Skocz do zawartości

damian482

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O damian482

  • Urodziny 20.11.1993

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E34 520 1995r- sprzedana
    E39 523i 1997 - kasacja,
    E39 523i 2000 - aktualna bolączka i problemy
  • Lokalizacja
    Zamość
  • Zawód
    Tokarz operator/programista tokarek numerycznych

Osiągnięcia damian482

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Odma wywalona(szczerze bez jest mniej problemow ) Dolot szczelny Gumka w disie zmieniona Krokowiec czyszczony Przepustnica czyszczona Świece denso 1 elektroda Zmienione fajki cewek na nowe ( stare poparciale gumki mialy z białym nalotem) I najwazniejsze po regulacji skoku tloczkow we wtryskach gazu (na czujnik do 0.01mm ) Problem z wypadajacymi zaplonami w mojej e39 2x vanos rozwiązany. Winne były wtryski gazu które praktycznie nowe nie były dobrze wyregulowane przez producenta oraz brakowało o-ringow na króćcach.
  2. Jutro nasadki na cewki będą zmienione. Ale problem chyba rozwiązany. Dzisiaj czyścilem krokowy,przepustnice sprawdziłem cały Dolot a na łaczeniach dałem dirko. Poskładalem odpalam i znów to samo. Postanowiłem sprawdzic (NOWE!!!) Wtryskiwacze gazowe. Pod komputerem czasy były ok gdy sciskałem przewody czuć było ze pracuja. Podmieniłem na wtryski kolegi(również valtek czerwony) problem ustał. Co się okazało? Skoki tłoczka we wtryskach lpg były różne. .. Jutro wioze na czyszczenie i regulacje. Dodam że sondy pracują w zakresie 0.1-0.9v mierzone multimetrem po wpieciu w siwy i czarny przewód na gorącym silniku i nowych wtryskach. Gdy odbiorę wtryski dam znać czy pomogło.
  3. Świece nowe denso do gazu nic nie pomogło
  4. A co powiesz o wartościach sond? Sprawdzę przepływka i dam znać co i jak
  5. Witam. Od kilku dni borykam się z problemami w mojej e39. Zaczęło się od wypadania zapłonów. Wymienione zostały świece i podmieniłem cewki. Nie pomogło Potem po przełączeniu na lpg nie dało się jechać. wywalało całkowicie cylinder. Podjechałem na diagnostykę Czujnik spalania stukowego na samej benzyne oscyluje w granicach 0.03-0.07, na gazie- nie sprawdzane. Po przełączeniu na gaz wypadają zapłony - nie ma reguły raz 1 i 5 potem 3 i 6 itp... Dodam ze odma została rozłączona,zaślepiona i od pokrywy puszczona pod samochód(jeździłem tak kilka msc i było ok) Dolot raczej jest szczelny skoro na benzynie nic nie faluje, ostatnio wymieniana była disa czyszczona przepływka i przepustnica. Dodaję również screen z sondami lambda. https://ibb.co/e9EXnv Dziwi mnie że jedna sonda pracuje w granicach 5v a pozostałe 1.3 Planuję również wymianę fajek świec gdyż są okopcone na biało. Czy ktoś jest w stanie coś na ten temat powiedzieć ? Pozdrawiam i dziekuję za każdą odpowiedź. Edit. Mimo iż ostatnio mienia na była uszczelka pod pokrywa składana na dirko i nowa uszczelkę nadal się sączy , możliwe jest lewe powietrze?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.