Witam mam problem,raczej poważny problem... dostałem info od mechanika, wyrok : zatarta pompa wtryskowa i ponoć sporo opiłków w układzie paliwowym. 3 ważne pytania do osób które mają jakieś doświadczenie w tym temacie : 1. czy wymiana pompy + płukanie układu paliwowego (bak, przewody) załatawią sprawę dobrze czy czeka mnie również wymiana baku i przewodów paliwowych żeby być 100 % pewnym że jakieś opiłki pozostałe po płukaniu nie narobią kipiszu na nowo ? 2. Jak z wtryskami ? jest jakaś mała szansa że któryś się nie zasyfił czy wszystkie na 100 % są zawalone opiłkami ? Pytam bo nie wiem czy jest sens je w ogóle sprawdzać ? Da się je jakoś wyczyścić czy od razu na szrot ? 3. Pompa wtryskowa ze 177 km silnika będzie pasować do mojego 143 km ? Jest sporo pomp do tego mocniejszego i bardzo słabo z dostępnością do tego 143 km. Ma ktoś jakieś namiary gdzie mogę kupić używaną pompę do tego silnika ? Prosze o odpowiedzi, szukałem ale nie znalazłem podobnego tematu co dalej z tym fantem robić...