Skocz do zawartości

kppetryk

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E84 28i sDrive

Osiągnięcia kppetryk

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Ja też wymieniłem jakiś czas temu termostat oraz czujnik temperatury przy silniku ale bez zmian. Mam program Delphi i wyświetla, że błąd 348A występuje przez chwilę (błąd nieciągły) i rzutuje to podczas jazdy na słabszej mocy silnika i błędnej pracy wentylatora. Wystarczy go czasem włączyć i wyłączyć po rozgrzaniu silnika żeby moc wróciła. Po skasowaniu błędu komunikat z ukrytego menu zmienia się w odczyt temperatury. Zauważyłem, że takie rzeczy dzieją się głównie jak nie tylko na zimnym silniku i przy niskiej temperaturze zewnętrznej. Przy składaniu zauważyliśmy, że czujnik temperatury zewnętrznej jest lekko załamany ale działa. Gdzieś wyczytałem, że silnik w zależności od temperatury inaczej steruje jego praca i może ten czujnik jest uszkodzony w taki sposób, że silnik nie może przez jakąś chwilę zczytać temperatury otoczenia i dlatego wariuje a trwa to na tyle krótko, że jest na zegarach wyświetlana normalnie. Możliwe, że to jest problemem?
  2. Auto podpięte, skasowane wszystkie błędy oprócz 93B2 sprawdzałem podłączenie klemy dodatniej i czujników i wszystko ok. Gdyby pirotechnik wywalił to raczej nie byłoby zasilania więc nie wiem w czym może być problem. Wykryto też błąd 348A "termostat z mapą charakterystyk Komponent zaciska się otwarty" Czy to możliwe aby przez to był omawiany wcześniej problem? Termostat był wymieniany na nowy więc raczej nie powinno być z nim problemu a czujniki są podpięte. Co może być przyczyną?
  3. To też jest jedna z możliwości ale dziwi mnie ten komunikat. Nigdzie na forum ani u wujka google nie znalazłem odpowiedzi co to może oznaczać. Dziś po ponownym odpaleniu wszystko było ok, temperatura była pokazywana prawidłowo, wentylator działał jak powinien a moc znów była ze mną :lol: Co do nawigacji wszystko było zrobione przez "menu polskie". Było to wgrane przed zrobieniem auta przez co wyszła potrzeba poprawienia jeszcze paru rzeczy ale w tym tygodniu ma ktoś się pojawić i to poprawić.
  4. Witam Was, jestem świeżakiem zarówno na forum jak i w społeczności użytkowników BMW :) Zakupiłem powypadkowe BMW E84 z USA 28i sDrive z uszkodzonym przodem (wszystkie części do silnika nadawały się do wymiany). Po długo oczekiwanym złożeniu wszystkiego do kupy mam problem z układem chłodzenia. W ukrytym menu czasami temperatura silnika jest odczytywana prawidłowo a czasami wyświetla się komunikat w miejscu gdzie powinna być liczba "Unguelting" i nie mam pojęcia jak to interpretować. Komunikatowi towarzyszy ciągła praca wentylatora prawdopodobnie na najwyższym stopniu a gdy temperatura jest wyświetlana wentylator działa prawidłowo (zaczyna pracę przy około 90 stopni) Dziś powstał poważniejszy problem, początkowo temperatura była pokazywania prawidłowo (30 stopni) ale podczas jazdy w ogóle nie wzrastała. Gdy wcisnąłem gaz do oporu nie miałem już takiej mocy jak wcześniej a po przejechaniu około 8 km komunikat znów się wyświetlał a wentylator znów chciał odlecieć. Przy naciskaniu gazu rura dolotowa do coolera znacznie mniej się rozszerzała niż wcześniej tak jakby turbina straciła ciąg. Auto zarejestrowane było w USA w 2015 roku i przejechane ma 20000 km więc zajechanie turbiny odpada. Jutro samochód będzie u mechanika ale może drodzy forumowicze macie jakieś sugestie co do przyczyny powstałego problemu :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.