Skocz do zawartości

DejayPablo

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320D 136KM M47

Osiągnięcia DejayPablo

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Dziękuję za odpowiedź, czyli rozumiem że słoneczko mam wcisnąć do samego końca ile się tylko da? Tak też zrobiłem na prasie. teraz tylko pozostaje problem w ktorym miejscu mam dokładnie zablokować śrubokrętem? aby te słoneczko wróciło do tego momentu co potrzeba podczas przykręcania go do koła (zaznaczam że mam je wciśniete do końca czyli docisk wysuniety na maxa). tu mam przykład docisku nie mój, w którym miejscu to zablokować śrubokrętem? http://autokasacja.rzeszow.pl/images/aukcje/5A3CA46C-68CB-4B14-B831-DA19C7525791.JPEG
  2. Witam serdecznie jestem posiadaczem BMW E46 320D 136KM silnik M47 Ostatnio byłem zmuszony do wymiany tarczy sprzęgła prawdopodobnie przez element zwany zawór "CDV" który niepodważalnie pali tarcze sprzęgłowe, lecz zdjąłem docisk SAC (Luk) bez wstępnego napięcia go, po czym napiąłem go na prasie hydraulicznej cofnąłem pierścień regulacyjny na maxa ile się dało i zdjąłem docisk z prasy, moje pytanie brzmi czy muszę teraz te słoneczko czymś zablokować przed przykręceniem do dwumasy? czy mogę zostawić w takim stanie napiętym jak jest teraz? i dokręcać do dwumasy? Podejrzewam że jeśli tego słoneczka nie zablokuję to sprzęgło będzie się ślizgało po dokręceniu? jeśli się mylę, proszę o poprawienie mnie. Skąd wiedzieć ile napiąć słoneczko oraz ile cofnąć pierścień regulacyjny w docisku SAC? Dodam że tarcza nie będzie nowa, lecz używana w stanie bdb - Może ktoś kto już to robił pomóc w tym temacie? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.