Skocz do zawartości

maddog94

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320i

Osiągnięcia maddog94

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Nie zauważyłem nawet błędu nazwy w temacie, dzięki :) Ok na dniach będę samochód oddawał ponownie do mechanika na gruntowną kontrolę i m.i.n naprawę ponieważ chciałbym Bunie doprowadzić do stanu właściwego. Ale wracając, na forach czytam o zaworze DISA i wnioskuję, że rzeczywiście może to być strzał w 10tkę, wyjdzie za parę dni. Co do czujnika temp.zewnętrznej. Ktoś orientuje się gdzie on jeszcze może być? czytając na forach to powinien byc w tym miejscu , gdzie wystawiłem zdjęcie, obawiałem się , że poprzedni właścicel kable poobcinał...lecz od kilku dni są takie momenty że na wyświetlaczu pokazuje mi się po ok. -8stopni, temperatura może niewłaściwa ale przy braku czujnika by podawało chyba jakąś stałą temeraturę , a tu mi skacze.
  2. Przebieg +/- 201000 Rok prod: 2004 Kupiłem go za 18 tysięcy(do opłat) w stanie wizualnym idealnym w środku jak i zewnątrz, minusem był przebierający silnik i kontrolka check engine( myślałem , że to świecie i miałem racje ale późnie własnie doszły te mankamenty z którymi walczę). I nie kupiłem go dla samej satysfakcji posiadania BMW...ponieważ w życiu dla satysfakcji robię inne rzeczy :8) Dzwoniłem do zaprzyjaźnionego znajomego z hurtowni i powiedział , że był świadkiem jak kilka razy klienci mieli takie same objawy jak ja (zmieniali przepływomierz) a okazywało się , że zawór DISA był zepsuty , podobno na komputerze pokazuje błąd przepływomierza przy zepsutym wm. zaworze
  3. ale vanosy nie wydają niepokojących dzwięków, a gdy przepływka jest odłączona i sondy regulują ciśnienie to silnik chodzi w miarę równo jak koń na westernie. Dzwoniłem do mechanika i myśli nad czujnikem położenia wału.
  4. Witam, po tygodniu chciałbym opisać wam co się działo, kilka dni temu przejechałem się do Zbierska do Wojciechowskich , którzy zajmują sie tylko naprawą BMW. Rzeczywiście uznali oni , że muszę wymienić przepływomierz, kupiłem więc oryginał nowy jaki był dawany do mojego silnika i niestety rezultat jest taki , że obroty szaleją ( załączam filmik , który nagrałem), spalanie nie spadło, świeci się check engine a silnik bardzo się trzęsie + gdy jadę na drugim biegu i dodaje maxymalnie gazu to auto zbiera się jak diesel bez turbo (wogóle nie ciągnie). Zakupiłem równiez czujnik temperatury powietrza zemnętrznej , który pokazuje teraz +50 stopni...sciągnąłem koło , dolne nadkole i ku mojemu zdziwienia wogóle go tam nie ma, są tylko kable to klaksonu i halogenu ale nigdzie nie ma kabli które mogłyby prowadzić do czujnika (załączam równiez zdjęcie). Podjechałem do mechanika , żeby podłączył pod komputer i cały czas pokazuje błąd na przepływomierzu. Ktoś może miał podobny problem? Pozdrawiam link to zdjęcia od strony tarczy - www.fotosik.pl/zdjecie/35bf0f3f7dfcda02 link do filniku obrotów -
  5. Wejść to nie wejdzie słoń mrówce w d*pę :P tutaj masz na styk, naciągnij oponki 235/35 :wink: wrzuć zdjęcie jak założysz :)
  6. Witam serdecznie wszystkich , jestem szczęśliwym nabywcą BMW E46 320i w Kaliszu :) Interesuję się głownie motoryzacją (głównie Audi i BMW) oraz profesjonalnym testom zawieszenia ..18+.. :twisted:
  7. Koledzy dziękuję za odpowiedzi, dzwoniłem do mechanika i powiedział , ze kasował błędy i wyskakiwał mu przepływomierz, nie chciał pakować mnie niepotrzebnie w koszta kupna nowego dlatego sprawdził też sondy i czy czasem nie łapie lewego powietrza. Niestety wszytko wskazuje na przepływke ponieważ lewego powietrza nie łapie. Jutro sprawdzę tej czujnik temperatury czy jest podłączony. Od 2dni siedzę na forach i czytam o tej przepływce i ludzie piszą , że jeżeli jest zepsuta to spalanie może wzrosnąc ale nie sądziłem , że az tak bardzo i to mnie najbardziej dziwiło. W ciągu dwóch dni bede miał nową przepływke pewnie i napiszę czy problem znikł. Dziękuje bardzo za zainteresowanie :)
  8. Moze kable? Znajdz kogos z miernikiem pradu i niech sprawdzi wyjscie na to swiatlo. Wydaje mi sie ze bezpiecznik idzie na dwa swiatla a nie jedno wiec raczej odpada :)
  9. Witam serdecznie jestem nowym forumowiczem. Posiadam BMW E46 320i 170ps 2004r , kupiłem samochód 2tyg temu z widoczną wadą która polegała na tym , że auto traciło moc na wyższych obrotach oraz nierówno pracowało. Samochód oddałem od razu do mechanika który wymienił świece ponieważ silnik nie palił na jeden gar , pompę wody z której ciekło oraz zrobił mi pakiet startowy. Mechanikowi wyskakiwał błąd na przepływomierzu ,ciśnienie sondach były ok więc odpiął mi przepływomierz ponieważ na podłączonym BMW ma mniej mocy oraz obroty lekko szaleją.Opisałem sytuację z ostatnich 2tyg więc do sedna.. Chodzi mi głównie o spalanie ponieważ sięga ono aż 20 litrów na mieście przy maxymalnie spokojnej jeździe, dodam , że obroty delikatnie falują w granicach 900-1000obr/min . Czy może to być wina przepływki? Czunik temp zewnętrznej pokazuje mi -50 stopni czyli pewnie trzaśnięty jest, czy może to mieć wpływ na to , że auto myśli ze jest tak niska temperatura i cały czas trzyma go na lekkim ssaniu? Dodam , że temperatura wody pokazuje prawidłowo , a termostat działa ponieważ nagrzewa się szybko jak gorąca 18stka i trzyma temperaturę długo jak stary piec kaflowy. Pozdrawiam :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.