Skocz do zawartości

oszczap

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    120i 170KM '09 automat

Osiągnięcia oszczap

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam, Ma ktoś wiedzę, czy jest możliwe ustawienie tak by szyby po zamknięciu auta zamykały się automatycznie w razie deszczu - użycie czujnika? Pozdr, Paweł
  2. mechanik nie stwierdził nieprawidłowości...nie dziwi mnie to bo objawy są bardzo rzadkie i lekkie... Jeżdżę dalej zobaczymy czy się objawy nasilą... Mógłby mi ktoś doradzić czy warto zmienić filtr paliwa? nie był zmieniany i bmw nie przewiduje....
  3. Witam, Jestem w posiadaniu BMW od ponad miesiąca kupione w Polsce przez poprzedniego właściciela '09 rok, 120i 170KM 86tys przebiegu AUTOMAT (serwis na bieżąco w ASO + wymiana NOX'a); Mam następujące objawy i dziś jadę z nim do lokalnego zaufanego mechanika by się autem przejechał i postarał się zdiagnozować: - W czasie jazdy gry utrzymuje obroty na poziomie 1,5tys i prędkość około 40km/h zdarza się,że szarpie tak jakby brakowało mu paliwa lub chciał zmienić bieg (wydaje mi się, że gdy manualnie zmieniam biegi to też szarpnął kiedyś); - Przy uruchamianiu obroty wchodzą na 1,2tys i tak z 10sek się utrzymują wtedy też zdarza się, że budą szarpnie albo bardziej bujnie (dzieje się to na opcji Parking a gdy odrazu po odpaleniu wrzucę na Drive z wciśnietym hamulcem to jeszcze bardziej auto drży – ale z tego co czytałem to w skrzyni musi się olej/płyn rozprowadzić i taki objaw przy wrzuceniu na Drive po uruchomieniu może wystepować ale dziwi mnie, że na Parking też buja...) - Odpalanie też mi nie pasuje bo musi zakręcić 2-3sek a niektórzy piszą , że odpala im momentalnie. - Kiedy zatrzymuje się na światłach i trzymam hamulec to też czasmi bujnie autem i chyba włączenie klimatyzacji jeszcze pogarsza sprawę. - Wydaję mi się rownież, że przepustnica (chyba przepustnica) – zwłaszcza rano – hałasuje duzo bardziej (cyka) niż podczas zakupu i cykanie przyspiesza wraz z obrotami.. W internecie wyczytałem wiele róznych rzeczy ale nic konkretnie do takiego przypadku. Obwstawiają świece/cewki, zapchany EGR, pompy paliwa, poduszki, przepływki no i ostatnio też dużo wyczytałem nt wtrysków, które padają przy 100tys km... Najlepsze, że przy zakupie facet uczciwie przyznał, że gdy się zatrzymuje na światłach czy gdziekolwiek to zdarza sie takie bujnięcie i był z tym w ASO to zdiagnozowali problem ze świecami ale nie wymieniał bo to dodatkowy koszt 700zł a auto i tak miało iść na sprzedaż + za 8tys km świece miały być wymienione w ramach pakietu....a komputer błedów nie pokazuje, postanowiłem je wymienić by mieć spokój ale problemy wróciły, choć bezpośrednio po wymianie czułem poprawę i już byłem pewny, że problem rozwiązany.. Jęsli ktoś ma pomysł gdzie szukać problemu proszę o pomoc a ja gdy go rozwiąże to napiszę parę słów :) Pozdr
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.