Skocz do zawartości

kawaler

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW [E 87] , 116i 2006r

Osiągnięcia kawaler

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Nie to daleko bym miał =D, aktualnie mieszkam w Rzeszowie.
  2. Mówił ze błąd vanosa i błąd wentylatora który nie da się usunąć, szukam innego mechanika może ktoś zrobi taniej.
  3. A jak wytłumaczyć że w rejestrze BMW jest właśnie odnotowana ta naprawa? Byłem w serwisie BMW po zakupie sprawdzić historię auta i gość mówił samochód był wzorowo serwisowany i ostatni pobyt w serwisie to właśnie wymiana rozrządu. W historii auta jest jedna dziura, zaznaczona na czerwono.
  4. Według mechanika problem jest na wałkach, według niego do ustawienia rozrządu musi być ściągana miska olejowa i po śrubach nie widać żeby było to robione, da się to zrobić bez otwierania tylko jak ktoś nie wie to te wałki tam przejadą, wibracja silnika może być od tych wałków, pojawił się także błąd vanosa(może być tak że jest źle założony) najgorzej jest z dymieniem silnika im więcej się nagrzeje, im więcej stoi w miejscu przy pierwszym przygazowaniu bo później nawet jak się trzyma na obrotach to widać, raczej pierścienie są powodem pobierania oleju i nie działa wentylator(wentylator do naprawy) falowanie obrotów raczej od nieszczelności w kolektorze. Tak mi powiedział, pełną diagnozę mówił, że postawi po rozebraniu silnika i wyjdzie co i jak , koszt do 2000zł, co o tym myślicie?
  5. Jeśli to dla Ciebie żaden kłopot to możesz zadzwonić, auto oddałem do mechanika jutro mi przedstawi diagnozę.
  6. Od czasu kiedy wymienili zostało zrobione około 200km w Niemczech a ja w Polsce 2000km, także pomyślałem że źle zrobili. Błędy skasowałem od tamtego czasu teraz wybiorę się znowu do kolegi sprawdzić ale najbardziej mnie ten ubytek oleju martwi,co o tym sądzisz?
  7. Autko nabyłem ponad miesiąc temu przy 145tyś, wymieniłem olej wszystkie filtry przy 146tyś, zalałem Castrol Edge 5w30 z 5l weszło już wszystko a wskaźnik pokazuje już blisko minimalnego poziomu także wnioskuje że około 1l wypił na 1000km to moim zdaniem coś jest nie tak, teraz ma ponad 147tyś. Taką fakturę posiadam:
  8. Serwis BMW jest międzynarodowy? Jeśli mam fakturę wystawioną w niemczech na wymianę rozrządu to czy warto podjechać do ASO i żeby sprawdzili czy rozrząd został dobrze zrobiony ewentualnie naprawić robotę kolegów ? Teraz jeszcze zauważyłem że olej mi bierze i to sporo około 1l połknęło .
  9. Serwis BMW jest międzynarodowy? Jeśli mam fakturę wystawioną w niemczech na wymianę rozrządu to czy warto podjechać do ASO i żeby sprawdzili czy rozrząd został dobrze zrobiony ewentualnie naprawić robotę kolegów ? Teraz jeszcze zauważyłem że olej mi bierze i to sporo około 1l połknęło .
  10. Czyli by wychodziło na to ze w serwisie źle wymienili ? Ile naprawa tego może kosztować ? A za co jest odpowiedzialna ta sonda lambda ?
  11. Co do rozrządu to wiem że był wymieniany na serwisie jeszcze w Niemczech 29.01.15 przy 145103km a teraz mam 147tyś http://imageshack.com/a/img921/9756/R4rs9g.png
  12. Witam, 3 dni temu jadąc spokojnie na włączonym tempomacie przy 110km/h nagle pojawiła mi się żółta kontrolka check engine, nie zaobserwowałem spadku mocy aczkolwiek zauważyłem, że obroty lekko falują na biegu jałowym +-50, szybko zajrzałem do książki co to dokładnie oznacza i ku mojemu zdziwieniu nie uzyskałem odpowiedzi, więc postanowiłem, że podjadę do kolegi i podłączymy pod komputer i zobaczymy co za błędy pokaże i o to ono: http://imageshack.com/a/img924/3219/nOlZGx.png Panowie jak poważne są te błędy co z tym zrobić, czy gdy będę czekał to może być gorzej i czy ktoś miał już taki problem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.