Skocz do zawartości

Dzikus1

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 528

Osiągnięcia Dzikus1

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Ktoś coś jeszcze w kwestii drgania kierownicy podczas jazdy? Ja osobiście borykam się z tym problemem w E83 X3 3.0D automat-skrzynia, a mianowicie w przedziale prędkości ok 110-140km/h drga mi kierownica. Tarcze wymieniłem już dwa razy na ATE, nowe opony wyważane kilka razy, u znajomego na stacji diagnostycznej zawieszenie sprawdzone z każdej strony i na wszelkie sposoby i zero luzów. Co prawda luz na półosiach sprawdzał i był tylko delikatny wzdłużny- na boki i minimalny góra dół. Luz wzdłużny twierdził, że ma taki być. Już nie wiem co robić, a nie chcę wymieniać rzeczy w ciemno. Na tym forum ktoś pisał, że po wymianie półosi przednich uspokoiło się (napisałem wiadomość do tego użytkownika na piv ale cisza). Oczywiście szukałem takich problemów na forum ale nic w tym temacie, same krzywe tarcze.
  2. Udało mi się rozwiązać mój przypadek tj. przepalony bezpiecznik w bagażniku nad akumulatorem. Po wymianie wszystko OK.
  3. Witam. Mam pytanie odnośnie rozwiązania problemu braku reakcji po kluczyku w e60. Mam taki sam problem światła świecką, auto otwiera i zamyka się z pilota ale na desce ciemno po przekręceniu kluczyka. Proszę o podanie rozwiązania. Dziękuje.
  4. Wyczyściłem elektrozawory i zamieniłem je miejscami, ale nadal silnik na wolnych obrotach kuleje. Zastanawia mnie jedna rzecz, a mianowicie w parametrach rzeczywistych jak pokazane są poszczególne cylindry to zakres pacy ma być np. 100-300, gdzie na pierwszym cylindrze jest -1100, a na pozostałych około 200. Tak było od początku i po wymianie czujnika wałka mimośrodowego lub zamianie elektrozaworów nie zmieniło się. Czy to świadczy, że coś z tym cylindrem jest nie OK? Czy np. uszkodzony-przestawiony vanos lub coś innego może powodować takie odczyty? Błąd jaki był, ale nie zapisałem go sobie, chyba coś w stylu vanos po stronie wydechu.
  5. Po wymianie czujnika wałka mimośrodowego błędy 2A32 i 2A47 zniknęły, w parametrach rzeczywistych wartości jego zmieniają się, ale silnik nadal nierówno pracuje i wyskakuje teraz błąd 2A82 - Vanos, aktywacja, nieciągły. Czytałem, że trzeba przeczyścić elektrozawory vanosa? Czy to dalej ten czujnik miesza? Czy jeszcze coś innego?
  6. Witam. Odgrzeję trochę temat. Jakie było rozwiązanie problemu z błędami 2A32 i 2A47? Mam to samo i nie wiem czy wymienić czujnik wałka mimośrodowego (bo błędy a to wskazują)?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.