejne włączenia piątego biegu są za to bez żadnego oporu. Wszystkie inne biegi pracują bez zarzutu. Dodam też ze wracający lewarek do pozycji biegu jałowego jest ustawiony prawidłowo zatem odrzuciłbym problem z tymi zestawami naprawczymi piątego biegu. Skrzynia posada również wycieki :( (które mogą wpływać na skrzynie? np niski poziom oleju?) niestety była tak zabrudzona, że nie wiem skąd jest wyciek, ale czy możecie mi podpowiedzieć czy są jakieś szczególne miejsca gdzie prawdopodobieństwo wycieku jest większe. Poniżej zdjęcie przetartej już skrzyni http://i613.photobucket.com/albums/tt216/fiftyfifty91/pytania%20forum%20bmw/2016-12-03%2013.19.07_zpsyedlecgy.jpg Jeżeli to ma jakiś związek to zauważyłem że najprawdopodobniej cieknie mi pompa sprzęgła http://i613.photobucket.com/albums/tt216/fiftyfifty91/pytania%20forum%20bmw/2016-12-03%2013.18.28_zpsrxtlzsmx.jpg Przy oględzinach skrzyni zauważyłem mikropęknięcia przegubu wału czy to jest coś na co trzeba zwrócić uwagę? http://i613.photobucket.com/albums/tt216/fiftyfifty91/pytania%20forum%20bmw/2016-12-03%2013.18.55_zpsjpztyzqx.jpg
  2. Aktualny przebieg: 230 500 Zgadzam się z Tobą jednak moje pytanie może wydawać się okrutne ponieważ ja pytam czy warto to zabezpieczać czy wydawać na to pieniądze ;) nie zrozumieliśmy się, popielniczkę mam a nie chce jej mieć nie palę i nie powalam palić :mrgreen: zatem chciałbym to miejsce spożytkować lepiej 1.Co zostało zrobione w październiku przy aucie (od ostatniego posta): 1.1 228 300 km wymienione lusterka na oryginalne które dostałem od poprzedniego właściciela wystarczyło przełożyć (elektryczne grzane :P ). Zdjęcia dodam jak się pogoda poprawi :) podczas wymiany ukazał się obraz wnętrza. Drzwi kierowcy widać ze oryginalny stan, pasażera niestety po przygodach http://s5.ifotos.pl/img/2016-10-0_axhrpex.jpg http://s2.ifotos.pl/img/2016-10-0_axhrhxp.jpg 1.2 228 300 km przeczytałem na tym forum jak można sobie poradzić z cieknącym podszybiem i wybrałem budżetowe rozwiązanie uszczelka okienna typu D :P podszybie ma sporo pęknięć :( http://s2.ifotos.pl/img/2016-10-0_axhhqnh.jpg Poniżej widać, że z uszczelki nic nie zostało http://s5.ifotos.pl/img/2016-10-0_axhhqwp.jpg a tu z naklejoną ładnie uszczelką (oczywiście wszystko umyte i odtłuszczone:)) http://s5.ifotos.pl/img/20161008-_axhrrhx.jpg przy okazji pokażę jak wyglądał filtr kabinowy założony nowy Filter Mann (zdjęcia nowego nie pokazuje bo każdy wie jak wygląda :lol: ) http://s5.ifotos.pl/img/2016-10-0_axhrphq.jpg 1.3 228 800 km wymienione dwie nerki na chromowane na obwodzie używane BMW OE. Te były malowane i wyglądały strasznie. Zdjęcia dodam później 1.4 228 800 km wpadła osłona akumulatora ponieważ brakowało :) 1.5 228 800 km wymieniłem klapę bagażnika pozbywając się spoilera (JEST NA SPRZEDAŻ) przy okazji pozbyłem się rdzy z klapy :D. Jak wygląda auto z nową klapa dodam pokażę przy najbliższej sesji 1.6 228 900 km wymienione przewody gumowe dolotowe pomiędzy przepływomierzem a przepustnicą (FEBI nowe). Myślałem ze to załatwi pojawiające się błędy sond lambda jednak się przeliczyłem http://s2.ifotos.pl/img/2016-10-1_axhrhnw.jpg 1.7 228 900 km wymienione świece zapłonowe poprzednio założone NGK BKR6EK założyłem Denso IK20TT czytając na forum ze poprzednie się do gazu nie nadają kupiłem typowe jednak różnicy nie odczułem :) http://s5.ifotos.pl/img/2016-10-1_axhhqah.jpg prosiłbym o pomoc skąd się wziął olej na pokrywie?? http://s2.ifotos.pl/img/2016-10-1_axhhqsw.jpg 2.Przejdźmy teraz do planów :) 2.1 Pierwsza rzecz to wpadło przypadkowo Radio na Alpine CD53 cena była okazyjna to brałem :) 2.2 Druga to trzeba zabezpieczyć lakier na zimę jednak przed tym zabiegiem intensywna nauka ze znanego forum o pielęgnacji aut (nie wiem czy można reklamować inne fora). Pochłonie to cały budżet jaki przeznaczam miesięcznie na auto nie posiadam nic z chemii do pielęgnacji auta do tej pory było tylko myte na myjniach. Będzie to jedyna rzecz jaką planuję na przyszły miesiąc 3. W niedalekiej przyszłości chciałbym również poprawić bezpieczeństwo tak aby nie było żadnego błędu modułu Airbag (lista błędów znajduje się w pierwszym poście) poniżej opiszę postępowanie oraz pytania i prosiłbym każdego kto walczył z poduszkami powietrznymi aby pomógł bezpieczeństwo jest najważniejsze :) Pytanie 1. Dlaczego mam dwa razy błąd 14 ?? W pierwszej kolejności chcę usunąć błąd 20 i błąd 23 jednak Pytanie 2. skąd mam wiedzieć o jakim numerze czujnik zdarzenia bocznego kupić? Pytanie 3. Czym różni się błąd 20 od błędu 23 ?? następnie chcę pozbyć się błędu 13 wymieniając kurtynę pasażera oraz błędu 9 zakładając poduszkę powietrzna w drzwiach prawych Pytanie 4. Skąd mam wiedzieć o jakim numerze kupić poduszkę powietrzną drzwi oraz kurtynę?? Pytanie 5. Czy na postawie tych błędów ktoś może mi odpowiedzieć czy moduł ma zapamiętaną Crash data ? jak uda mi się usunąć te 4 błędy będę walczyć dalej:) Podsumowując trochę napisałem jednak nie dodałem jeszcze zdjęć po zmianach wizualnych. Uczynię to po najbliższej sesji :) a w tym miejscu pragnę pozdrowić wszystkich którzy doczytali do końca, podzielą się swoja wiedzą pomagając tym samym w naprawie samochodu :)
  3. Błędy podczas wilgotnych dni możemy chwilowo sobie odpuścić ponieważ zdarzyły się jednorazowo i ciężko na tej podstawie mi szukać przyczyn, jednak zastanawiam się nad błędami sond lambda ponieważ permanentnie pojawiają się te same błędy. Czytałem że winą może być lewe powietrze tylko przed wymiana przewodów dolotu powietrza oraz przewodów odmy chciałbym uzyskać odpowiedź czy lewe powietrze w tym przypadku jest wielce prawdopodobne? Wymieniłem wcześniej odmę (febi) jednak przewodów nie wymieniałem. Jeżeli ktoś mi zasugeruje wymianę tych przewodów to prosiłbym o podpowiedź czy koniecznie trzeba wymieniać wszystkie? Kasę można wydać na bardziej pożyteczne rzeczy aniżeli wymieniania wszystkiego po kolei w celu znalezienia przyczyny. Wykręciłem świece jak mi kolega doradzał i jako że wszystkiego się dopiero uczę na pierwszym aucie narodziły się pytania :) 1. świece moim zdaniem (mała wiedza motoryzacyjna :) ) źle nie wyglądają choć ewidentnie widać spalanie mieszanki o złym składzie. Pominę fakt, że świece BKR6EK dedykowane są do e36 wg katalogu. Na dniach postaram się wymienić je na Denso IK20TT :D http://i613.photobucket.com/albums/tt216/fiftyfifty91/pytania%20forum%20bmw/2016-10-09%2016.11.12_zpscd9wp3c7.jpg~original 2. czy błąd 240 przerwy w zapłonie na cylindrze 3 mogą wynikać z tego, że jest tam cewka i innym numerze katalogowym? http://i613.photobucket.com/albums/tt216/fiftyfifty91/pytania%20forum%20bmw/2016-10-09%2016.15.25_zps7s2gkmza.jpg 3. skąd olej na pokrywie w miejscu odkręconej cewki? http://i613.photobucket.com/albums/tt216/fiftyfifty91/pytania%20forum%20bmw/2016-10-09%2016.08.26_zps2b3zrkbd.jpg
  4. Cieszy oko jak się czyta ile radości przynosi auto :) Niech dobrze służy dodaj zdjęcia myślę, że każdy chętnie zobaczy :)
  5. zgadza się w większości przypadków tak robię i wystarcza, jednak często znaczenie ma kombinacja występujących błędów które bardziej doświadczonemu fachowcowi pozwolą jednoznacznie określić przyczynę :) temat podrzucony przez Ciebie rzucił mi nowe światło na błędy związane z sondami :) szczerze mówiąc ja nie mam pojęcia co się dzieje pokazałem tylko błędy jakie występują podczas wilgotnego dnia oraz podczas dnia o normalnej wilgotności. Proponujesz wyczyścić wtyczki a masz na myśli jakieś konkretne ? :) Sprawdzę dziś dzięki :cool2:
  6. Witam Posiadam E46 320i z gazem silnik M52 z 1999 roku. Przez całe lato silnik nie sprawiał problemów jednak wraz z pierwszymi deszczowymi dniami zaczęły się problemy z silnikiem polegające na tym, że podczas wilgotnych dni zanim auto się rozgrzeje nie ma mocy palą się kontrolki check engine i EML poniżej dodaję błędy jakie się pojawiają 04.10.2016 diagnoza wykonana po problemowej jeździe RESULT: 10 errors in error memory ! ------------------------------------------------------------- 79 avtivate Lambda probe heating after KAT Bank 1 Error frequency : 1 Logistic counter: 40 Engine speed 2080.00 1/min load 266.91 mg/Hub lambda probe voltage after cat probe Ban 0.42 V temperature cooling water 55.50 Grad C appear before (rel.) 4.70 h Leitungsunterbrechung CARB-Fehler Fehler nach Entprellung gespeichert Fehler momentan vorhanden statischer Fehler Errorcode: 4F 74 01 28 41 31 55 8A 92 9D ------------------------------------------------------------- 61 avtivate Lambda probe heating after KAT Bank 2 Error frequency : 1 Logistic counter: 40 Engine speed 2080.00 1/min load 266.91 mg/Hub lambda probe voltage after cat probe Ban 0.43 V temperature cooling water 55.50 Grad C appear before (rel.) 4.70 h Leitungsunterbrechung CARB-Fehler Fehler nach Entprellung gespeichert Fehler momentan vorhanden statischer Fehler Errorcode: 3D 74 01 28 41 31 56 8A 92 9D ------------------------------------------------------------- 159 Signal Lambda probe after-Kat Bank 2 max value over limit Error frequency : 3 Logistic counter: 35 Engine speed 2688.00 1/min load 32.68 mg/Hub temperature cooling water 63.75 Grad C lambda probe voltage after cat probe Ban 1.28 V appear before (rel.) 4.60 h Kurzschluss gegen U-Batt. CARB-Fehler Fehler nach Entprellung gespeichert Fehler momentan nicht vorhanden sporadischer Fehler Errorcode: 9F B1 03 23 54 06 95 FF 92 9E ------------------------------------------------------------- 216 Signal Lambda probe after-Kat Bank 2 not any Signal Error frequency : 13 Logistic counter: 40 Engine speed 1600.00 1/min load 43.58 mg/Hub temperature cooling water 94.50 Grad C lambda probe voltage after cat probe Ban 0.42 V appear before (rel.) 4.40 h CARB-Fehler Fehler nach Entprellung gespeichert Fehler momentan nicht vorhanden sporadischer Fehler Errorcode: D8 B4 0D 28 32 08 BE 54 92 A0 ------------------------------------------------------------- 156 Signal Lambda probe after-Kat Bank 1 max value over limit Error frequency : 7 Logistic counter: 36 Engine speed 2176.00 1/min load 98.05 mg/Hub temperature cooling water 66.75 Grad C lambda probe voltage after cat probe Ban 1.28 V appear before (rel.) 4.40 h Kurzschluss gegen U-Batt. CARB-Fehler Fehler nach Entprellung gespeichert Fehler momentan nicht vorhanden sporadischer Fehler Errorcode: 9C B1 07 24 44 12 99 FF 92 A0 ------------------------------------------------------------- 227 lambda contol tolerance Bank 1 to big Error frequency : 2 Logistic counter: 38 Engine speed 736.00 1/min load 76.26 mg/Hub temperature cooling water 96.00 Grad C lambda contol tolerance Bank 1 11.32 % appear before (rel.) 3.90 h Abweichung fett CARB-Fehler Fehler nach Entprellung gespeichert Fehler momentan nicht vorhanden sporadischer Fehler Errorcode: E3 B1 02 26 17 0E C0 9D 92 A5 ------------------------------------------------------------- 228 lambda contol tolerance Bank 2 to big Error frequency : 3 Logistic counter: 40 Engine speed 704.00 1/min load 76.26 mg/Hub temperature cooling water 96.00 Grad C lambda contol tolerance Bank 2 17.18 % appear before (rel.) 3.80 h Abweichung fett CARB-Fehler Fehler nach Entprellung gespeichert Fehler momentan nicht vorhanden sporadischer Fehler Errorcode: E4 B1 03 28 16 0E C0 AC 92 A6 ------------------------------------------------------------- 240 burning fail Cylinder 3 Error frequency : 1 Logistic counter: 36 temperature cooling water 33.75 Grad C revolution upper limit 1056.00 1/min Airmass upper limit 168.86 mg/Hub Airmass under limit 119.83 mg/Hub appear before (rel.) 2.90 h Verbrennungsaussetzer CARB B1, emissionsverschlechternd CARB-Fehler Fehler nach Entprellung gespeichert Fehler momentan nicht vorhanden sporadischer Fehler Errorcode: F0 B2 01 24 6D 21 1F 16 92 AF ------------------------------------------------------------- 215 Signal Lambda probe after-Kat Bank 1 not any Signal Error frequency : 1 Logistic counter: 39 Engine speed 1472.00 1/min load 43.58 mg/Hub temperature cooling water 93.75 Grad C lambda probe voltage after cat probe Ban 0.43 V appear before (rel.) 2.00 h CARB-Fehler Fehler nach Entprellung gespeichert Fehler momentan nicht vorhanden sporadischer Fehler Errorcode: D7 B4 01 27 2E 08 BD 56 92 B8 ------------------------------------------------------------- 171 plausibilitaet system engine-throttle valve Error frequency : 1 Logistic counter: 38 digital F-Code 1 0.00 [1] digital F-Code 2 0.00 [1] digital F-Code 3 96.00 [1] digital F-Code 4 0.00 [1] appear before (rel.) 1.70 h Kontrolleinheit hat Fehler erkannt CARB-Fehler Fehler nach Entprellung gespeichert Fehler momentan nicht vorhanden sporadischer Fehler Errorcode: AB B1 01 26 00 00 60 00 92 BB ============================================================= 05.10.2016 diagnoza wykonana po bezproblemowej jeździe i skasowaniu wcześniejszych błędów RESULT: 6 errors in error memory ! ------------------------------------------------------------- 159 Signal Lambda probe after-Kat Bank 2 max value over limit Error frequency : 1 Logistic counter: 38 Engine speed 2432.00 1/min load 108.94 mg/Hub temperature cooling water 44.25 Grad C lambda probe voltage after cat probe Ban 1.28 V appear before (rel.) 2.00 h Kurzschluss gegen U-Batt. CARB-Fehler Fehler nach Entprellung gespeichert Fehler momentan nicht vorhanden sporadischer Fehler Errorcode: 9F B1 01 26 4C 14 7B FF 92 CE ------------------------------------------------------------- 79 avtivate Lambda probe heating after KAT Bank 1 Error frequency : 1 Logistic counter: 40 Engine speed 2368.00 1/min load 239.67 mg/Hub lambda probe voltage after cat probe Ban 0.42 V temperature cooling water 45.75 Grad C appear before (rel.) 2.00 h Leitungsunterbrechung CARB-Fehler Fehler nach Entprellung gespeichert Fehler momentan vorhanden statischer Fehler Errorcode: 4F 74 01 28 4A 2C 55 7D 92 CE ------------------------------------------------------------- 61 avtivate Lambda probe heating after KAT Bank 2 Error frequency : 1 Logistic counter: 40 Engine speed 2368.00 1/min load 239.67 mg/Hub lambda probe voltage after cat probe Ban 1.28 V temperature cooling water 45.75 Grad C appear before (rel.) 2.00 h Leitungsunterbrechung CARB-Fehler Fehler nach Entprellung gespeichert Fehler momentan vorhanden statischer Fehler Errorcode: 3D 74 01 28 4A 2C FF 7D 92 CE ------------------------------------------------------------- 216 Signal Lambda probe after-Kat Bank 2 not any Signal Error frequency : 2 Logistic counter: 40 Engine speed 1664.00 1/min load 43.58 mg/Hub temperature cooling water 77.25 Grad C lambda probe voltage after cat probe Ban 0.42 V appear before (rel.) 1.90 h CARB-Fehler Fehler nach Entprellung gespeichert Fehler momentan nicht vorhanden sporadischer Fehler Errorcode: D8 B4 02 28 34 08 A7 55 92 CF ------------------------------------------------------------- 227 lambda contol tolerance Bank 1 to big Error frequency : 2 Logistic counter: 40 Engine speed 3072.00 1/min load 163.41 mg/Hub temperature cooling water 89.25 Grad C lambda contol tolerance Bank 1 3.51 % appear before (rel.) 1.60 h Abweichung fett CARB-Fehler Fehler nach Entprellung gespeichert Fehler momentan vorhanden sporadischer Fehler Errorcode: E3 F1 02 28 60 1E B7 89 92 D2 ------------------------------------------------------------- 228 lambda contol tolerance Bank 2 to big Error frequency : 2 Logistic counter: 40 Engine speed 2304.00 1/min load 326.83 mg/Hub temperature cooling water 90.75 Grad C lambda contol tolerance Bank 2 -4.69 % appear before (rel.) 1.60 h Abweichung fett CARB-Fehler Fehler nach Entprellung gespeichert Fehler momentan nicht vorhanden sporadischer Fehler Errorcode: E4 B1 02 28 48 3C B9 74 92 D2 =============================================================
  7. Witam chciałbym pokazać swoje pierwsze BMW zakupione w kwietniu 2016 od tego czasu nie sprawiało żadnych problemów. Powód dla którego opisuję swoje BMW to aby usłyszeć opinie forumowiczów oraz prowadzić historię auta :) Aktualny przebieg 228 000 km (aczkolwiek nie wiadomo czy aktualny), zrobione już 15 000 km :) Dodam ze auto miało już założoną instalację gazową STAG. Zdjęcia są aktualne jednak od zakupu nie dokonywałem żadnych zmian wizualnych. Auto nie jest bezwypadkowe, szyba przednia nie jest oryginalna, pojawia się korozja jednak mechanicznie nie zawodzi :) Przed przedstawieniem auta odpowiem na pytanie które na pewno narodzi się w głowie każdego czytającego dlaczego kupiłem auto? Cena była na tyle okazyjna ze mimo wszystko warto było :) zatem do rzeczy: Co do tej pory udało się zrobić: 215 600 km wymiana oleju (Motul X Clean 5w40) 215 600 km wymiana filtrów oleju i powietrza (Filter Mann) 215 600 km wymiania filtrów LPG 216 000 km wymiana odmy (Febi) 218 300 km wymiana uszczelki podstawy filtra oleju (oryginalne OEM) 224 500 km wymiana termostatu (Wahler) 225 190 km wymiana przepalonego przetwornika Angle Eyes 227 700 km wymiana oleju (Motul X Clean 5w40) 227 700 km wymiana filtrów oleju i powietrza (Filter Mann) Rzeczy które muszę zrobić: woda się leje na filtr kabinowy muszę zdjąć podszybie i założyć nową uszczelkę filtr kupiony (Filter Mann) bez aktywnego węgla wymienić szpecące nerki na chromowane wymienić emblemat na masce zakup mowy kloszy przednich chromowane ramki tablic rejestracyjnych zagospodarować miejsca na popielniczki - sam nie wiem jeszcze jak ogólnie nie przewiduję wielkich zmian :) Rzeczy które planuję zrobić (zależy od waszej opinii): zdemontować spoiler wymienić lusterka na oryginalne (dostałem razem z autem) wymienić lub w ostateczności schować zbyt wystającą rurę wydechową białe kierunkowskazy boczne chromowane ramki na zegary zniszczoną mam również tabicerkę wewnątrz radzicie iść w oryginalny granatowy kolor czy jeżeli juz wymieniam to sugerujecie cos innego ? likwidacja rdzy (o czym później) założenie poduszek powietrznych (o czym później) http://i613.photobucket.com/albums/tt216/fiftyfifty91/DSC02196_zpseucnzaoy.jpg http://i613.photobucket.com/albums/tt216/fiftyfifty91/DSC02246_zps9hc5kniz.jpg http://i613.photobucket.com/albums/tt216/fiftyfifty91/DSC02191_zpsavpoxgpf.jpg http://i613.photobucket.com/albums/tt216/fiftyfifty91/DSC02190_zpspzqhhlh3.jpg http://i613.photobucket.com/albums/tt216/fiftyfifty91/DSC02248_zpswfmgyv4v.jpg http://i613.photobucket.com/albums/tt216/fiftyfifty91/DSC02255_zpshsok5dhp.jpg http://i613.photobucket.com/albums/tt216/fiftyfifty91/DSC02209_zpsfnuvwxyt.jpg http://i613.photobucket.com/albums/tt216/fiftyfifty91/DSC02225_zps6fxkzeta.jpg http://i613.photobucket.com/albums/tt216/fiftyfifty91/DSC02223_zpsil2m5b29.jpg http://i613.photobucket.com/albums/tt216/fiftyfifty91/DSC02224_zpsdaqcg5jm.jpg Przejdźmy teraz do mniej przyjemnych rzeczy Po podłączeniu do Inpy wyskoczyło sporo błędów które jeżeli jest to możliwe chciałbym się pozbyć, zatem liczę na cenne uwagi co do przyczyn występowania błędów Silnik: RESULT: 10 errors in error memory ! ------------------------------------------------------------- 159 Signal Lambda probe after-Kat Bank 2 max value over limit Error frequency : 34 Logistic counter: 40 Engine speed 2688.00 1/min load 299.59 mg/Hub temperature cooling water 60.75 Grad C lambda probe voltage after cat probe Ban 1.28 V appear before (rel.) 27.10 h Kurzschluss gegen U-Batt. CARB-Fehler Fehler nach Entprellung gespeichert Fehler momentan nicht vorhanden sporadischer Fehler Errorcode: 9F B1 22 28 54 37 91 FF 91 8C ------------------------------------------------------------- 79 avtivate Lambda probe heating after KAT Bank 1 Error frequency : 1 Logistic counter: 40 Engine speed 2720.00 1/min load 168.86 mg/Hub lambda probe voltage after cat probe Ban 0.41 V temperature cooling water 62.25 Grad C appear before (rel.) 27.10 h Leitungsunterbrechung CARB-Fehler Fehler nach Entprellung gespeichert Fehler momentan vorhanden statischer Fehler Errorcode: 4F 74 01 28 55 1F 51 93 91 8C ------------------------------------------------------------- 61 avtivate Lambda probe heating after KAT Bank 2 Error frequency : 1 Logistic counter: 40 Engine speed 2720.00 1/min load 168.86 mg/Hub lambda probe voltage after cat probe Ban 1.28 V temperature cooling water 62.25 Grad C appear before (rel.) 27.10 h Leitungsunterbrechung CARB-Fehler Fehler nach Entprellung gespeichert Fehler momentan vorhanden statischer Fehler Errorcode: 3D 74 01 28 55 1F FF 93 91 8C ------------------------------------------------------------- 216 Signal Lambda probe after-Kat Bank 2 not any Signal Error frequency : 66 Logistic counter: 40 Engine speed 2688.00 1/min load 32.68 mg/Hub temperature cooling water 94.50 Grad C lambda probe voltage after cat probe Ban 0.42 V appear before (rel.) 27.10 h CARB-Fehler Fehler nach Entprellung gespeichert Fehler momentan nicht vorhanden sporadischer Fehler Errorcode: D8 B4 42 28 54 06 BE 55 91 8C ------------------------------------------------------------- 215 Signal Lambda probe after-Kat Bank 1 not any Signal Error frequency : 17 Logistic counter: 36 Engine speed 2048.00 1/min load 32.68 mg/Hub temperature cooling water 94.50 Grad C lambda probe voltage after cat probe Ban 0.42 V appear before (rel.) 26.40 h CARB-Fehler Fehler nach Entprellung gespeichert Fehler momentan nicht vorhanden sporadischer Fehler Errorcode: D7 B4 11 24 40 06 BE 55 91 93 ------------------------------------------------------------- 240 burning fail Cylinder 3 Error frequency : 1 Logistic counter: 12 temperature cooling water 33.75 Grad C revolution upper limit 1024.00 1/min Airmass upper limit 185.20 mg/Hub Airmass under limit 152.52 mg/Hub appear before (rel.) 12.20 h Verbrennungsaussetzer CARB B1, emissionsverschlechternd CARB-Fehler Fehler nach Entprellung gespeichert Fehler momentan nicht vorhanden sporadischer Fehler Errorcode: F0 B2 01 0C 6D 20 22 1C 92 21 ------------------------------------------------------------- 156 Signal Lambda probe after-Kat Bank 1 max value over limit Error frequency : 4 Logistic counter: 19 Engine speed 2496.00 1/min load 174.31 mg/Hub temperature cooling water 92.25 Grad C lambda probe voltage after cat probe Ban 1.28 V appear before (rel.) 9.70 h Kurzschluss gegen U-Batt. CARB-Fehler Fehler nach Entprellung gespeichert Fehler momentan nicht vorhanden sporadischer Fehler Errorcode: 9C B1 04 13 4E 20 BB FF 92 3A ------------------------------------------------------------- 238 burning fail Cylinder 1 Error frequency : 2 Logistic counter: 34 temperature cooling water 41.25 Grad C revolution upper limit 3360.00 1/min Airmass upper limit 419.42 mg/Hub Airmass under limit 408.52 mg/Hub appear before (rel.) 7.70 h Verbrennungsaussetzer CARB, KAT-schaedigend CARB-Fehler Fehler nach Entprellung gespeichert Fehler momentan nicht vorhanden sporadischer Fehler Errorcode: EE B1 02 22 77 69 4D 4B 92 4E ------------------------------------------------------------- 241 burning fail Cylinder 4 Error frequency : 2 Logistic counter: 34 temperature cooling water 41.25 Grad C revolution upper limit 3360.00 1/min Airmass upper limit 419.42 mg/Hub Airmass under limit 408.52 mg/Hub appear before (rel.) 7.70 h Verbrennungsaussetzer CARB, KAT-schaedigend CARB-Fehler Fehler nach Entprellung gespeichert Fehler momentan nicht vorhanden sporadischer Fehler Errorcode: F1 B1 02 22 77 69 4D 4B 92 4E ------------------------------------------------------------- 239 burning fail Cylinder 2 Error frequency : 2 Logistic counter: 34 temperature cooling water 42.00 Grad C revolution upper limit 3488.00 1/min Airmass upper limit 419.42 mg/Hub Airmass under limit 92.60 mg/Hub appear before (rel.) 7.70 h Verbrennungsaussetzer CARB, KAT-schaedigend CARB-Fehler Fehler nach Entprellung gespeichert Fehler momentan nicht vorhanden sporadischer Fehler Errorcode: EF B1 02 22 78 6D 4D 11 92 4E ============================================================= ASC RESULT: 3 errors in error memory ! ------------------------------------------------------------- 148 CAN DME/DDE, engine torque not adjustable Error frequency : 254 Vehicle speed 0.00 km/h system activ 0.00 - brake lights switch 1.00 - ------------------------------------------------------------- 49 wheel speed sensor rear left trigger signal Error frequency : 254 Vehicle speed 0.00 km/h system activ 0.00 - brake lights switch 0.00 - ------------------------------------------------------------- 65 wheel speed sensor rear right trigger signal Error frequency : 254 Vehicle speed 0.00 km/h system activ 0.00 - brake lights switch 0.00 - ============================================================= I te nieszczęsne poduszki powietrzne (po niewiadomej kolizji) czy kest możliwe jeszcze niskim kosztem aby auto było bezpieczne a poduszki prawidłowo działały? RESULT: 8 errors in error memory ! ------------------------------------------------------------- 14 ignition circuit 10 -> unplug batterie Error frequency : 169 Remain over limiting value ------------------------------------------------------------- 4 ignition circuit 0 -> driver airbag Error frequency : 51 Remain over limiting value ------------------------------------------------------------- 24 seat occupied recognition Error frequency : 256 communication error break in seat mat Error present ------------------------------------------------------------- 20 sensor sidebag left is sending wrong data Error frequency : 1 Error present ------------------------------------------------------------- 23 sensor sidebag left is sending wrong data Error frequency : 1 Error present ------------------------------------------------------------- 14 ignition circuit 10 -> unplug batterie Error frequency : 209 Remain under limiting value Error present ------------------------------------------------------------- 13 ignition circuit 9 -> airbag head right Error frequency : 1 Remain over limiting value Error present ------------------------------------------------------------- 9 ignition circuit 5 -> side airbag right Error frequency : 1 Remain over limiting value Error present ============================================================= Wszelka pomoć jak poradzić sobie ze wszystkimi błędami mile widziana:) poniżej pokazuję rdzę która zaczyna atakować auto jeżeli ocenianie stan ogólny auta na dobry to odpowiedzcie mi czy warto walczyć z tymi ogniskami? http://i613.photobucket.com/albums/tt216/fiftyfifty91/DSC02263_zpsg32vyhmq.jpg http://i613.photobucket.com/albums/tt216/fiftyfifty91/DSC02235_zpswhebv8u2.jpg http://i613.photobucket.com/albums/tt216/fiftyfifty91/DSC02232_zpse4jeek5c.jpg http://i613.photobucket.com/albums/tt216/fiftyfifty91/DSC02240_zpsofn1akka.jpg http://i613.photobucket.com/albums/tt216/fiftyfifty91/DSC02242_zpssvq3wvif.jpg http://i613.photobucket.com/albums/tt216/fiftyfifty91/DSC02243_zpsc10tc5vz.jpg http://i613.photobucket.com/albums/tt216/fiftyfifty91/DSC02245_zps5vaymyqa.jpg Po wszystkim co przedstawiłem zwracam się do was z pytaniem czy warto inwestować aby przywrócić swietność tej bawarce? Dziękuję wszystkim którzy przeczytali do końca :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.