Witam serdecznie jestem posiadaczem BMW E46 320D 136KM silnik M47 Ostatnio byłem zmuszony do wymiany tarczy sprzęgła prawdopodobnie przez element zwany zawór "CDV" który niepodważalnie pali tarcze sprzęgłowe, lecz zdjąłem docisk SAC (Luk) bez wstępnego napięcia go, po czym napiąłem go na prasie hydraulicznej cofnąłem pierścień regulacyjny na maxa ile się dało i zdjąłem docisk z prasy, moje pytanie brzmi czy muszę teraz te słoneczko czymś zablokować przed przykręceniem do dwumasy? czy mogę zostawić w takim stanie napiętym jak jest teraz? i dokręcać do dwumasy? Podejrzewam że jeśli tego słoneczka nie zablokuję to sprzęgło będzie się ślizgało po dokręceniu? jeśli się mylę, proszę o poprawienie mnie. Skąd wiedzieć ile napiąć słoneczko oraz ile cofnąć pierścień regulacyjny w docisku SAC? Dodam że tarcza nie będzie nowa, lecz używana w stanie bdb - Może ktoś kto już to robił pomóc w tym temacie? Pozdrawiam