Skocz do zawartości

wroclaw

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e91 320 d 163ps
  • Lokalizacja
    Żyrardow

Osiągnięcia wroclaw

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam ,mam podobny problem przestal dzialac pilot od zamykania i otwierania , bledow nie pokazuje , centralny dziala ale w fizycznym kluczyku na wszystkie drzwi ale pilot milczy , czy to ten modul diversity Jest walniety i jak kolega naprawil Problem?
  2. Witam , mam nadzieje ze pomoge w temacie bledu 44CC a z nim czesto idacymi w parze bledami 4530 lub 4521, a wiec do rzeczy : Pewne jest to ze sterownik elektroniczny regulacji sztangi ładowania turbiny jest na 99% sprawny , cykanie lub dziwne odglosy ze sztangi regulacji pochodza z ciegna polaczonego ze zmienna regulacja ktora jest w turbo . Jesli wszystko jest ok ,sterownik przeprowadzi test po wlaczeniu zaplonu nic nam nie ma prawa cykac i halasowac w okolicach turba , podobnie po wylaczeniu zaplonu w pierwszych sekundach gdzie napiecie jeszcze jest na sterownikach, przyczyna tego jest zacinanie sie geometrii co ma wplyw na bledna prace i braku mozliwosci maxymalnego otwarcia lub zamkniecia lub tez pomiedzy jesli sie przytnie kierownica odrazu wywali nam 44CC a cykanie jest skutkiem sprawdzania przez sterownik geometrii (jesli uruchamiamy zaplon komputer sprawdza sterowniki takie jak regulacja turbo czy choc by przepustnice ). W moim przypadku geometrria turbo ledwo chodzila i tez mialem cykanie pod maska , auto jezdzilo tak jak wiele osob opisywalo raz lepiej raz gorzej i tez nie mialem problemu zlapac 200km/h .Kolejna sprawa to żadna regulacja i krecenie sterownikiem nam nie pomoze, jedynie mozemy sobie pogorszyc ,na pewno nie polepszyc , jesli wywala nam te bledy 44cc a znimi 4530 i 4521 to znakiem tego sa przyciecia na zmmiennej geometri jesli np pojawi sie 44cc i 4530 tzn ze sterownik chcial mocy ale cos zblokowalo i nie otworzyl nam sie tak jak powinien na geometrii. Moze to sie pojawiac cyklicznie , raz jest ,raz nie ma ale bedzie tylko gorzej , mowie z doswiadczenia na moim przypadku , z poczatku przycinki byly sporadycznie az w koncu stanela geometria prawie calkowicie , trwalo to umnie ok roku .Doszlismy do wnisku ze trzeba wyciagac turbo i regenerowac je , w moim przypadku sam wymontowalem turbine i zawiaozlem na wymiane (stara w rozliczenie za zregenerowana ) jedynie ze starej sterownik zostal przekrecony bo nie ma takich sterownikow w obrocie , na miejscu ok 30 min i zostalo wszystko wyregolowne , i teraz co do regulacji w warsztatach regenerujacych turbiny ((( nie wszyscy posiadaja takie urzadzenie zeby wyregulowac turbine pod serie ))) dam link zebyscie sobie zobaczyli na czym rzecz polega i jakie to wazne .Koles regulowal moje turbo przy mnie i widzialem ile krecil na sterowniku i jak bardzo rozjeżdża sie ustawienie , finalnie ledwo dotykal palcem wrecz muskal kapturek na gwincie zeby utrafic w serie czyli ustawienie producenta . W moim przypadku jeszcze poszly uszczelniacze, apetyt na olej byl spory , turbo po zalozeniu pieknie dmucha , auto jezdzi super , i oczywiscie zero bledow , koszty to od 600-1000 takiego zabiegu , zalezy od stanu starej naszej turbiny- wycena jest robiona na miejscu po rozkreceniu w tedy wiadomo co nasza stara jest warta. Powodzenia. :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.