Skocz do zawartości

piotrek1299

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E87 116i 2005

Osiągnięcia piotrek1299

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam, Miałem niestety stłuczkę swoim E91, udało mi się znaleźć zderzak przedlift w idealnym stanie w kolorze, co oszczędziło by mi wizyty u lakiernika. Tylko pytanie czy zderzak z preLCI podejdzie bez żadnych kombinacji do LCI, wersja bez MPak z PDC. Dodam tylko, że sprawdzałem na realoem i kod części jest inny, ale na "oko" wyglądają tak samo. Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam
  2. Wystarczy wziąć zasilanie z podgrzewania( które bierze dużo prądu i jest na nim duży bezpiecznik) lekko przerobić kostkę i działa, robiłem to u siebie i nie ma żadnych problemów
  3. Jeśli wcześniej miałeś fotele bez pompowania, to musisz doprowadzić zasilanie , najłatwiej przerabiając wtyczkę.
  4. Pewnie wiele osób ma/miało problem taki jak ja czyli niedziałające wciskanie(zatwierdzanie) w kontrolerze iDrive. Przedstawiam poradnik jak łatwo i szybko naprawić ten problem nie wydając przy tym ani złotówki. Usterkę powodują wadliwe luty na płytce kontrolera, ale na szczęście łatwo je poprawić :) Zaczynamy od wyjęcia kontrolera z samochodu, płaskim przedmiotem podważamy plastikowy element na którym trzyma się kontroler, gdy usłyszymy że spinki odpuściły możemy wyciągnąć kontroler razem z osłoną. Teraz musimy wyjąć wtyczkę wciskając najpierw mały śrubokręt w dziurkę podpisaną numerem 1, a następnie wyciągając kostkę. Przenosimy kontroler w wygodne miejsce w którym będziemy lutować i odkręcamy 4 śrubki Torx T10 Interesuje nas ta płytka która jest przykręcona do dolnej części obudowy kontrolera, ważne żeby w momencie rozbierania nic nie zgubić. Na rysunku zaznaczony jest element odpowiadający za zatwierdzanie. Na tym rysunku przedstawione są 2 z czterech lutów które należy poprawić(pozostałe znajdują się po drugiej stronie elementu) , najlepiej użyć lutownicy z cienkim grotem aby nie przygrzać elementów znajdujących się obok. Warto używać też kalafonii, ułatwia lutowanie. Wystarczy przyłożyć grot lutownicy do każdej z czterech nóżek, ewentualnie jeśli widzimy ubytki w spoinie możemy użyć trochę cyny w celu uzupełnienia. Po skończonym lutowaniu składamy wszystko, wkładamy do samochodu i cieszymy się z działającego iDrive'a :lol: Z tego co się orientuje tak samo naprawia się kontrolery z E9X i z E60. Miłego naprawiania!
  5. Fotele mają grzanie, są przełożone już dawno i działa wszystko oprócz pompowania, które nie jest podłączone, wiem że trzeba doprowadzić zasilanie, ale moje pytanie było gdzie konkretnie znajdują się piny/wiązka od pompowania. Tematy poprzednie też czytałem i nie znalazłem odpowiedzi na swoje pytania :)
  6. Przeczytałem poprzednie odpowiedzi na temat podłączenia pompowania boczków i mam parę pytań. Mam dołożone skórzane sportowe fotele z grzaniem i pompowaniem boczków, wcześniej miałem zwykłe materiałowe grzane. 1)Z którego miejsca wziąć zasilanie ? 2)w jaki sposób to wykonać (zworka, dolutowanie przewodu ?) 3) Które piny na kostce odpowiadają za pompowanie boczków? ma ktoś schemat ? jeśli nie, to jak to sprawdzić?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.