Skocz do zawartości

canyon

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia canyon

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Dzięki za zainteresowanie problemem. Nadal mam nadzieję że znajdę kogoś dobrego we Wrocławiu. Ale przy okazji jak byś rozmawiał z kolegom możesz mu pokazać moje błędy - może już kiedyś się z tym spotkał.
  2. tą są błędy które w pierwszej kolejności wyrzuca komp. poźniej zapłon wypada na 7,8,9 i 10 cylindrze więc nie sądzę aby to były cewki. temat ciekawy do zbadania to ten błąd 27dO to dość często występujący problem w M6 (całe długie wątki na forach zagranicznych) . Wszyscy zaczynają od wymiany pompy, filtrów, czujnika ciśnienia paliwa - a błędy nadal zostają. Natrafiłem na wątek gdzie piszą, że może mieć to związek ze sterownikami prądu jonowego - pojechał bym z tym do kogoś kumatego a nie do gości co będą wymieniali wszystko po kolei szukając usterki :roll:
  3. witam koledzy, pojawił się problem z moją M6 - pojawia się check engine i wyskakuje mi ograniczenie mocy silnika. Po podłaczeniu komputera wyrzuca błędy: 27D0 - adaptacja regulacji ciśnienia paliwa 275E - błąd pozycji granicznej sterownika lambda (blok 2) + błędy dotyczące przerwania zapłanu auto po wyłączeniu i włączeniu nadal ma zapalony check engine ale jeździ z pełna moca przez jakiś czas aż znów mu wypadnie zapłon. Czy może ktoś ma jakieś pomysły co to może być albo zna kogoś w okolicach Wrocławia kto jest kumaty z diagnostyki bmw?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.