Skocz do zawartości

Alwarez123

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46

Osiągnięcia Alwarez123

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Przelew jest. Wtyczka jest przy termostacie. Termostat tak jak wyżej Behr. Dzisiaj już wymieniłem go, jutro zaleje płynem, odpowietrze i bede szukal dalej najwyżej. Szukałem tutaj potwierdzenia swojej teorii że termostat mógł się zaciąć po tak krótkim czasie ale na to wygląda. Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka
  2. Przez dwa tyg działał bo i latałem po 200km/h i nie było żadnych problemów z temperaturą i w korkach też, a teraz właśnie jakby wogóle się nie otwierał i zastanawiam czy to możliwe że już po 2 tyg sie posypał. Czy w czymś innym leży problem, bo im wiecej czytam tym mniej wiem, a na pusto nie chciałbym go wyciągać jakby to był problem typu zapowietrzenia (ale różne metody próbowałem i nie wydaje mi sie żeby był zapowietrzony). W sumie wyjęcie i sprawdzenie mnie nie ominie ale wolałem najpierw spytać żeby na pusto nie wyciągać. Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka
  3. Alwarez123

    M52tub25-przegrzewa się

    Miesiąc temu wymieniłem termostat bo był cały czas otwarty. Po 2-3tyg wskazówka od temp. zaczęła iść w strone czerwonego pola (klimatronik na 32 stopnie i udało się zbić). Od tamtego czasu cały czas mam z tym problem na początku myślałem że to wina złego odpowietrzenia, ale próbowałem go odpowietrzać na różne sposoby i poprawy brak. Wskazówka po przejechaniu 10-15km zaczyna się wychylać w prawą strone. Wczoraj po przegrzaniu i zbiciu temp przez ogrzewanie otwieram maske i chłodnica jest zimna, górny wąż gorący a dolny zimny. Mógł się tak szybko popsuć ten termostat czy to może być przez zapowietrzenie, czy w czymś innym szukać przyczyny? Termostat wsadziłem nowy Behr i raczej oryginalny bo kupiony w sklepie ale czort wie. Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka
  4. Podłaczyłem pod inpe i mam takie błędy: 18 Signal Nockenwellengeber Auslass / EWS sygnał lub czujnik wałka rozrządu 228 Lambdareglerabweichung Bank 2 zu gross / Odchylenie mieszanki Bank 2 227 Lambdareglerabweichung Bank 1 zu gross / Odchylenie mieszanki Bank 1 203 Lambdaregelung Bank 2 Regelanschlag / Lambda regulacja Bank 2 za kat 202 Lambdaregelung Bank 1 Regelanschlag / Lambda regulacja Bank 1 za kat 240 verbrennungsaussetzer zylinder 3 241 verbrennungsaussetzer zylinder 4 243 verbrennungsaussetzer zylinder 6 239 verbrennungsaussetzer zylinder 2 238 verbrennungsaussetzer zylinder 1 Takie błędy wyrzuciła mi inpa. Nie wiem jak kopiować ten tekst z programu.Od czego zaczynać wymiany? Błędy dotyczące sond mogą być spowodowane przez LPG bo jeden przewód jest załamany i nie miał mocy na gazie. Błędy dot. cylindrów wydaje mi się że są od świec, bo poprzedni właściciel mówił że są do wymiany. Czyli wychodzi na to że najważniejszym problemem jest czujnik wałka rozrządu?
  5. Pacjent: e46 323 rok99 Auto odpala i zaraz gaśnie. Gdy przytrzyma się pedał gazu to jest odpalone, a po odpuszczeniu obroty spadają i gaśnie. Auto stało na głębokiej rezerwie. Dolałem 10L z kanistra ale poprawy brak. Jutro się za nie zabiorę i chciałbym znac wasze sugestie na co zwrócić uwage. N apoczatek wezmę odłacze akumulator i zrobie samoadaptacje. Jak nie pomże albo w ogóle się nie uda to spróbuję odpalic go awaryjnie na gazie. I jak bedzie chodzil normalnie na gazie to sprawdze filtr paliwa. Macie jakieś inne pomysły jak to rozwiązac? Auto mam od niecałego tygodnia. Do wymiany jeszcze sa prawdopodobnie świece bo zdarzało mu się przez chwilę pofalować na jałowym. Wczoraj wymieniałem termostat, ale to raczej mało z tym wspólnego a temp. teraz trzymał normalnie. I do wieczora jezdzil normalnie, później jak próbowałem odpalić sytuacja w/w.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.