Skocz do zawartości

Kamil111

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 N46B20A 2004r

Osiągnięcia Kamil111

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Dzięki za odp. Jestem z Bolesławca ale dojeżdżam co tydzień do wrocławia. Odebrałem autko od mechanika , wymienił mi napinacz, uszczelke pod pokrywą zaworów oraz kilka łożysk od klimy bo strasznie piszczały. Teraz jak sprawdzam napięcie łańcuszka to wydaje mi sie że jest okej, dopiero pod dużym naciskiem leciutko sie ugina a nie jak poprzednio - latał jak żyd po pustym sklepie :) Usunął mi także wszystkie błędy i wymienił mi cewke na nową Beru - problem z zapłonem znikł. Dodam, że stary napinacz dało sie zgiąć w dwóch palcach a żeby zgiąć ten nowy potrzeba na prawde dużo siły, jest także nieco dłuższy.
  2. Witam wszystkich. Jestem świeżym posiadaczem E46 2004 (po lift) z silnikiem N46B20A. Otóż chciałbym wymienić kompletny rozrząd w moim aucie, jednakże mechanik któremu to zadanie zleciłem, po zdjęciu pokrywy zaworów, stwierdził że by to zrobić należy wyjąć silnik na wierzch, ponieważ nie ma innego dostępu. Póki co, poleciłem mu by wymienił sam napinacz oraz cewke na 4 cylindrze (ponieważ wyskoczył mi check engine i auto całe drgało, po podpięciu do komputera był błąd związany z wypadaniem zapłonu na 4 cylindrze). Dzwoniłem także do serwisu BMW gdzie powiedzieli mi że w cale nie trzeba wyciągać silnika. Stąd moje pytanie - czy wie ktoś może i miałby wskazówki jak ten rozrząd wymienic bez (nie potrzebnego wg. mnie) ściągania silnika? Z góry dziękuję.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.