Skocz do zawartości

pablobmw

Zarejestrowani
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e70 x5 3.0si 2007
    e91 2.0i 170KM 2007

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia pablobmw

Praktykant

Praktykant (3/14)

  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. jakby pętla była uszkodzona to wydaje mi się, że w ogole by się ten ekran nie włączał. A tu jest tak, że włacza się po skasowaniu błędów kilka razy od razu i potem po odpaleniu, któryś raz włącza się z dużym opóźnieniem. Jak nie działa ekran to słychać ze w schowku "coś mieli, pika" może ten headunit jest padnięty, idzie to jakoś sprawdzić?
  2. to są aktualne błędy po skasowaniu starych i przejechaniu paru km
  3. Witam, zakupiłem pętle i odłączyłem cbx-media, niestety nie pomogło. Ekran dalej nie włacza się od razu a opóźnienie jest takie samo jak przed odłączeniem. Pomożecie z jakimś innym pomysłem gdzie leży przyczyna?
  4. dzięki za podpowiedz, tylko takie pytanie mam: jak zapętlę te cbx-media to jakie funkcje zostaną wyłączone?
  5. jak to zrobić?
  6. licznik mam 6WA rok produkcji 2010 w most jest wpięte ZGM, nawigacja i rozpoznawianie znaków Wszystkie błedy jakie pokazuje są związane z odbiornikiem KAFAS i nadajnikiem ZGM no i zawsze jest błąd E11BC Tablica przyrządów rozpoznaje usterkę na MOST. W czasie kiedy nie działa radio i ekran się nie włącza to słychać, że coś tam się gdzieś "mieli", pika coś pod deską od czego zacząć, żeby zdiagnozować usterkę?
  7. mam taki problem, że po uruchomieniu silnika ekran włącza się z opóźnieniem kilku do kilkunastominutowym. Nie działa wtedy radio, navi, czujniki parkowania, rozpoznawania znaków. Problem jest taki, że jak odczytuje kody na ISTA+ (wszystkie błędy związane z odbiornik KAFAS, nadajnik ZGM (E07C09, E07C0A, E07C14) oraz wskazany błąd E114BC Tablica przyrządów rozpoznaje usterkę na MOST.) to po skasowaniu błędów i zresetowaniu nadajnika ZGM to ekran od razu się włącza ale tylko na kilka odpaleń i potem problem znowu wraca. Przerabiał już ktoś taki temat? W czym szukać przyczyny? Akumulator jest nowy bo myślałem, że to może być przez to ale nic nie pomogło.
  8. witam, mam taki problem, że jak auto postoi całą noc i rano jak odpalam samochód to obroty zaczynają mocno falować, miga kontrolna chceck engine na pomaranczowo na desce. Jak auto pochodzi z minute i wyłącze je i odpale ponownie wraca wszystko do normy. Sytuacja ma miejsce codziennie, wcześniej zdarzało się to sporadycznie ale tylko jak było zimno. Po odczycie błędów na kompie mam: -p122f -p114c to są błędy nox - który kwalifikuje się chyba do wymiany bo co 300-400km wyskakuje błąd MIL mieszanka za bogata -p0303 zaplon cylindra 3 - wypadanie zaplonu -p0304 zaplon cylindra 4 - wypadanie zaplonu Przebieg 135 000 km, wtryski 3 i 4 były wymieniane na inne (używane) nowszej generacji pół roku temu Pytanie co się zepsuło i co należy wymienić?
  9. wymieniłem ten o-ring. powycierałem olej wszędzie. zrobiłem 10km i znowu jest wyciek. poszukałem dalej i znalazłem - niepotrzebnie wymieniałem ten oring. Mam zdjęcie od dołu zrobione i znam lokalizacje. czy to jest śruba od głowicy ta długa? jak to naprawić? wlać jakiś uszczelniacz? wymienic śrube? http://s28.postimg.org/f8hn7ckmh/wwwaasdasdasfd.jpg http://s28.postimg.org/i5iww8bjd/blokwyc.jpg
  10. Teraz już wiem:) trudno jest wymienić samemu ten oring z tego czujnika impuslów? trzeba na coś zwrócić uwagę? bo planuje się zabrać do tego samodzielnie
  11. http://s30.postimg.org/ipyjzlfvx/blokn433.jpg o ten czujnik chodzi to on prawdopodobnie jest nieszczelny, jak on sie nazywa? znalazłem - to jest czujnik impulsów 13 62 7 525 014
  12. czujnik położenia wałka jest bardziej na prawo, jeszcze za elektrozaworami, jednak przewód od niego właśnie dochodzi do tamtego miejsca. Temu czujnikowi wałka się przyglądałem i tam jest sucho. Co to jeszcze dochodzi pod tym plastikiem?
  13. codziennie wycieram olej spod tego plastiku zaznaczonego na zdjeciu na czerowono, szukam na bmwstore.pl co to jest i nigdzie nie moge znalesc tego, pomoże ktoś?
  14. mogą to być elektrozawory? o-ringi nie szczelne? co może być tego powodem? możliwa jest przyczyna, że jest za dużo oleju w silniku nalane? może mi ktoś powiedzieć co tam się znajduje pod tym plastikiem zaznaczonym http://s10.postimg.org/qn71nbjdx/n43b20o0_front_side_20090808_1183723445.jpg tam poza przewodami od elektrozaworów jest coś jeszcze? bo stamtąd zaczyna się wyciek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.