Skocz do zawartości

ghostdriver

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 330d 2006

Osiągnięcia ghostdriver

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Kolego wcale nie jestem gwiazdorem i nie wiem na jakiej podstawie to wnioskujesz ale najbardziej mnie wkurza jak ktoś się rejestruje tylko po to by rozwiązać problem bez przywitania :duh: Już po twoim wpisie na temat problemu widać że auto przerasta twoje możliwości finansowe i szukasz tanich rozwiązań jak na przykład usunięcie klapek w kolektorze, ciekawe co następnie zmodyfikujesz po taniości, rozumiem jest po to by pomagać ale wystarczyło choć odrobinę się wysilić i napisać w odpowiednim wątku przywitanie. Ciekawe że auto ma 174 tysiące przejechane a kolektor już nieszczelny, turbina nie dmucha i tak dalej, coś podejrzany ten przebieg ale to nie moja sprawa tylko za chwile się okaże że BMW to kicha bo ile musiałem wydać na naprawę i nigdy więcej tej marki nie kupię. Myślę że akurat w twoim wypadku tak nie będzie, tylko opisałem jak może się stać ale czas to zweryfikuje. Nie mam zamiaru wdawać się w jakieś przepychanki i kończę swój udział w tym wątku. Pozdrawiam i życzę jak najszybszego rozwiązania problemu. Haha dobry jesteś :) Przekracza moje możliwości finansowe? Jak by tak było to bym nie dał 35 000 za auto z 2005 tylko np kupił sobie Insygnię z 2012 za tą kwotę :) Więc widzę że według Ciebie jeśli ktoś chce zaoszczędzić około 1 700 jest już biedakiem i go nie stać na BMW? Są rzeczy na których można zaoszczędzić i są też takie za które lepiej jest wydać więcej i mieć spokój przez lata. Ja po diagnozach mojego stanu technicznego silnika stwierdziłem, że w tym miejscu zaoszczędzę a w zamian za to kupię sobie nową turbinę, o i jeszcze postanowiłem zaoszczędzić kupując dyszę spryskiwacza ksenonu za 120 a nie oryginał za 460 więc może faktycznie mnie nie stać na BMW :shock: jestem ciekaw tylko czy Ty kolego kupujesz zawsze oryginały ba i jak mi napiszesz jeszcze że jeździsz na RunFlatach to będę pod wrażeniem i zwrócę honory :nienie: BTW czytając forum to 80% właśnie stosuje zaślepienie klapek więc chyba powinniśmy założyć zakładki na wstępie dzielące na "biednych" i "bogatych" wtedy przynajmniej bym uniknął czytania postów Twojego pokroju :D Suma sumarum też kończę te przepychanki mam nadzieje że uda mi się zaraz rozwiązać ten problem i że Ty kolego też będziesz jeździł długo i bez awarii. pozdrawiam
  2. Człowieku jakim plakiem samostartem. :duh: Co ty w ogóle miałeś na myśli :shock: A może po pierwsze byś się przywitał a nie jak z autem jest coś nie tak to od razu z problemem na forum, po drugie może wpisz w wyszukiwarce to znajdziesz podobny problem. Kolego zjedz snickersa bo zaczynasz gwiazdorzyć :shock: Po pierwsze po to jest forum żeby się dowiedzieć więcej o swoich problemach z samochodem a jeśli chcesz sobie urządzać pogaduchy w stylu "ciotka Maryśka kupiła sobie nowy sweter" to masz zakładkę "off topic" tam się możesz wyżalić a po drugie to właśnie że palkiem się sprawdza nieszczelności przeczytałem na tym forum :cry2: więc też sobie poczytaj zanim się wypowiesz. Co do reszty to dziękuję za podzielenie się swoimi opiniami jutro powinny być części więc jak to coś pomoże to dam znać, a jesli nie to czeka mnie wizyta u specjalisty :shock:
  3. Hmmm plakiem, albo samostartem psikając czy w jaki sposób?
  4. Witam. Wiem że temat był wielokrotnie ruszany na forum i dużo czytałem na ten temat, jednak mam nadzieję że ktoś mi wytłumaczy albo troszke pomoże. Mianowicie byłem na serwisie, powiedziano mi że kolektor ssący do wymiany, i że turbo nie trzymie takiego ciśnienia jak powinno więc do regeneracji (geometria ok bo byla sprawdzana). Tak też postanowiłem zrobić, jednak gdy dojechałem pod dom wgl brakło mocy jak by turba nie było. Wcześniej jak wcisnąłem pedał gazu do dechy to na 2 biegu aż maskę dźwigało i w fotel wciskało, a teraz nie ma żadnego kopa i zachowuje się jak silnik 1,2 w gazie a nie 3,0... Reasumując czytałem na temat kolektora ssącego więc ok zamówiłem już zaślepki wykręcę wyczyszczę do tego nowe świece założę, przeczyszczę zawór egr wymienię olej i filtry (rada wasza czy filtr odmy też wymienić) autko ma 174tys przebiegu kilkakrotnie wyskoczył mi błąd że wzrosła emisja spalin. Więc czy to może być wina turba że taki sadek mocy czy to mogły byc tego przyczyny? Dodam iż filtr DPF i przepływka ok bo były sprawdzane na komputerze. Proszę o waszą pomoc w diagnozie. Z góry dziękuję
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.