Skocz do zawartości

ra_cek

Zarejestrowani
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Lublin

Osiągnięcia ra_cek

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. ra_cek

    Modyfikacja przednich lamp

    czy mozna jakies fotki jak to wyszło i opis jak to w dzien wyglada ???
  2. ra_cek

    Ringi???

    witam i czy w polsce mozna takie zdobyc czy tylko na ebayu ??????
  3. a moze ktos napisze jeszcze cos zgodzie z tematem o m50 do e30 i co lepsze z vanosem czy bez co mniej awaryjne i jeszcze jak ze spalaniem !! pozdrawiam !!
  4. i czy polecacie bardzie silnik z vanosem czy bez ???
  5. widzicie nie mozna było tak od razu ?? a co z serwem !! a to ze temat był x razy wałkowany to przepraszam ale jestem nowym forumowiczem i szukałem jakiego postu z takim tematem ale znalazłem tylko pare opisów jak juz koniec pracy a nigdzie nie był opisany cały przebieg wymiany !!! a co jeszcze z serwem !!! i czy tarvcze z e34 nie bedą pasowały do do e30 po małych przeróbkach ??? a na gróbą rure nie chce zmieniac gdyz mam koni zawieszenie i sprezyny H&R i narazie jest sztywny bardzo !! wiec zawiasy są narazie git teraz chamulce i puzniej silnik !!! a moze są jeszcze inne jakies problemy a od czego ta chłodnica ???
  6. ale moze cos dokładnie ktos napisze łapy od czego poduczki od czego czy skrzynia pasuje czy tzeba jakies mocowania przerabiac ?? tyle osób to robiło i nikt sie nie chce podzielic jak to zrobił ????? bo tak co narazie piszcie to mozna sobie kompletowac !!! nic nie mozna !!!!
  7. ale nadal nie wiem co trzeba skompletowac zeby taki swap zrobic !! ;(
  8. szukalem ale nigdzie nie moge znalesc dokładnej relacji i potrzebnych elementów wszyscy tylko sie chwalą koncowym efektem ale nikt nie opisze co pokolei !!!!
  9. prosze o rady a moze v8 3,0 z e34 co lepiej !!!
  10. ale jak kupie e34 z silnikiem i całym osprzętrem to sobie wszycho bym przełożył da sie tak ?? nie chce swojej sprzedawac poniewaz blacha jest w super stanie zawiasy zrobione koni amorki i H&R sprezynki i teraz chamulce i silnik a najlepiej by było dostac e34 z sprawnym silnikiem w bok uderzoną sadze ze za 3,5 tys dostane taką !! najlepiej bez prawa do rejstracji !! i wtedy co tzeba przełozyc a co dokupic !!! ??
  11. to moze przyblizeycie mi temat z czego poszczególne elementy zebrac zeby wszystko poszło gładko i zeby puzniej nie jezdzic i szukac na szybko !!
  12. no rozumiem ale co z tym opisem moze i jest sens zmieniac na 2,5 m50 tylko jakie ksozta i mzoe jakis opis jakich czesci potrzebuje jakie poduszki jakie łąpy pod silnik jak z skrzynią i drązkami od niej czy wał bedzie pasował co trzeba powimieniac !!! ja mam m10 !! i chce cos zrobic po wakacjach !! pzodrawiam !! prosze o opis !!
  13. a ma ktos moze linka do jakiegos dokładnego opisu jakie czesci bede potrzebował i ile to jest roboty bo pewnie trzeba zmieniac cały układ napedowy i czy trudno jest przełożyc elektronike !!! pozdrawiam !!
  14. a z tym 2.0 to wiem ze to grzech ale wiem ze ten silnik jest dobry ale jakos nie przekonuje mnie chce miec cos innego !! i nie chce mi sie narazie swapa robic !!
  15. ale jak kolektor zostanie fabryczny zaraz za nim bedzie turbinka przymocowana na flanszy a z drugiej strony dopiro bedzie rurka do tłumików !! a turbinke powiedzmy dyostane od jakiego 2,5 tdsa a rurki w własnym zakresie to powinno wyjsc taniej tylko puzniej najgorsze strojenie !! czy to da rade tak jak sobie rozkminiam ?????
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.