Skocz do zawartości

Wolfie

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Wolfie

  • Urodziny 08.07.1995

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E39 535i
  • Lokalizacja
    Gdynia

Osiągnięcia Wolfie

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Bardzo różnie wypadały z reguły wszystkie po jakimś czasie , a dziś jest tak jak myślałem odpalam auto pierdzi z wydechu trzęsie cała buda , pojechałem do znajomych do garażu 30 km i po 20km jazdy ( dziś juz nie padało ) jak ręka odjął chodzi idealnie, niestety sprawdzenie auta chyba dziś nie wyjdzie bo montujemy air ride'a do kolegi wiec jutro sie tym zajmiemy .. dzięki za rady popatrzę popsikam , jak uda sie dojść co to było to na pewno napisze, bo juz tyle tematów widziałem w których ktoś rozwiązał problem a niestety nie powiedział co to było :( a co do czujnika temperatury nie jest on przypadkiem połączony z termostatem ?
  2. Witam Panowie Piszę do was z takim problemem , mam jak w tytule e39 m62b35 z gazem , pierwszy problem z autem jaki mialem to byl brak mocy , wiec oddane auto do warsztatu i zrobiona nowa odma , wymiana wszystkich uszczelek + nowy moduł ( stary zalało po deszczach.. ) , po odbiorze auto jak marzenie chodzilo , mechanik tylko powiedzial ze czasem mi cylindry wypadaja i zeby przyjechac zmienic swiece i cewki , i tu pojawia się temat , otóz sprawa wygląda tak co jakiś czas wypada mi 8 cylindrów pewnie nie w tym samym czasie ale inpa pokazywala wypadniecie 8 , + blad czujnika stukowego 4 i termostat . Odpowiedz tu jest oczywista czujnik stukowy , kupilem używane kiedy chcialem juz jechac je zalożyć pomyślalem sprawdzmy jeszcze raz co pokaze inpa ( akurat zaczely znowu wypadac ) otóż tym razem auto nie pokazalo żadnego blędu , wiec nie zalożyłem czujników bo szkoda pieniędzy na oddanie auta zeby cos zmienic co nie pomoże , wiec zwracam sie do was o pomoc . Jest dużo tematów podobnych do mojego ale u wszystkich osób pomagalo zgaszenie i zapalenie auta , lub działo im sie to caly czas , u mnie natomiast sprawa wyglada tak że auto raz chodzi idealnie , raz nie da sie nim jechac a postój na czerwonym świetle to tragedia bo auto całe lata , wszystko dzieje sie na wolnych obrotach od 2-2,3k obrotów slychac ze cylindry wskakują i auto jedzie w miare normalnie ale nie ma juz takiego kopa , ale bez tragedi . Co pomaga? zerowanie adaptacji ,po wyzerowaniu teraz dla przykladu jezdzilem miesiac autem bez problemu , wczoraj pojechalem nim w mocny deszcz i znowu tutaj też mam pewne podejrzenia , ponieważ wypadanie cylindrów dzieje się tylko przy duzej wilgoci . i moje pytanie wygląda tak gdzie szukac problemu ? zapomnialem dopisac cewki i świece sprawdzone sa w porządku .. Co mogę sprawdzić ? czytałem ze może być to katalizator, czujnik stukowy , sonda i przeplywka. Ja jednak bym stawiał na coś z instalacja no bo w końcu jeżeli coś jest zepsute to nie ma czegoś takiego ze raz chodzi , a raz w wilgoć nie chodzi . Bardzo bym prosił o porady gdzie szukać , bo dzis wieczorem ląduje ze znajomymi ( mechanicy ) w garażu i będziemy próbowali znalezc przyczynę , niestety nie mam dzis mozliwosci podlączenia inpy do auta bo znajomy baluje w swoje urodziny . z góry dziękuje za pomoc i porady .
  3. Auto sprzedane , bo miały sie pojawić inne wydatki związane z moją prawie narzeczoną , niestety wyszło jak wyszło kobiety brak i auta niestety też ( za autem tęsknie bardziej :) ) Zakupilem po tym aucie e46 320ci m54b22 , auto no stan idealny bylo ale niestety 170km w automacie - muł , aktualnie udalo mi sie zakupic ciekawe e39 z m62b35 z którego z osiągów jestem w końcu spełniony , niestety tylko z tą e39 co chwile coś wypada ale tego auta juz nie mam zamiaru zmieniać . :D
  4. Mam jeszcze rejestracje na byłego właściciela Lęborskie , nie wiem czemu ale wszyscy mi wmawiają ze GLE i GWE to wiocha i jak nie maja do czego sie przyczepić to przyczepiają sie do blach , chociaż tak od innych kierowoc w 3mieście tez nie raz juz słyszałem ze wiesniak bmw przyjechał z Leborka ( ostatnio jak miałem zadymę z Panem z Mercedesa ) :D Jak trzeba moge wstawic zdj bez ukrytych :lol: Dzięki za PW zaraz Obadam wszystko !
  5. Moze faktycznie obklejanie odpuszczę chociaż listewki bym sobie zrobił w ten Carbon bo te aluminiowe to taki nudnawe troszkę :D tak ogolnie wiecie moze jak sie za to zabrać ? Te na konsoli wiem jak zdjąć ale tej na tunelu przy skrzyni nie mam pojęcia a mianowicie wiem ze trzeba sciągnąć mieszek i sa tam śrubki a sam ten panel jest na zatrzask lecz nie mam pojęcia jak wyjąć idrive'a a nie chce tez nic połamać ( a mam do tego tendencje :D ) ale obniżenie na pewno by sie przydało . Jakbyś mógł podesłać fotki to byłbym wdzięczny bo jestem ciekaw jak to sie prezentuje , nad dystansami tez rozmyślałem bo fajnie byłoby wypchnąć kółeczka troche na zewnątrz , ale nie mam pojęcia na temat dystansów wiec odpuszczałem temat wiec jakbyś mógł doradzić cos w tej kwesti rownież będę wdzięczny ! Co do opon powinienem znac na pamięć bo szukałem w jakieś fajnej cenie zimowek ale w końcu trafiły mi sie 17' org od E60 od Pana któremu niestety tylko te koła zostały po aucie bo zostało skradzione a cena według mnie bardzo dobra bo dałem 800zl z oponami na 2-3 zimy :D Ale w każdym razie z tego co pamietam wydaje mi sie ze sa to 255/35/19 . Co do koloru auta miło ze sie podoba , osobiscie szukałem białej ale strasznie cieżko było znaleźć , ale natrafiła mi sie ta i szczerze wydaje mi sie ze całe auto w tej wersji kolorów wyglada duzo agresywniej niz białe :D i co do szybek , kolega widze ze ma wpisany Hamburg wiec w rajchu to pewnie inaczej patrzą , ale tutaj mówiąc szczerze jeżdzę bardzo dużo , nie raz zdarzy sie przy policji stanąć na światłach i maja w to raczej wylane :) i jak przyciemniać to sie zgodzę ze przód i tył wtedy to wyglada elegancko , sam tył tez według mnie lepiej niz nic ale przód + tył jest duzo przyjemniej i dla oka i dla własnego komfortu :)
  6. Dzięki Panowie za sympatyczne opinie , co do mocy raczej nią nie szarżuje ale raz sie spróbowałem z kolegi 530i e39 lecieliśmy na równo , no moze centymetr przewagi 530ki :D także na moc nie narzekam mimo to auto swoim wyglądem często wzbudza zainteresowanie Panów w mocnych V6-V8 i kiedy otwierają szybę i pytają co tam siedzi i mówię ze 2 litrowy dieselek to machają ręka i jadą dalej :D ale ogolnie na moc nie narzekam , polatać nia bez problemu tez mozna mimo ze staram sie tego nie robic bo to nie od tego auto ( przyzwyczajenie z mojej starej 325i ) :D przyspieszenie bardzo fajne lecz auto wyglada jakby miało troche wiecej do zaoferowania pod maską no i sama kultura pracy , 530d jednak byłoby lepszym wyborem i ciagle niestety myśle nad taka zmiana na 530d , lecz patrząc po ogłoszeniach cieżko będzie znaleźć tak wyglądające 530d w moim budżecie :( ze spalaniem jakby ktoś był zainteresowany na 19' ok. 9-9,5 litra wiec dla mnie jak na takie auto bomba , mozna zejść jeszcze niżej ale nie lubie tak non stop pilnować spalania :D
  7. Miło ze sie podoba ! :) wrzucam fotkę wnętrza , jak na razie mam tylko tą , wnętrzu ogólnie mam zamiar poświęcić troche czasu , na pewno dokupionej kierownicy bo nie jest w najlepszym stanie . Ale niestety jeszcze kurier sie nie zjawił z preparatami na tą operacje :cry: http://naforum.zapodaj.net/thumbs/6fdb59ef4ab7.jpg
  8. Witam Wszystkich! Zamieszczam w galeri moje prawie wymarzone E60 , czemu prawie ? Bo to niestety 520D . Co do samego auta , w E60 zakochałem sie jak kolega miał białą i ciągle mówilem sobie ze to jest auto moich marzeń , no i rok pozniej udało sie je spełnić . Jest to końcówka 2005 , przerobiona na polifta . zewnętrznie jak widać auto pełen M-Pakiet + 19' calowe koła na lato . z Wyposażenia to raczej nic specjalnego , mała navi , 2 strefowa klima , elektryka , astystent podjazdów pod wzniesienia i tak dalej i tak dalej , Patrząc na niektóre wersje E60 to wrecz moja mi sie wydaje biedna , chociaż mimo wszystko widzialem biedniejsze np z manualna klima i bez skór :D Auto oczywiście po chipie na 201km , zbiera sie całkiem , calkiem . :) tutaj spróbuje zamieścić foteczki : http://naforum.zapodaj.net/thumbs/305a251c0439.jpg http://naforum.zapodaj.net/thumbs/b2b0b55e10c2.jpg http://naforum.zapodaj.net/thumbs/459ff4a999b7.jpg http://naforum.zapodaj.net/thumbs/a67697106962.jpg W środku niestety juz M-Pakietu brak , jedynie kierownica zostala dokupiona . Myślę również nad obklejniem/ hydrografika wnętrza na carbon w połysku , oraz obklejeniu tych rogów M-Pakietowych zderzaka w carbon tak samo ten "dyfuzor" z tylu . Jeżeli ktoś coś takiego już robił proszę o opinie , jak to wygląda . :) Dodatkowo myslę nad lekkim obnizeniem . Ale zobaczymy jak to wyjdzie . Czekam na opinie jak wam sie podoba moja E60 , co można w niej zmienić lub poprawić ! :)
  9. Jeżeli ktoś byłby ciekaw mojego problemu i jak to wszystko sie rozwineło , podłączenie do kompa pozniej nic nie pokazało winne było paliwo wtedy auto lałem na Orlenie , teraz tylko BP/Shell i od dłuższego czasu 0 problemów , więc cale szczęście regeneracja wtrysków jeszcze mnie nie czeka , jedyne co z autem sie stało teraz to wycieraczki na autostradzie staneły na środku szyby :? Ale nowy silniczek jest juz w drodze , Dziękuje za odpowiedzi i pomoc . Temat do zamknięcia
  10. Super dzięki za porady , znalazłem na allegro za 100zł kabel diagnostyczny + program na CD , o taki chodzi ? W sumie to racja lepiej kupić i samemu czytać niż płacić co chwile 50zł ..
  11. W takim razie podjadę na komputer auto również jest po chipie może też to mieć wpływ na jego zachowanie ? Kiedyś miałem Seata Leona i chipem ( taki syf z allegro za 250zł chyba ) i auto po tym miało niezłego kopa ale latało na boki niesamowicie , co do kupna akurat podczas oglądania auto zachowywało sie mega dobrze nie miało w ogóle takich objawów , niestety było to mniejsze miasto i dośc daleko więc nie zabrałem żadnego specjalisty ze sobą , auto jedynie wziąłem na stacje diagnostyczną gdzie wszystko pokazało że jest bardzo dobrym stanie , Pan ze stacji również mówil ze raczej nie ma do czego sie przyczepić , zszedłem oglądałem auto od spodu tez w sumie to bym nawet powiedział ze jak nowe .. Do dziś mam wątpliwości czy ten Pan był osobą prywatną bo jak podjechaliśmy pod dom mial 4 inne beaty pod domem , niby jedna brata druga kuzyna itp itd no i nie wspomnę o bajerze ze silnik nigdy nie myty a po otwarciu maski to jeszcze w życiu nie widziałem tak czystego silnika , ale z drugiej strony miał tą ponad rok . Pierwsze co kiedy miałem ten objaw turbulencji postawiłem na paliwo wyjezdziłem do końca bak i zatankowałem v powera do pełna po tym był spokój więc myślalem że to , to dziś dopiero znów wydaje mi się ze poczułem lekkie wibracje .. chociaż może jestem przewrażliwiony ostatni tydzień miałem pełen wrażeń z autem , musiałbym z kimś sie po prostu przejechać taką sama E60 i porównać bo może na prawdę jestem przewrażliwiony , kolega miał 520d ale juz 177km też były lekkie takie wibracje do wyczucia na fotelu ale czy ąż takie to nie pamiętam . Co do ceny auto raczej kupiłem za normalną kwotę jest to rocznik 2006 przerobiony na polifta z m-pakiem z 2009 ( nie ukrywam ze przyczyną tej zmiany pewnie była jakaś historia :) ) , i dałem za nią 36 tyś czy to dużo czy mało sam nie wiem ja szukając auta widziałem sztuki za 28 tyś i takie po 45 , Moja też nie jest jakoś mega wyposażona bo oprócz skór i klimatyzacji dwustrefowej to nic specjalnego tam nie ma,nawet niestety AUX'a .
  12. Na wstępie chciałbym się z wszystkimi Przywitać na forum Także- Witam was wszystkich serdecznie . Jeżeli założyłem zły temat lub cokolwiek innego proszę o poprawienie. Nigdy nie korzystałem z forum lecz juz niestety brakuje mi sił i powoli finansów na serwisy ( przynajmniej w tym miesiącu :( ) . A więc tak ok. miesiąc temu zakupiłem piękne BMW E60 520D z kompletnym M-pakietem , felgami 19' i innymi bajerami - spełnione marzenie :D Jest to moje 4 BMW , wczesniej było 325i , 520i , 525tds żadne z tych aut nigdy nie zawiodło a wręcz tylko dawalo radość z jazdy , tak więc zdecydowałem sie na E60. ale do sedna , po zakupie obowiązkowo wymienione wszystkie filtry , oleje itp itd . Zaczęło się od Aku po prostu zdechł , więc kupilem nowy za ok. 500zł + pojechalem na adaptacje przy okazji odpiąłem sobie IBS ponieważ naczytałem sie ze może to cholerstwo pobierać prąd bez powodu , pozniej zacząłem czuć wibracje na fotelu kierowcy , wiem ze 520D nie powala swoją kulturą pracy lecz .. jak dla mnie drgania były za mocne , niczym to nie skutkowało auto wyśmienicie przyśpiesza żadnej choinki lub innych problemów , ale ostatnio zjezdzając z trójmiejskiej obwodnicy stanąłem na stacji - autem okropnie telepało nie chodziło rownież równo wychodząc z auta i podchodząc do wydechu nawet po parze było widać nierówną prace określiłbym to coś w stylu pracy jak traktor , lecz auto nie pokazywało żadnego problemu obroty również były równe , odjechałem autem normalnie , przyśpieszalo jak zawsze jedynie na postoju było czuć te telepanie , problem powrócił 2 razy . Po zgaszeniu i zapaleniu auta za pierwszym razem to nic nie pomagało po prostu samo przeszlo , za drugim razem zgaszenie i ponowne zapalenie już pomogło , dziś odebralem auto z serwisu BMW w Gdyni - nie wiem jakim cudem ale wystrzelił mi nabój pirotechiczny (naprawa 1210zł ) .. Stojąc autem już pod domem znów poczułem drgania tym razem silnik pracował raczej tak jak zawsze lecz w środku auto trzęsło się dużo mocniej niz przy np. odpaleniu przed trasą . Stąd moje pytanie czy ktoś mógłby mi coś doradzić ?? Dodam iż auto było podłączone do komputera na kasowanie błędów ( myslalem ze skasuje bląd poduszek po wystrzale naboju ) i zauważyłem ze był bląd 2-óch cylindrów jak dobrze pamiętam 1 i 2 albo 2 i 3 , niestety nie zdązyłem sie przyjrzeć bo Pan zdążył już to wykasować :cry: dodam iż auto w te mrozy cięzko odpala , świece z rana zawsze grzeje 2-3 razy przed odpaleniem tak dla zasady , i auto długo kreci za pierwszym odpaleniem po nocy , Koledze w X1 z tym samym silnikiem auto pali na strzała z przycisku , z tego co poczytałem to może być wina świec żarowych , lecz czy te dziwne wibracje autem mogą być również ich przyczyną ? Czy to może wtryskiwacze? Dodam iż te dziwne turbulencje auta czuć najbardziej jakby po jego środku fotel kierowcy-pasażera , a nie przy np silniku , otwierałem maskę czy może silnik mocniej jakoś drga podczas tego przypadku lecz wyglądał na prawdę na pracujący normalnie .. Proszę o pomoc , z góry dziękuje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.