Skocz do zawartości

Mordor

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 316i Compact 1998

Osiągnięcia Mordor

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam, również jak poprzednik nie chcę zakładać nowego tematu, dlatego podpytam może tutaj, jeśli było już o tym mówione, to z góry przepraszam. Chodzi o błąd poduszki na desce w bmw e36 compact 98` po montowaniu szyby w prowadnice (strona od kierowcy). Wypadła mi jakiś czas temu szyba z prowadnicy, chcąc ją ponownie tam umiejscowić rozebrałem boczek drzwi, odkręciłem poduszkę (nie odpinając jej) i zrobiłem swoje, jednak odkręcona poduszka która leżała na podwyższeniu aby jej nie odłączać zsunęła się i żółta wtyczka pod ciężarem poduszki została odpięta, podpiąłem ją w miejsce, wszystko skręciłem z powrotem czyli poszycie boku, poduszka itd jednak jadąc samochodem zauważyłem, że pali się dioda na desce od właśnie poduszki powietrznej i teraz pytanie czy jedyną możliwością jest wykasowanie błędu komputerem? Z góry dzięki za pomoc ;/
  2. Miałeś to samo i nadal nie ustąpiło? Ciągle Ci chrobocze? U mnie w mieście dzisiaj nastały plusowe temperatury (0,5 w plusie) i chrobotania nie ma przy odpalaniu (więc na pewno olej zbyt gęsty) jednak zostaje drganie/hałas/rezonans przy 2tys. obrotów i podczas ruszania :/
  3. Witam, jestem zupełnie nowy na forum, a piszę odnośnie pacjenta jakim jest e36 316i w Compakcie, tyle, że z motorem m43 (98`). I teraz podpinam się pod temat, bo mam dokładnie taki sam objaw, tj. dziwny dźwięk, chrobotanie, "bardzo głośny diesel" przy pierwszym odpaleniu rano, tylko u mnie jest jeszcze głośniejsze niż na załączonym filmiku przez użytkownika bemka30 i ogólnie zaczęło się to teraz kiedy odwiedziły nas pierwsze mrozy i zawsze rano przy pierwszym odpaleniu (potem kolejne każde-okej). I ogólnie kupując bunię w lipcu 2015roku coś mi się obiło o uszy, że sprzedawca lał 10w40, nie mam pewności czy na 100% ten był lany, przypuszczam, a wymieniał olej przed sprzedażą. I teraz pytanie, czy to chrobotanie może właśnie być spowodowane olejem? Bo w sumie rekomendowany jest niby do tego silnika 5w30 (jakieś kalkulatory w necie) który jest dużo rzadszy. Sądzicie, że wymiana mogłaby załatwić sprawę? Wolałbym poczekać do wiosny z wymianą, ale jakie są wasze rady? W sumie jeśli faktycznie miałbym 10w40 to może gęstnieje przez noc na tyle mocno, że nie zdąży dojść do silnika i odpala na sucho? Całe chrobotanie zanika po około 3-4 sekundach, natomiast przy nagrzaniu wody do 90stopni, przy 2 tys. obrotów coś wpada jakby w rezonans, zaczyna się przy 2tys, a konczy przy 2,5tys. również strasznie irytujące bo przedtem wszystko śmigało naprawdę wyśmienicie, dopiero przy mrozach się zaczęło. Rozmawiałem z mechanikiem, mówił, że przy odpalaniu to zapewne szklanki od zaworów mogą być. Dodam jeszcze, że dolewałem po drodze 0,5l 10w40, a przejechałem na tym oleju 7tys km. a obecny stan licznika, to 216tys. Z góry dzięki za odpowiedzi :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.