"kkx5" dobrze, że odezwałeś się na forum. Dużo skorzystałem z twoich postów i niebawem chcę zlecić naprawę mojej X5 /naprawa reduktora/. Jednak, chciałbym się upewnić co trzeba wymienić w reduktorze, bo nie wiem czy "wytrzymam" finansowo. Wiem, z twoich postów /przeczytałem wszystkie i te z 2011 i 2012r włącznie/, że do wymiany są łożyska /chyba 9 szt./ zębatka plastikowa, łańcuch. Oczywiście olei i uszczelki. Proszę cię pomyśl, o czym zapomniałem. Może te tarczki ścierne są też elementem wymiennym? Będę zobowiązany, bo zaoszczędzę parę zetów wobec kosztów regeneracji u fachowców firmowych /ok.3100 zł./ Ja stołuję się u znajomego mechanika "od BMW i reszty" z akcentem na bmw. Myślę, że od strony technicznej sobie poradzi, nawet jak do łożysk będzie potrzebna prasa hydr. Z góry dziękuję za odpowiedź. Rycho124