Skocz do zawartości

piotrek8978

Zarejestrowani
  • Postów

    40
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 N42B20

Osiągnięcia piotrek8978

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. piotrek8978

    Szyberdach 318i

    Zgadza sie sedan i touring pasują reszta nie podejdzie Szyberdach wymieniony i wszystko śmiga jak trzeba :cool2:
  2. Przed wymianą czujnika świeciły cały czas dwie kontrolki od DSC i oczywiscie trakcja nie działała nie pomagało kasowanie błedów Po wymianie czujnika kąta skrętu , kalibracji i skasowniu błedów trakcja wrociła kontrolki zgasły ale po przejechaniu około 15km błedy znowu sie pojawiały oraz zapalały sie kontrolki od trakcji i oczywiscie nic nie działa. Po zgaszeniu silnika i ponownym odpaleniu kontrolki zgasły trakcja wróciła ale tylko na około 15km i tak w koło Macieju. Próbowałem to kodować ale nie znalazłem instrukcji krok po kroku i nie wiem czy dobrze to zrobiłem. Następnie po 0,5 roku wyskoczył dodatkowy błąd czujnika ciśnienia DSC na pompie hamulcowej. Na pompie są dwa czujniki wymieniłem tylko ten który był wadliwy i trakcja działa już 2 lata bez problemu kontrolki nie zapalają sie wszystko gra. Jedyny problem jaki mnie nurtuje to zakodowanie czujnika kąta ponieważ siedzi cały czas bład komunikacji czujnika z ECU mimo że wszystko działa i kontrolki nie zapalają się jutro podrzuce kod błędu.
  3. Temat do zamkniecia problem rozwiązany Powodem szarpania i wszystkich błedów był przekaźnik od dołożonej instalacji "antykradzieżowej" Błachy problem za kilka złotych :duh:
  4. piotrek8978

    n42b20 ciężko odpala

    Witam wszystkim Mam problem z odpalaniem to znaczy długo trzeba krecic a jak już złapie obroty to zaczyna szarpać przez pare sekund i czasem zgasnie przez to szarpanie a czasem jest tak że utrzyma sie i wbije na normalne obroty około 700obr/min. Czasem potrafi odpalic bez żadnego problemu. Inpa nie pokazuje żadnych błędów (jedyny bład to 2738 cdkkat ale on siedzi już około 3 lata a problem z odpalaniem powstał jakies 2 miesiace temu) Na ten moment wydaje mi sie że problem może być w filtrze paliwa , pompie paliwa lub zaworze odpowietrzającym zbiornik paliwa Czy w inpie da rade sprawdzic te elementy i czy wogule to dobry trop? Pompe paliwa już raz wymieniałem z 5 lat temu ale objawy były inne auto po prostu albo odpalało albo nie i to bez wzgledu na to czy silnik był rozgrzany czy zimny. Pozdrawiam i z góry dzieki za podpowiedzi
  5. Niestety mimo odpietej przeplywki auto dalej dostaje czkawki. Podczasz jazdy migaja kontrolki od trakcji hamulca recznego chceck engine oraz eml gdy wbija sie na obroty to gasna ale czestotliwosc wystepowania jest co sekunde wiec mam choinke. Pierwszy raz sie z czyms takim spotykam. Myslalem ze ktorys z czujnikow walkow lub walu ale juz to przerabialem i tu jest zupelnie inaczej. Jesli ktos ma jakies sugestie co sprawdzic to bede wdzieczny Oto bledy: 2783 CDKLM HOT FILM AIR MASS METER 278C CDKTA INTAKE AIR TEMPERATURE 278E CDKDDSS DIFF. PRESSURE SENSOR SUCTION TUBE 27CE CDKUFRLIP LOAD SENSOR MONITORING
  6. Witam mam problem otóż podczas jazdy niewazne w jakim zakresie obrotow szarpie autem. Mam np. 2tys. obrotow trzymam pedal gazu w polowie i nagle obroty spadaja do 1.7 i zachwile znowu rosna i tak caly czas. Komp pokazal bledy z przeplywka wiec ja odlaczylem i auto juz jedzie normalnie wiadome jest minimalnie slabsze. Co moze byc przyczyna? Przeplywka?Lewe powietrze?Czy moze czujnik np.cisnienia Moze macie jeszcze jakies propozycje co sprawdzic. Pozdrawiam
  7. piotrek8978

    Szyberdach 318i

    Witam Chce wymienic szyberdach w moim aucie poniewaz moj jest dosc mocno uszkodzony Czy szyberdach z innego e46 niezaleznie od rodzaju nadwozia bedzie pasowal do sedana? Na realoem pisze ze szyberdach pasuje z produkcji 09.2002-09.2003
  8. Cos mi sie wydaje ze to bedzie ten walek mimosrodowy. Dzis jadac pod gore wbilem piaty bieg mialem 1.5 tys obrotow auto nie chcialo sie zebrac zaczelo przez chwile przerywac po kilku sekundach wrocilo do normy obroty zwiekszyly sie tylko do 1.7 pedal nadal w podlodze i znowu nastapilo wypadanie zaplonu check zaczal mrugac wcisnolem sprzeglo auto zgaslo odpalilem ponownie i wszystko wrocilo do normy.Bledy te same co ostatnio. Swiece wymienialem pol roku temu. Na jalowym na postoju czuc jak delikatnie buda drzy. Jak juz pisalem raz mi cewka siadla i wtedy nie bylo opcji dalszej jazdy myslalem ze silnik wyleci przez maske a teraz to takie delikatne drgania sa. Moze ktos polecic dobrego mechanika z malopolski ktory by to ogarnol?
  9. Witam dziś znowu auto zaczelo szarpac podczas jazdy oczywiście na dworze było -2 stopnie. Zatrzymałem się auto zgasło odpaliłem ponownie i wszystko wróciło do normy Oto błędy: 274E CDKMD - Misfire detection, Checksun failure 2745 CDKMD03 - Misfire detection cyl.2 2743 CDKMD01 - Misfire detection cyl.3 2744 CDKMD02 - Misfire detection cyl.4 https://tinypic.pl/c350xlrnrrks https://tinypic.pl/xb8wv1jp91ck https://tinypic.pl/sdwqxwvd8yye https://tinypic.pl/z93keab9k7fu
  10. Może ktoś zerknąć na odczyty z inpy a w szczególności na sonde lambda za bankiem 2 bo tam odczyt stoi w miejscu przy różnych obrotach sonda lambda https://tinypic.pl/55d8mbo1o258 https://tinypic.pl/ii308nst1w80 https://tinypic.pl/0vxjcyfqsmpd A tu reszta odczytów https://tinypic.pl/zkbji7y1so8l https://tinypic.pl/goswx124j0sw https://tinypic.pl/2qocmfd5831u https://tinypic.pl/tx9bfaafm6vo https://tinypic.pl/0i3a7h5aa95x
  11. Rano po mroznej nocy musialem dluzej krecic rozrusznikiem niz zwykle i gdy juz odpalilem jadac przez okolo kilometr auto nie mialo mocy i przy dodawaniu gazu to nie bylo szarpanie ale takie dlawienie i dopiero po przejechaniu okolo kilometra moze dwoch wszystko wrocilo do normy. Niestety komputer nie zarejstrowal bledow
  12. Zamienilem ale narazie sa dodatnie temperatury nie ma mrozu i wszystko hula. Dziwny przypadek dla mnie to jest kiedys mi siadla cewka to odrazu silnikiem zaczelo szarpac nie dalo sie poprostu jechac podlaczylem kompa wymienilem cewke i wszystko wrocilo do normy Tutaj niestety jest zupelnie inaczej kilka sekund przerywa a potem wszystko wraca do normy. Nie mam wyjscia czekam az przyjda wieksze mrozy i zobaczymy czy teraz blad wyskoczy na 3-cylindrze
  13. Napewno pali Ci duzo bo w moim przypadku mam silnik 2.0 instalacje brc i tez okolo 44 litrow mi wchodzi i smialo robie 470km
  14. Oto błedy jakie sie pojawiają 2744 CDKMD02 - Misfire detection cyl.4 274E CDKMD - Misfire detection, Checksum failure https://tinypic.pl/rpjd5qebjv3l https://tinypic.pl/oa8g7c7wccbe
  15. Witam Kilka dni temu podczas jazdy autem zaczelo szarpac i mrugala przy tym kontrolka silnika. Po wcisnieciu sprzegla auto zgaslo po czym odpalilem ponownie i dojechalem do celu. Tego roku w lutym miałem ten sam problem i potem wszystko bylo ok az do teraz znowu sie to stalo.Z tego co widze to sie dzieje tylko przy bardzo niskiej temperaturze. Odczyt z komputera pokazał błąd sondy A jeszcze wcześniej w grudniu tamtego roku pokazał wypadanie zapłonu na cewkach. Jak widac dzieje sie to sporadycznie i tylko przy niskich temp. Moze ma ktos pomysl na co zerknac co to moze byc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.