Skocz do zawartości

karolina1011

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 323ci 1999

Osiągnięcia karolina1011

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam, szukam i szukam na necie pewnej informacji lecz nic znaleźć nie mogę. :| Mianowicie chodzi mi o to czy ze zwykłej lampy w e46 przed liftem mogę zrobić xenon? Znalazłam soczewki i czy mogę po prostu wnętrze lampy przełożyć bez kupowania kloszy? Nie będzie mnie bolało jak kontrola złapie? :D Domyślam się, że spyski też muszę kupić itp.
  2. Widzę, że kosz tego to prawie 1/4 radia :shock: Dzięki za pomoc, będę szukać i może w końcu znajdę coś po 3 miesiącach :lol:
  3. A gdzie mogę tego szukać?
  4. karolina1011

    Radio 2 din e46 323ci

    Witam, mam pewien problem, z którym mam nadzieję poradzić sobie przy waszej pomocy. Mianowicie kupując bume było w niej radio zwykłe SONY. Na święta postanowilam zrobić prezent chłopakowi i kupiłam do niej radio dotykowe pioneera 2 din. Niestety okazało się, że to trochę niewypał. Co prawda jeździ z tym radiem, ale wystaje poza "ramkę". Nagrzewnica przeszkadza, nie chce wejść do końca. Czy można wyciąć ten plastik od nagrzewnicy?
  5. No tak, spaliny. Cóż, w takim bądź razie najpierw pomęczymy przepustnice potem najwyżej rozważymy zakup nowych katalizatorów. Dziękuję wyszystkim, Pozdrawiam i szerokości na drogach. :wink:
  6. Tak, wina była także w wtryskach, które potem zostały wymienione. :wink: Niestety stało się to po wymianie oleju, co skutkowało kolejną wymianą, a kasa poszła w.. ekhem. :lol: Problem rozwiazany. Okazało się jednak, że przepustnica która została wymieniona nie była wyczyszczona przez założeniem i dalej przycinala. Co jednak nie zmienia faktu iż dnia jutrzejszego katy zostaną także wycięte. Niestety jednak nie wiemy co zrobić aby nie miała metalicznego brzmienia. W razie dalszych problemów z przepustnica, mamy jeszcze trzecią więc mamy nadzieję, że będzie dobrze. W końcu niebawem zloty więc nie może już nawalic :wink:
  7. Komputerem diagnostycznym, nie pamiętam firmy. Zapomniałam dodać, że po wymianie świec zalało nam blok benzyną. Możliwe, że znowu świece są do wymiany?
  8. Przepustnica wymieniona.. no ale mamy jeszcze nasza starą, która okazała się być ponoć sprawna i jeszcze inna. Jak nic nie zdzialamy z 3 przepustnicami to raczej problem musi tkwić w czymś innym. Musiałby być pech jeśli 3 przepustnice rozwalone na raz. Właśnie myśleliśmy, że katy ale co one mają wspólnego z błędem EML? Dzisiaj podłączą nam kompa gdy ten błąd jest i zobaczymy co teraz pokaże. Za każdym razem gdy chcieliśmy zobaczyć co komputer pokaże to błędu nie było i nie wczytalo nic. Dzisiaj może się uda, bo od wczoraj rana jest. Z wydechu nie lecą spaliny jak zwykle tylko jakby chciał a nie mógł.
  9. karolina1011

    Bląd EML + ASC 323ci

    Witam, widziałam już tematy podobne, lecz niestety żadna odpowiedź nie spełniła moich oczekiwań. :( Problem tyczy się błędu EML. Zacznę od początku.. W listopadzie ubiegłego roku jechałam wraz z chłopakiem w trasę, podczas której w czasie wykonania manewru wyprzedzania włączył się błąd EML i bumcia nagle straciła moc. Zatrzymaliśmy się na stacji, zgasilismy ją. Po odpaleniu znowu jezdzila jak ta lala. Spokój był do stycznia. W styczniu podczas nocnej jazdy znowu błąd wyskoczył, straciła moc, smierdzialo w środku, chodziła jakby silnik miała V8 lub lepiej. Tym razem zgaszenie i ponowne odpalenie nic nie dalo. Zostały wymienione świece, wtryski, wąż odmy, przepustnica, komputer od modelu E39 z silnikiem 2.8 lecz numery się zgadzaly. (nasz komputer silnika miał zalana jedna wtyczkę, nie wiadomo z jakich przyczyn) Zapewniano nas, że powinno być już dobrze. :? Niestety znów to samo. :mad2: Stwierdziliśmy, że trzeba ją przepalic. Po ciężkiej drodze przez miasto wieczorem, dojechaliśmy na zamiescia gdzie są górki. Pod górkę max 30/h na 1 biegu przy obrotach max 3000. Nagle jadąc z górki wbiła w obroty ponad 4000, bum i smigala dalej. Jeździ jakby była gdzieś zapchana. Podkreślam, że bawarka jest w automacie z +/-. Teraz pytania: Czy jest możliwe, że się gdzieś zapycha? Co może jeszcze być przyczyną tego? Czy może to być wina kompa od e39 z silnikiem 2.8 (możliwe, że od manualna)? Jeśli zapomniałam o czymś to dopiszę.. Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.