Skocz do zawartości

krzychu251

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Bmw e46 320d 150km 2002r

Osiągnięcia krzychu251

  1. Cześć. Dziś nie miła sytuacja. Wywaliło olej z Korka wlewu i dodatkowo olej leciał ciurkiem z odmy na turbo, za autem siwo nic nie było widać. Wyjełem odmę okazało się oryginalna z 06r bmw. MEBRANA uszkodzona. Czy Tylko odma mogła spowodować taką sytuację? Czy może być uszczkodzona uszczelka pod pokrywa zaworow? I turbo dmucha do skrzyni korbowej?
  2. EGR jest całkowicie zdemontowany zastąpiony rura, wyprogramowany z ECU. Błędów brak
  3. Cześć. Zakupiłem ostatnio e91 320d 163km po podłączeniu inpy i sprawdzeniu parametrow przeplywki wartości żądane i aktualne nie pokrywają się, żądane ponad 300mg a wartość aktualna ponad 500mg, więc zmieniłem przepływke na oryginalna bosch zrobiłem adaptacje zerowanie ustawień, w parametrach nic się nie zmieniło. Duże zużycie paliwa 13 litrów miasto
  4. Witam. Posiadam Bmw e87 z silnikiem n43b20 od czasu do czasu wyskakuja mi bledy : 2A26 -obszar 1 dzialania katalizatora,zalożone sterowanie , nieciagly 2C31 - czujnik lambda przed katalizatorem 1 , regulacja , nieciagly po zapaleniu checku z sinikiem nic się nie dzieje jezdzi normlnie... Po sprawdzeniu parametrow sond wszystkie pracuja, ewentaulnie zastanawiał mnie przeplyw masy powietrza po odpaleniu auta na biegu jałowym wskazywal 9kg/h auto pracowało dobre 5min wskazanie było takie same, po dodaniu gazu pare razy przeplyw masy powietrza zwiekszylo się do 14kg/h i auto pracowało przez kolejne 10min i wartosc sie nie zmieniała... zastanawiam sie czy nie siada przeplywka... proszę możę ktos mial te bledy i jakos sie uporał. pozdro
  5. Witam podłącze się pod temat dziś byłem w warsztacie z moja Buma :) 320d 150km CR żeby sprawdzić jakie są korekty wtryskiwaczy,bo ostatnio zauważyłem dziwna prace silnika gdy jeszcze jest nie rozgrzany na równych obrotach miedzy 2tys do 3 tys jadac równo czuć szarpania delikatne, ale tylko gdy silnik nie uzyska 90stopni. Kiedy wskazówka stoi pionowo od temperatury jak po braweranie to nie ma szarpań. Jeszcze jest tak jak wleje paliwa verba to nie ma tych objawów na nie rozgrzanym silniku, ale dosyć mocno kopci na czarno przy ostrym pałowaniu i gdy pracuje na biegu jałowym czuć takie spaliny aż oczy szczypią na pewno czuliście takie coś. Powiem jeszcze tyle że auto jeździ już 6 lat po chipie na 180koni. Więc dziś się wybrałem żeby zobaczyć korektę wtrysków no i wyszło 90stopni bieg jałowy: 1cylinder 0.80 wacha sie do 1.10 2cylinder 0.80 3cylinder -0.30 4cylinder 0.80 Panowie i teraz pytanie czy po tych wynikach mam się martwić wtryskiwaczami? jeszcze miałem błąd w kompie od egr czy on może być też przyczyna tych szarpań? Pozdrawiam :D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.