Skocz do zawartości

piotrek_0017

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 328 Ci 2000 rok

Osiągnięcia piotrek_0017

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Psiukałem dezodorantem i nic mi to nie dało jak chodziła równo tak chodziła. A może któryś przewód od odmy pękł tam pod kolektorem i mi się wydaje jeśli tamtędy złapie coś łatwo palnego to nic się nie zmieni. Chyba że się mylę
  2. Ma ktoś pomysł czym zasysa te lewe powietrze bo ja nie zlokalizowałem,
  3. Problem rozwiązany. Winę za to ponosił uszkodzony alternator i słaby akumulator
  4. Co sądzicie o patencie 1kilo? Muszę chyba luknąć u siebie tą śrubkę bo praktycznie identyczny problem
  5. Nie z kolektorem nic nie robiłem. Być może jeśli jest nieszczelność to bardzo mała bo jak wyjmę przepływke z filtra i zasłonie dopływ powietrza to natychmiast się dusi i gaśnie.
  6. Tak czułem że może to być nietypowa usterka :mad2:
  7. Na początku chciał bym się z wszystkimi przywitać i powiedzieć że forum obserwuje już jakiś czas ale nigdy nic nie pisałem. I będzie to mój pierwszy post :D O falujących obrotach naczytałem się mnóstwo ale takiego przypadku jak u mnie jest nie znalazłem nigdzie. Być może gdzieś jest ale nie było mi dane tego znaleść.... a więc auto odpala na dotyk przyspiesza też wzorowo ogólnie silnik procuje ok, problem pojawia się kiedy dojeżdżam do świateł i przed nimi hamuje silnikiem i jak wcisnę pedał sprzęgła to obroty spadają tak do około 450obr i podskakują do 720 obr i tak z 3 razy po czym robi się spokój i auto wraca na prawidłowe obroty czyli te tam 720 740 obr coś tak. Dzieje się też tak jeśli na biegu jałowym jeśli musne pedał gazu tak szybko i energicznie i puszcze go zaraz. Jeżeli przegazuje ją np do 5000 obr i puszcze to jest ok nie faluje tylko właśnie w tych dwóch przypadkach co opisałem wyżej. A do tej pory wymieniłem tak: wszystkie uszczelniacze na vanosach świece silniczek krokowy i przekładałem przepływomierz od znajomego i też było lipa. Auto ma około 270000 tyś przebiegu ten na zegarach jest oszukany po prostu cofnięty aaa dodam jeszcze do tego że nie ma żadnych błędów w INPA Oto link do filmiku co się dzieje dokładny problem jest od 40 sekundy wcześniej też coś widać
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.