Skocz do zawartości

jaceksww

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW e32 730i R6

Osiągnięcia jaceksww

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. stary temat widze, a jaki na czasie! u mnie też odkryłem tam niespodziankę. najlepsze że samochód stoi w garażu z tydzień a w listwach "gnój" ! na szczęście po oczyszczeniu wstępnym nie ma dziury co mnie cieszy. myślę, że najlepiej będzie usunięcie wewnętrznej strony i dołu tej listwy ( po doprowadzeniu drzwi do porządku) tak żeby trzymała się na bokach. może jakiś sylikon punktowo. woda powinna sobie spływać w miare swobodnie.
  2. Przez chwile ogarnęło mnie przerażenie! ale patrząc na daty trochę CI to zajęło. super sprawa, też zaczynam doprowadzać swoją zdobycz do (bardzo) dobrego stanu ale takiego poziomu raczej nie planuje uzyskać :) gratulacje
  3. witam, wszystko już działa. Wymienione, nasmarowane, jak nowe. Teraz kolejne kroki doprowadzenia autka do dobrego stanu :)
  4. Slawomir, chyba nie ma innej opcji. Też próbowałem na wyżych obrotach ale skończyło się wywaleniem błędu i walnięciem. Na szczeście skrzyni nie rozwaliłem tymi testami. Dam znać jak wyciągnę i będzie uszkodzona linka. Mam nadzieję, że da się to w miare sprawnie wymienić. Kamień z serca ale byłem gotów nawet skrzynie rozkręcić w najgorszym razie hahahahah więc jest ok ;) pozdrawiam
  5. witam, dzieki Roxana_BMW wczoraj troche zbladłem ale kolega mechanik mnie uspokoił i stwierdził, że skrzynia nie siada w sekunde ot tak i pewnie linka(ten cyngiel) wgrzebalem sie pod samochód, ręcznie przełączyłem biegi (oczywiście wszelkie zabezpieczenia żeby mnie nie przejechał samochód) i samochodzik ładnie wrzuca biegi i jeździ przód tył! :D tzn na razie testy z przełączaniem przy skrzyni ale część zamówiona i będę przekładał! główna wskazówka to że jeśli nie ma przeskoków przy zmianie trybóœ na P/N/R/D to raczej linka
  6. Witam wszystkich, zacząłem przygodę z e32 i średnio to wygląda. Samochód niby do odszykowania i głaskania ale troche się zdziwiłem.. Problem taki, że słuchając czy skrzynia nie wydaje jakiś dziwnych odgłosów (bo coś delikatnie grzechotało przy wrzucaniu na D,R) nagle stała się rzecz nieciekawa. Skrzynia przestała ładnie wskakiwać stopniowo na kolejne pozycje i ślizga się bez rzadnych oporów od P po 1. Można wrzucić na R i samochód cofa. Na biegach do przodu nie reaguje. Na desce widać, że biegi się zmieniają i wyświetla się odpowiednio: P,R,N,D 1,2,3 Tak jakby coś się zerwało z połączeniem lewarka ze skrzynią? Samochodzik kupiłem kilka dni temu i nawet nie jest przerejestrowany ale z 50 km przejechalem i skrzynia chodziła bardzo ładnie. Zrobiłem zabójczy test (już po awarii) czyli D i gaz ok 4000 i cos walnie , samochód na recznym chce do tyłu(nie do przodu) i błąd "usterka elektroniczna skrzyni" i dalej to samo. To że na R dziala to chyba jakieś domyślne ustawienie skrzyni? Może ktoś pomoże? zdjąłem lewarek, podniosłem tą płytkę i bolczyk chodzi ale nie reaguje chyba.. (tylko ten wsteczny) Pomocy :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.