Skocz do zawartości

heksal

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 320D

Osiągnięcia heksal

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Wracając do tematu Auto ma zalany olej 5W40, czy zalanie gęściejszego 10W40 będzie dobrym rozwiązaniem czy może źle wpływać na silnik, turbo lub dpf?
  2. Filmik nie jest mój, znalazłem go na YT i chciałem pokazać, gdyż u mnie jest dokładnie to samo. Zastanawia mnie czemu świeży olej pomaga na chwile zażegnać problem? Myślałem nad wlaniem oleju 10w40, bo może 5w jest za rzadki już dla tego auta? 2010 rok 175tkm przebiegu. Ale obawiam się o turbo i dpf...
  3. Witam wszystkich. Mam BMW E90 z silnikiem N47D20C z sierpnia 2010 roku. Auto posiadam od połowy zeszłego roku i cały czas mam z nim problemy. Po zakupie wymieniłem rozrząd w zaprzyjaźnionym warsztacie (połowa części ori z salonu, połowa ze sklepu motoryzacyjnego SWAG (w opakowaniach też oryginały)). Zostały wymienione oba łańcuchy, napinacze, ślizgi i wszystko co ważne. Po wymianie wlany został olej 5W30 Motul X-clean+. Po okołu 8000 km od wymiany oleju zacząłem słyszeć odgłosy dochodzące z okolic rozrządu (stukanie), świadczące o luźnym łańcuchu (przykładowy filmik w którym słychać stukot zamieszczam na końcu postu - najlepiej słychać od 25 do 34 sekundy). Po kilku konsultacjach wymieniony został olej na nowy. Wlany został 5W40 Liqui moly i owe dźwięki ustały. Dziś problem wrócił, po przejechaniu 3000 km od wymiany oleju. Czy ktoś z forumowiczów się spotkał z takim przypadkiem? Proszę o porady.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.