Skocz do zawartości

blade098

Zarejestrowani
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E92 335i++

Osiągnięcia blade098

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. 335i N55 czarne koncowy - brak ubytków. Poprzedni N54 - sprawny, a brał 2l/8tys km, a końcówki czarne.
  2. Ja ci powiem tak. A raczej zanim cos powiem, to o cos zapytam. Czy auto rzuca jakiś błąd? Czy jedzie dobrze - jak sprawny samochód? Prowadzę 335i (N55), wcześniej miałem N54. I moje spostrzeżenia są takie - te silniki wydają tak różne i dziwne dźwięki, ze to się nawet ‚fizjologą’ nie śniło. Dwa różne, 100% sprawne 335i będą wydawać różne nie aturalnw dźwięki. Korzystając z okazji możesz nagrać wideo jak silnik pracuje na luzie? Zezblizeniem telefonu w trakcie nagrania, do okolic wtrysków. :-)
  3. Ja tez byłem miesiąc temu w ASO, wymieniali pompę paliwa (LPFP) bo była akcja. I nic mi na ten temat nie mówili. A odpalali, jeździli. W sumie wtedy uznałem, ze skoro ludzie i ASO uważają to za normalne, to nie ma się czym przejmować. Ale później ten mechanik mi wyprał mózg tym, ze mogę uszkodzić silnik, bo to oznaka lejącego wtrysku. To jest bardziej denerwujące i zawstydzające, jak ci auto tak ‚klepie’ - szczególnie stojąc między budynkami, samochodami, itd.
  4. Super. Będziesz diagnozował to cykanie?
  5. 0:30s - wtryskiwacz. Obstawiam cyl. 5 lub 6. Objawy w sumie tez na to wskazują. U mnie identycznie cyka #3. Ale nie mam innych objawów poza dźwiękiem. Daj koniecznie znać, jaka diagnoza w serwisie. U mnie taki sam objaw: raz słychać głośniej, raz praktycznie w ogóle.
  6. @mas W sumie każdy na bimmerpost, n54tech, grupie 335i US na FB pisze, ze to normalne dla N55. Mnie się jednak wydaje za głośno. Wstępnie zdiagnozowano jako wtrysk na 3cim cylindrze. Jak będę miał auto, to odepne zasilanie wtryskiwacza i zobaczę czy będzie ciszej. Najgorzej jest, jak jedziesz wolno, albo stoisz przy jakiejś ścianie lub innym aucie - przy czymś, od czego może odbić się dźwięk. Korekcje na troskach pokazały, ze #3 rozjeżdża się delikatnie, a zaraz za nim rozjeżdża się reszta. Nie wiem czy moja teoria o padniętej ‚trojce’, do której dorównuje reszta jest prawdziwa, bo się nie znam. Jak możesz, to podrzuć wideo swojego dźwięku. Porównam ze swoim.
  7. Moje F30 335i tez dzwoni na jałowym. :-) Jakos z tym żyje.
  8. Jedziesz do ASO. Robisz update komputera. Westegate nie grzechocze. Ale ty narzekasz na turbolag, bo zmienili cos w mapi silnika i pracuje on inaczej. Osobiście nie testowałem, bo nie mam żadnego z ww. silników. I chociaż u mnie problem też występuje, to dałem sobie Spokój, właśnie ze względu na to co czytałem na innych forach.
  9. Tak. Update Softu. Ale uwierzcie mi, nie chcecie tego turbo laga, na którego skarżą się w US.
  10. Dzięki za odp. Znam temat z E92 335i. Tez u mnie cykal evap purge valve. Tu jest identyczny dźwięk, ale w innej częstotliwości i zależy od prędkości obrotowej wału korbowego (cyka szybciej, wolniej).
  11. Ja postanowiłem z tym żyć. Trochę uciążliwe, w może bardziej denerwujące, jak jedziesz 80kmph za kimś i cos ci drga. No ale... po przeczytaniu tematu z bimmerpost, dałem sobie spokój. Postanowiłem z tym żyć. :-)
  12. +1 F30 335i. 120tys 2013r. U mnie to samo. 80km/h drgania w sumie dość mocne, całej budy. Nikt nie znajduje przyczyny. Trochę szukałem i znalazłem temat na bimmerpost - bardzo długi i duży. Jest to powszechny problem, przynajmniej w US. Właściwie, to z tego co pamietam oni się tam pogodzili z tym, bo podobno nie da się z tym nic zrobić. Pozostaje z tym żyć. https://f30.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=682580&page=45#post17860672
  13. Cześć, Mam F30 335i z 2012 roku. Ostatnio zauważyłem dziwny odgłos tykania. Zależy od prędkości silnika (tyka szybciej im więcej rpm). Umieściłem film poniżej. Samochód jeździ bardzo dobrze, nic złego się nie dzieje, z wyjątkiem tego dźwięku. Zawsze to słychać - zimny i rozgrzany, to nie ma znaczenia. Proszę o pomoc, co to może być? Nie mam żadnych kodów błędów, a mój samochód (z wyjątkiem lekkiego drżenia na biegu jałowym) działa idealnie - moc, poranny start, wszystko. Ostatnim razem sprawdzałem ten dźwięk przez stetoscope i kiedy przylozylem stetoskop do wtryskiwacza #3, słyszę ten dźwięk głośniej niż inne wtryskiwacze. Nie mam pojęcia, czy ​​nadchodzi od wtryskiwacza, a może coś, co jest blisko wtryskiwacza, powoduje ten hałas. Ale tykanie wtryskiwacza będzie związane z prędkością obrotową? Ponad 3000 obr./min Nie mogę usłyszeć tykania, nie wiem może z powodu innych odgłosów silnika. Mój silnik (gdy jest gorący ~ 230F) pracuje bardzo cicho. Nie słyszę żadnych odgłosów oprócz tykania i doprowadza mnie to do szału. Najgorsze jest to, gdy zatrzymuję się gdzieś blisko ściany/samochodu. Wtedy dobrze to słychać. https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=Yhelm7J-wNA
  14. A czy 5w30 a 5w40, to aż taka duża różnica? W sumie N55 ma nieco wyższa temperaturę robocza. Można użyć dla tego silnika (u nas w Europie, w aucie sprowadzonym z USA) BMW LL 04?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.