Skocz do zawartości

Rybol77

Zarejestrowani
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 Compact 150KM 320D

Osiągnięcia Rybol77

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam Czy może miał już ktoś taki problem? Podczas jazdy zapaliła mi się lampka kontrolna DSC i hamulca ręcznego na pomarańczowo. Po zgaszeniu silnika i uruchomieniu problem znikł na jakieś 2 miesiące. Po tym czasie znowu to wyskoczyło ale po ponownym uruchomieniu silnika było znowu ok i tak przez kolejne jakieś 4 miesiące. Wczoraj znowu miałem ten sam problem i i dzisiaj kiedy odpaliłem auto kontrolki świecą się nadal, nie zgasły Proszę o informację czy komuś się to przytrafiło i jak rozwiązał ten problem, może to jakiś czujnik który trzeba przeczyścić?
  2. Witam Przeszukałem forum ale nic nie znalazłem... Mam taki problem. Zawsze kiedy odpalam auto i ruszam słyszę jak coś gwiżdźe kiedy dodaje gazu. Dzieje się to zawsze na zimnym silniku i tak po przejechaniu 3km lub jazdy 5 min ten gwizd ustaje. Myślałem że to turbina ale byłem na diagnostyce komputerowej i turbinę mam w świetnym stanie... Gość podejrzewa że to intercooler lub jakaś jakaś rurka która do niego idzie.Czy ktoś miał podobny problem? Bardzo proszę o informację Auto BMW Compact seria 3 2004 rok 320D 2.0 150KM
  3. Robiłem test przepływomierza ... Czyli na 4 i 5 biegu gaz do oporu i wskaźnik paliwa dochodzi do 20l czyli do końca ... To nie dzieje się zawsze. Wczoraj jechałem autostradą prawie 350km i te spadki zaobserwowałem przy dużych prędkościach ....a najbardziej w momencie kiedy... Jadę na 6 biegu 160 km/h, wskażnik paliwa pokazuje ok 12l ... delikatnie hamuje i wskaźnik opada i kiedy dodaje znowu gazu wskaźnik zatrzymuje się na 8l i więcej nie idzie ... gaz w podłogę wciśnięty a predkość max 150 km/h Żeby powróciła moc , pomagała redukcja na niższy bieg i gaz lub puszczanie i dodawanie gazu powoli w tedy po chwili moc powracała...
  4. Witam Opiszę problem. Wybrałem się w trasę i auto traci moc. Dzieje się to przy prędkości powyżej 140km/h na 5 i 6 biegu. Wskaźnik zużycia paliwa zatrzymuje się na ok 8l i pomimo dodawania gazu nie przyśpiesza... Kiedy puszczę gaz, obroty i wskaźnik paliwa się obniżą ponownie dodaje gazu i w tedy wskaźnik podnosi się jak należy... ale po dłuższej jeździe znowu traci moc i wskaźnik zuzycia paliwa zatrzymuje się na ok 8l i na 6 biegu maksymalnie mogę pojechać 150km/h więcej nie daje rady :-( I znowu redukcja biegu, obniżenie obrotów i powoli dodawanie gazu i moc powraca... Czy ktoś miał podobny problem? Co może być przyczyną takiego zachowania utraty mocy?
  5. taka, tak wiem, gdzieś na forum znalazłem już ten temat zwiazany z tym czujnikiem... viewtopic.php?f=69&t=294744&start=15 Wczoraj odpiąłem od niego wtyczkę, dzisiaj postaram się wyjąć kolektor im jak go wyjme to zapewne z tym czujnikiem... Odkręcę go i wyczyszczę Dzięki za info i za link Realoem.com
  6. OK, poradziłem sobie... zdjąłem rurkę :-) Nawet dobrze poszło tylko że odłączyłem aku i zamknąłem klapę ... i już jej nie mogę otworzyć... :-( a w bagażniku jest aku... Ok, zmęczony już jestem, jutro tez jest dzień :-)
  7. OK, dzisiaj zrobiłem pierwsze podejście i... Zatrzymałem się na: Od zaworu EGR odchodzi jeden przewód i idzie w dół... hm, co dalej... nie mam pojęcia....? I powiem szczerze,,, on nie jest zabrudzony, on jest zaje.... brudem !!! kupiłem 2 butle benzyny ekstrakcyjnej i pędzelkiem będę czyścił Aż się boje co będzie jak zdejmę kolektor... na razie robota stanęła z powodu tego przewodu bo nie wiem co dalej oraz brak odpowiednich kluczy 10 i 11... Jutro jadę do sklepu Proszę o informację jak odłączyć ten kabel od zaworu EGR
  8. Mam jeszcze pytanie? Czy przed całą tą operacją czyszczenia trzeba odłączyć akumulator?
  9. szkoda kasy, kabel ELM327 kup za grosze na allegro http://allegro.pl/interfejs-diagnoza-obd2-elm-327-i6177342615.html a program poszukaj na chomiku :-)
  10. Dla zainteresowanych podaje linki co udało mi się znaleźć w tym temacie Link do czujnik ciśnienia doładowania viewtopic.php?f=69&t=294744&start=15 Link do elekrto zawór turbiny http://e46forum.pl/viewtopic.php?t=10111 Link do zaślepienia kolektora ssącego bez użycia zaślepek http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=55225 Link do demontażu kolektora http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=1&t=59400 Hm, "Czyli EUR4 na pewno i sterowanie elektroniczne turbiną." to lepiej czy gorzej ?
  11. Witam Tak , widziałem wczorajsze pytanie ale na nie nie odpowiadałem bo nie mam najmniejszego pojęcia Poczytałem wątek który założyłem i nie mam innego wyjścia... Auto będzie stało do puki do nie go nie zajrzę ... bo jak ktoś napisał " aż strach nim jeździć" W pierwszej kolejności muszę sprawdzić stan: czujnik ciśnienia doładowania na kolektorze ssącym Przepływka Zawór EGR Kolektor ssący - zaślepki Postaram się to rozebrać i oczyścić i sprawdzić stan tych klapek Jak to nie pomoże to będę się martwił dalej, ale pierwsze muszę wiedzieć czy nie ma tam za dużo syfu... Auto kupiłem 5 miesięcy temu a przebieg 238 tyś wiec przydało by się zajrzeć... Mam tylko nadzieję że nie oderwała mi się jeszcze żadna klapka :-)
  12. Witam Od niedawna posiadam e46 320d 150km 2004r, kod silnika M47N. i mam taki problem Autem ruszyłem w trasę, po przejechaniu ok 50 km auto straciło moc. Momentami jechałem dość dynamicznie a momentami 100-120 na 6 biegu... W pewnym momencie zrobiłem redukcję na 4 bieg i od tego momentu auto strasznie zamuliło... O wyprzedzaniu można było zapomnieć. Po przejechaniu może ze 40 km, moc znowu powróciła i każda wciśnięcie gazu reagowało na mój ruch... Na drugi dzień wracałem tą samą trasą... I znowu to samo... Po przejechaniu jakiegoś odcinka trasy znowu auto straciło moc... I tak jadąc ok 40 km wyjechałem na kawałem ekspresówki. Na ekspresówce wrzuciłem 5 bieg i gaz do oporu... Auto udało mi się rozpędzić do max 120km/h i tak jechałem przez 2 min i w pewnym czasie znowu moc powróciła i znowu auto dostało "kopa" Czy ktoś z kolegów miał podobny problem??? Jakieś sugestie co może się dziwnego dzieje. Będę wdzięczny za informacje co może siadać... Hm, może turbina??? Autem jeżdzę czasem do pracy, odcinek 10km i nie zauważyłem spadków mocy, wszystko jest ok... Dopiero wyjeżdzjąc w trasę, i po przejechaniu dłuższego odcinka z prędkością 140-160 km tak się zachowuje jak opisałem
  13. No teraz juz wszystko wiem ... Bardzo dziękuję mr18 :-)
  14. Super Wielkie dzięki, mam jeszcze tylko pytanie do mr18 "Jak już to zrobisz to pozostaje odkręcić dwie nakrętki 10mm i wyciągnąć śruby blokujące." - Gdzie te śruby się znajdują?
  15. Witam Potrzebuję zdemonować tylny zderzak w E46 Compact 2004r. Proszę o pomoc jak mam się do tego zabrać, gdzie szukać śrub i ile ich jest i czy to jakaś gruba sprawa żeby go zdjąć Będę wdzięczny za pomoc P.S Przeszukałem forum ale nic nie znalazłem na ten temat
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.