Skocz do zawartości

lysyosw

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39

Osiągnięcia lysyosw

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Odkopuję temat, ale problem rozwiązałem. Pytałem na początku jak usunąć odtwarzacz z deski, żeby go nie czytało, bo myślałem, że to się z sobą gryzie, a w instrukcji było napisane, żeby odłączyć zmieniarkę. Otóż nie. Dension nie wymaga żadnego kombinowania. Emulator podłączamy zgodnie z instrukcją, czyli pod kostkę, gdzie jest podłączana zmieniarka bagażnika. I działa. Odtwarzacz CD działa równolegle. Co do mojego problemu, wystarczyła wymiana na inny model. Nie wiem, czy miałem wadliwy, czy po prostu nie pasował do e39, mimo że zapewniano, że pasuje. Ten Dension, w którym nie działało zmienianie folderów był czarny i miał w sobie jack 3,5mm. Wymieniłem na ten droższy, bez aux, ale z Bluetooth, kolor niebieski. Emulator podłączony z instrukcją w 5min, działa zmiana folderów. A po wyjęciu pendrive, to możemy sparować nasz telefon z Densionem. Po prostu wyszukujemy urządzenie, wpisujemy kod i już działa. Wystarczy mieć włączony Bluetooth i po odpaleniu radia, jak się przelaczy na mode densiona to już działa. To chyba najlepsza opcja na słuchanie muzyki w e39, bez żadnych chińskich ekranów i radia z marketu z zaślepkami, bo to strasznie wygląda :) Pozdrawiam
  2. Witam! Planuję też swoją kamerę podpiąć wg. instrukcji, ale nieco inaczej, więc mam pytanie: Który kabel jest od słonecznika i czy można go bez trudu znaleźć po wyjęciu środkowego panelu ze światłem? Mam kamerę na kabel mini-usb, a nie mam tej klapki na zestaw głośnomówiący. Chcę więc po prostu uciąć ten kabel od kamery, a przewody zalutować, lub podłączyć przez wago :) Czy jest tam w tym światełku dostęp do tych kabli i który jest od czego. Dzięki za pomocne rady z góry :)
  3. No nie wiem ile to jest roboty, ponoć dużo... Tak mi mówią znajomi. A zna ktoś jakiegoś dobrego lakiernika, który by mi to zrobił przed świętami? Wlkp, albo Wrocław?
  4. Witam! Chciałbym się zapytać, czy mogę domowym sposobem jakoś naprawić ten narożnik na progu. Czytam na Internecie, ale jest bardzo dużo opinii, mam ogólnie mętlik w głowie. Nie wiem, czy kupić zwykły szary spray i jakiś podkład, czy jakaś farbę że sklepu malarskiego, taką mrozoodporną, czy jakiś zestaw naprawczy i dwie małe puszeczki lakieru w ASO? Czym przygotować powierzchnię? Dodam, że nie mam możliwości zestawienia auta na tydzień u lakiernika, potrzebuję często auto i jeżdżę nim za granicę. http://www.bankfotek.pl/thumb/2041455.jpeg http://www.bankfotek.pl/thumb/2041456.jpeg http://www.bankfotek.pl/thumb/2041457.jpeg http://www.bankfotek.pl/thumb/2041458.jpeg
  5. Witam! Poszukuję dobrego mechanika, albo osoby, która po prostu dobrze się zna i ma E39 3.0D 193KM w manualu i pomoże mi doprowadzić moje auto do wzorowego stanu. Sprzęgło mi ciężko chodzi (może odpowietrzyć, pompe sprzęgła zmienić, albo wysprzęglik, albo to wszystko + sprzęgło), dwumasa się chyba odzywa, pompa wspomagania chyba niedomaga już. Nie wiem czy kupować na allegro nowy ZF po regeneracji, czy szukać używanych pomp. Całe auto do kompletnego sprawdzenia, wyczyścić dolot, wszelkie wężyki itp. Coś sobie też cieknie, bo auto znaczy teren ;) Ogólnie jeździ w porządku, przyspiesza i skręca, ale przydałby się porządny serwis. Ogólnie auto zmęczone i potrzebowałoby trochę serca ;) Ktoś jest mi w stanie pomóc? Mogę pomóc przy robocie, ale sam nie mam warunków. LOKALIZACJA: Wielkopolska lub Dolny śląsk (Mieszkam w okolicy Kalisza, ale mogę dojechać)
  6. Nic takiego nie znalazłem. Ale wydaję mi się, że gdyby tak było, to by ludzie o tym już napisali... Jeśli będę wymieniał pompę, a się raczej zdecyduję, to gdzie kupić taką, żeby się po kilku miesiącach nie rozwaliła? Czy zakup nowej oryginalnej pompy bmw jest sensowny? Czy te pompy z LUK-a za 600zł z allegro są czegoś warte?
  7. No tak, ale płyn wspomagania mam nowy, oryginalny. Wymieniłem. Luz na maglownicy był robiony, kierownica też przy skręcaniu "sama wraca", tylko wyje sobie i chodzi pprawie tak, jakby wspomagania nie było. Jeśli chcę wymienić pompę to gdzie kupić i jaką? Oryginalna, nowa w serwisie to majątek. Nowa, po regeneracji ok. 500zł, a używane 100-300zł. Co tu jest najlepszym wyborem?
  8. Robiłem magiel i zalałem nowy płyn. Jak jadę to kierownica chodzi w porządku. Objaw jest taki, że słychać pracę pompy na postoju lub przy parkowaniu. W ogóle ciężko się kręci kierownicą. Jedną ręką idzie, ale trzeba użyć większej siły. Zastanawiam się czy kupić nową pompę wspomagania za 500zł LUK (oryginał po regeneracji, niby z usunięta jakąś wada fabryczną). Ktoś mi mówił, że lepiej kupić oryginalna używkę, bo regenerowane pompy nie mają już jakiejś powłoki. Ale nie wiem sam...
  9. To całkiem nie głupie. Mam znajomego, który ma E39, ale w benzynie i w automacie. To chyba inna bajka nie? No, ale znaleźć E39 w manualu z tym silnikiem to jest ciężej, wszystkie są w automacie.
  10. Nie wiem czy stara ma wydajność, powoli głupieję w tym temacie. Wspomaganie chodzi, ale ciężko. Pompę słychać. Jak kręcę kierą na postoju to sobie buczy. Ponoć tak ma być, chociaż mi się to nie podoba. Wydaję mi się, że w aucie tej klasy nie powinna być ona słyszalna. Chodzi mi o pompę wspomagania. Ponoć lepsza jest używana oryginalna w bdb stanie, niż nowa regenerowana. Ponoć te regenerowane nie mają jakiejś powłoki etc. Nie pamiętam dokładnie, nie jestem wielkim znawcą ani mechanikiem. Maglownica jest ok, nie cieknie, nie stuka i został usunięty ta niej "luz", zrobione ząbki i jakiś tam ślizg itp. Będę więc szukał nowej pompy. Myślę, że ona załatwi problem ciężko chodzącego wspomagania i nie będzie wyła. Ale jaką kupić i gdzie?
  11. A to łożyska na McPhersonie mają związek z dość ciężko chodzącym wspomaganiem? Generalnie trochę poszukałem w necie, i z tego co wyczytałem, to w BMW kierownica chodzi ciężej niż w np. Audi, Mercedesie czy Volvo. Co do maglownicy - mechanik mówił, że nie wymaga regeneracji ani wymiany. Byłem też przed miesiącem w zakładzie, który zajmuje się przekładniami, konkretnie w Servo-Car Rawdwanice (Wrocław) i tam chciałem wymienić ewentualnie magiel i pompę wspomagania. Gość mówił, że ta, którą mam jest w porządku i nie ma sensu wymieniać. Ponoć regenerowane są do d*upy, i jak już to używany oryginał. A ten co jest u mnie jest ok. Kierownica chodzi wyraźnie ciężko, albo tak ma być. Jedną ręką kręci się dość ciężko, ale się da... Gdzie jest ta śruba od magla. Jest do niej dostęp od góry? Możesz mi wytłumaczyć jakie ta śruba ma zadanie? EDIT: Nie wiem, czy to coś da, bo właśnie w tym serwisie mi robili magiel, listwę, ząbki, ślizg, i mi usunęli luz. Ale wielkiej poprawy w sile wspomagania nie ma, poprawa była jedynie w precyzji układu kierowniczego. Się wkur... i kupię oryginalną pompę wspomy za ponad 2k i będzie spokój. Na pewno nie zaszkodzi :roll:
  12. Witam! Model BMW: 530D, 2001r (polift), sedan, skrzynia manualna. Zastanawiam się czy wszystko ok z moją pompą wspomagania. Słychać ją jak wyje sobie przy kręceniu. Nie jest to mocne wycie, ale dość słyszalne. Mechanik mówił, że tak ma być bo pompa pracuje, ale tak głośno? Kierownica też chodzi ciężko, idzie nią kręcić jedną ręka ale nie jest to takie łatwe. Zastanawiałem się nad jej wymianą, ale słyszałem, że regenerowane i nowe zamienne pompy są do kitu. Nowa, oryginalna kosztuje ponad 2k zł. Czy nie będa to pieniądze wyrzucone w błoto? Jak u was działa wspomaganie? Kolega ma Mercedesa W210 z motorem 3.2D w automacie i u niego działa to dużo lżej. Dzięki ;)
  13. Witam! Posiadam BMW E39 2001r. 3.0D. Nie posiadam 6-plytowej zmieniarki w bagażniku, jedynie standatdowe radio na desce - bussines cd. Złącze jakie posiadam to kostka, chyba Quadlock. Problem polega na tym, że podłączyłem emulator Dension GW33BM4, wszystko niby działa, zmieniarka też, ale nie działa zmienianie folderów. Pendrive jest podłączony pod Densiona, foldery mają po kilka mp3, nazwane od CD1 do CD6. Sformwatowane w Fat32, próbowałem 3 różne pendrive. Nie działa. Odtwarza wszystkie utwory pomieszane, to z jednego, to z drugiego folderu. Wg. Instrukcji muszę odłączyć fabryczny odtwarzacz cd, tylko pytanie jak to zrobić? Złącze quadlock jakie mam, ma dwie wtyczki 8pinowe. Pierwsza wyciągana wtyczka to głośniki, tak pokazuje schemat. Z resztą po odłączeniu nie słychać muzyki. Druga wtyczka jest na stałe, wg schematu jest tam m. Inn IBus, gnd, tel, amplifier, backlight remote, +12v... czy idzie usunąć jeden z tych kabli, tak żeby odtwarzacz przestał grać. To pomoże? Ktoś miał podobny problem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.