Skocz do zawartości

bnow

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Poznań/Leszno

Osiągnięcia bnow

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Data prod. 2007-11-08 Ok, czyli rok starszy. To mimo wszystko nie jest problem. Skąd udało Ci się VIN wziąć? Moje maile do właściciela pozostały bez echa. Widziałeś może zdjęcia uszkodzeń? Nikt nie oglądał autka? Pozdr
  2. Ja je też pamiętam, ale z sekcji giełda. Tylko nie jestem pewien, czy z tego forum, czy bmw-sport, czy bmw5er . Ogłoszenie pojawiło się gdzieś w okolicach października, a przeszukałem posty do końca września i nie znalazłem. Jeśli było to przepraszam. Jeśli ktoś może pomóc to z góry dziękuję. Pozdrawiam,
  3. Witam, Od jakiegoś czasu na otomoto wisi coś takiego. http://otomoto.pl/bmw-530-lci-C26695195.html Info z ogłoszenia jest takie, że autko jest po lekkiej stłuczce - czekam na zdjęcia, oraz nr VIN. Zna ktoś może ten samochód? Z Poznania do Rzeszowa mam bardzo daleko, może ktoś z okolic mógłby to auto obejrzeć? Byłbym wdzięczny. Z góry dziękuję za wszystkie informacje.
  4. Witam, Sytuacja następująca. Zostawiłem auto na dwa dni na dworze. Dziś wsiadam i czuję, że nie jedzie jak należy. Brak ciągu z dołu i długo się wkręca na obroty. Generalnie tak z 30-40% mocy wyparowało. Jednak co dziwne, mam wrażenie, że auto mniej pali - tak przynajmniej wynika z komputera. Kiedyś wcześniej jak je odpaliłem miałem wrażenie, że nie pracuje na wszystkich cylindrach, ale po zgaszeniu i zapaleniu ponownym było ok. Znacie jakąś typową usterkę pasującą do opisu? Rocznik 1997, przebieg 155 tkm - oryginalny, sprawdzony. Auto jeżdżone na dobrych paliwach, głównie BP Ultimate 98. pozdrawiam,
  5. Co do cen. Ja zawszę mówię tak. Wejść na mobile, autoscout itp. i zobaczyć w jakiej cenie chodzą autka z podanym na polskich stronach przebiegiem. Niestety większość aut w PL wg mnie musi mieć naprawdę sporo nalatane skoro są oferowane przez handlarzy (nie mówię o tym konkretnym ogłoszeniu teraz) za takie pieniądze i jeszcze myślą na tym zarobić. Nikt nie sprzedaje w DE, CH dobrego auta za grosze. Wysłałem priva, ale nie wiem czy odczytałeś. Jeśli byłbyś zainteresowany ładną E-39 528 i z '97 to daj znać (bnow@go2.pl).
  6. Przeoralem cale forum, ale nie moglem znalezc nigdzie jednoznacznej opinii n/t tego jaki jest optymalny rozmiar zimowek do E-39 528i '97. Obecne letnie mam 235/45 R17 i sa malo komfortowe, wiec na zime na pewno bede wezsze. Pytanie tylko o ile. Standardowo w E-39 bylo chyba 225/55 R16. Czy taka zimowka jest ok, czy bedzie za duza. Sporo ludzi pisze o 205/55 R16. Nie ukrywam, ze chcialbym tez zeby autko sie prezentowalo w miare, a mam pewne obawy co do 205... Napiszcie jakie macie oponki w swoich 5kach, Dzieki
  7. bnow

    E-39 Kupno jak cenowo

    Podejrzanie malo. Ja za moja 528 z tego rocznika zaplacilem z oplatami ok 30 kpln. Dobre auto w niemczech jest w cenie, choc czasem zdarzaja sie okazje.
  8. Cena IMO ok. Ja za swoja 528 dalem ok 30 kpln i choc wiem, ze na allegro sa tansze, to nie zaluje. Jak sie kupi padake, to koszty na starcie moga czasem bardzo zdziwic. NIemcy bardzo sobie cenia auta, o malym przebiegu. Mi sie udalo kupic z 137 kkm, a kumpel trafil igielke z 98 kkm oba po ok 7500 EUR.
  9. bnow

    [E-39] Jakie paliwo?

    Witam, Przeglądam często to forum, ale nie spotkałem jeszcze takiego wątku. Otóż jakie lejecie paliwo do swoich 5-ek. Na klapce wlewu pisze, że od 91-98 oktanów. Zawsze lałem 95, ale ostatnio zacząłem wlewać V Power Racing. Subiektywne odczucie to lepsze ciąg od dołu i chyba (ale tego nie jestem pewien, bo nie miałem okazji porównać spalania) mniejsze spalanie - miasto poniżej 14 (wcześniej 14-15). Trasa 8,5-9,5 przy prędkościach rzędu 120-150 km/h. Jakie są wasze doświadczenia w tej materii? Przy moich przebiegach to miesięcznie ok 200 więcej PLN na paliwo, ale jeśli silnik ma się mieć lepiej i osiągi mają być choć ciut lepsze to chyba warto? Co sądzicie?
  10. bnow

    [E-39] Co lepsze?

    Witam, Pytanie może trochę dziwne, ale mam następujący dylemat. Wyjeżdżam na 4 miesiące i mam następujące opcje co do pozostawienia auta: 1. W garażu podziemnym, gdzie będzie stał przez 4 miesiące nieodpalany. 2. U rodziców "pod chmurką" gdzie raz w tygodniu tata mi go odpali i przejedzie kilka km. Co lepsze - garażowany i nieruszany przez4 msc, czy parkowany "pod chmurką", ale jeżdżony od czasu do czasu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.