Skocz do zawartości

Uaku530D

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW 530d e39 LCI

Osiągnięcia Uaku530D

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. A jak sprawdzić regulator napięcia?
  2. Witam, jak w temacie, kilka dni temu zaczęła migać mi kontrolka od ładowania przy jeździe samochodem. Czasem miga jak dodam gazu czasem tak sama z siebie, jednego razu wcięło mi akumulator do zera więc wydałem alternator (Valeo) oraz sprawdziłem stan szczotek, oczywiście nie było ich po czym od razu je wymieniłem wlutowując nowe. Problem znikł na 20 minut po czym powtórka z rozrywki, tj. przygasające światła wszystkie kontrolki świecą łącznie z ABS, automat tryb awaryjny tylko 5 bieg itp, auto stanęło. Podladowalem do pełna wczoraj jeździłem cały dzień nic się nie działo nic nie migało. Dziś wsiadam do auta oczywiście po 5 minutach zaczął migać akumulator na desce dałem gazu w spod i jakoś ucichło, zatrzymałem się na stacji na 5 m dosłownie i dalej to samo skrzynia tryb awaryjny itp itd. Pomóżcie go zachodze w głowę co to może być, przewód główny alternatora ok bo sprawdzany, akumulator jest nowy.. już mi ręce opadają :(
  3. Lampy us nie przejdą przeglądu u nas, mi zależy na samych kierunkach, ktoś wie jak to zrobić komputerem ?
  4. Witam, czy wie ktoś z was jak zrobić w poliftowej e39 kierunki na wzór amerykański? Chodzi o to aby świeciły non stop a przy kierunku migały, pomijam wszelkie szkolenia tak tak wiem że to nielegalne itp.. po prostu tak mi się podoba, czy jest jakaś duszyczka która potrafi mi pomóc i wytłumaczyć?
  5. Witam, jestem posiadaczem e39 w bardzo bogatym wyposażeniu, ostatnio zainteresował mnie fakt nie działania dwóch głośników, tj lewy tył i prawy przód. Dodam że głośniki są sprawne balans w aucie ustawiony poprawnie a moduł to Becker BM54. Jaka może być przyczyną tejże awarii? Kto podejmie się naprawy tego ? Z góry dzięki za pomoc chłopaki :lol:
  6. Czyli co panowie proponują ? Co może być przyczyną uszkodzenia tej rurki i co w tej sytuacji zrobić bo juz się gubię :D
  7. Tak jak przyjaciel wyżej . Pisałem że mam pół bara więcej a nie ze tylko 0.5 bara pompuje . Ogólnie (nie jestem pewien powiem wam za kilka dni ) mam coś około 3 barów . Proszę mnie nie wyśmiewać jeżeli mowie bzdury bo musimy podpiąć komputer i sprawdzę a moja pamięć często zawodzi. A koledze który polecił wyrzucenie egr dziękuję ze propozycje właśnie chodziło mi o taką pomoc. Poczekam jeszcze kilka dni może ktoś coś innego rzuci, ponieważ nie uśmiecha mi się kupować rurki co tysiąc kilometrów :p porostu pęka mi na tej harmonii
  8. Witam, jestem tu nowy, to mój pierwszy post na jakimkolwiek forum więc proszę o wyrozumiałość. Wystąpił u mnie problem (już drugi raz) a mianowicie pękł mi przewód chłodniczki EGR, znam przyczynę tego, mam podkręcony samochód troszkę i turbinka pompuje 0.5 bara więcej więc ten przewód nie wytrzymuje. Chodzi mi dokładnie o krótką rurkę z harmonijką która jest po lewej stronie od chłodniczki jeżeli stoimy przodem do pojazdu. Słyszałem że są jakieś zaślepki EGR i rodzi się w tym momencie pytanie. Gdzie dokładnie wkłada się tą zaślepkę (najlepiej foto) oraz czy ta zaślepka zniweluje taki efekt tzn czy spaliny już nie będą przechodzić przez tą chłodniczkę, prosił bym też o podanie wad takiego zastosowania oraz zalet jeżeli takowe są. Z góry pozdrawiam i jeżeli post w złym dziale to proszę przenieść ! :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.