Skrzynia GM + x-drive to będą kłopoty, Skrzynia (przynajmniej w benzynie, nie wiem jak w dieslu), jest inna niż w wersji z napędem na tył, zawieszenie także do tanich nie należy, amory tylko oryginalne. Swoją drogą ściągnąłem dla siebie z Niemiec E46 320ci z końca 2004, przebieg 200k, poprzedni właściciel pani doktor (jak w opowieściach z otomoto :D) pełne ASO od początku do końca, w przeszłości dwie lekkie szkody (z przodu wymieniany zderzak, jeden błotnik, lampa i malowana maska, z tyłu także zderzak) naprawiane w ASO, poza tym cały lakier oryginalny i przede wszystkim co było dla mnie najważniejsze 0 rdzy :D Na dniach mogę wstawić jakieś fotki. Jedyne co mnie wkurzyło to w sumie gburowaty właściciel komisu. Podczas oglądania wyszło, że trochę cieknie olej spod dolnych śrubek od pokrywy zaworów, poza tym czujniki nie działałają (padnięty jeden, do wymiany) i coś tam jeszcze jakieś pierdoły, typu malutkie wgniotki w jednych drzwiach. Aha i pasek alternatora wyje jak po***any . Cena mimo to nie do negocjacji, bo jak stwierdził właściciel, na okrągło dzwonią i jak ja nie wezmę to ktoś przyjedzie wieczorem albo jutro i na pewno weźmie :P Cena w miarę dobra biorąc pod uwagę stan i historię ASO - 4500, tak czy inaczej myślę że OK.