Skocz do zawartości

GalaxySHOOP

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 2,5 diesel 2004

Osiągnięcia GalaxySHOOP

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. No wiec cała sytuacja zakonczyła sie wymianą SFZ (moduł w podłokietniku) ustawianie czasu dopisaniu vin i kodowaniu . SFZ uzywane za 30 zł z alledrogo
  2. Witam nic w temacie sie nie rusza naprawde nie mial nikt podobnej sytuacji mma takie błedy http://i65.tinypic.com/2iu85mg.jpg http://i63.tinypic.com/140clr5.jpg http://i68.tinypic.com/28jcdab.jpg http://i65.tinypic.com/2u4od1x.jpg
  3. napisalem ale czy żeby ustawic czas systemowy w modułach nie potrzeba miec z nimi komunikacji ?
  4. Witam jako ze nie znalazłem w zadnym temacie mojego problemu postanowiłem napisac nowy temat o błedach jest duzo ale mój jest chyba nietypowy ponieważ zakupiłem auto około 2 latat temu wszystko było sprawne nie miałem zadnego wypadku kolizji od około pol roku temu zaczołpojawiac sie problem z wyskakujacym ciagle błedem o którym mowa w temacie oczywiscie kasowanie inpa nieraz sie nie skasował powracał odpiecie przewodu pod fotelem wyczyszczenie i było oki ale od jakiego czasu bład zapala sie natychmiast po przekreceniu kluczyka na zapłon nawet nie trzeba odpalac auta wyglada to tak skasuje bład odpale od razu moge jezdzic nawet caly dzien błedu nie ma wystarczy że zgasze i znów włacze na zapłon czy tam odpale bład z automatu sie pojawia tak jakby ato wykrywało bład w poczatkowej fazie testu samochodu. A wieć tak w Reingold pokazuje brak komunikacji w sumie 4 takie błedy sa zawsze No communication posible with : Adaptive headlight/headlight beam throw adjustn Power module Seat module,driver Front Passenger seat module zmieniałem juz klemy pirotechniczna oraz IBS bezskutecznie w drzewku tym w reingold z modulami podczas testu pokazuje na czerwono czyli brak połaczenia komunikacji z nimi tj modul MPM SMFA oraz SMBF Mimo tego że bład sie skasuje to powraca z automatu po prekreceniu kluczyka podmieniałem juz SFZ (w podłokietniku) SGM KGM ) za schowkiem pasazera) bez kodowania ich nadal brak komunikacji jedynie co sie wyswietlało po podmianie w danym module to swiecił kwadracik w drzewku na zólto ale komunikacji z w/w nie było MPM ( moduł w kole zapasowym był delikatnie zasniedziały ) ale z tego co wyczytałem to nie odpowiada on za system bezpieczenstw aa raczej radio itd chociaz po odpieciu go radio grało wyswietlacz sie swiecił idrive działalo Sead module driver i passenger to moduły siedzenia pasazera i kierowcy w momencie gdy odepne kostke od napinacza pojawia sie nastepny bład wiec jakas komunikacja byc musi. zczytałem błedy na autocom i pokazuje bład 9AFA wadliwa jednostka sterowania stały bezpieczniki wszystkie sprawdzone brak mi juz sił na to walcze z tym od dawna licze ze ktos mi pomoże nadmieniam iz mam wszytskie programy do kodowania NCS winkfp toll32 reingold inpa ale kodowac nie umiem
  5. czy ktos wie jak wyłaczyc ten gong o niskiej temperaturze albo zmienic wartosc na nizsza zeby dopiero pikało
  6. Witam potrzebuje kogos kto wgra najnowszy soft do E60 2004r mam inpa ncs eksper winkfp okolice Koła Wilekopolska Czy jak mam stary soft zakodowanie siwteł dziennych zeby na auto swieciły da rade bo zakodowałem według instrukcji niestety swieca długie na 20% a na auto swieca cały czas ksenony czy to przez stary soft jak sprawdzic jaki ma sie soft
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.