Skocz do zawartości

gomax

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    123D E87, 204KM

Osiągnięcia gomax

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Hej, Natrafiłem jeszcze na jeden trop by spróbować wymienić uszczelkę pod głowicą zamiennikiem, bez aluminiowych części. Spotkał się ktoś z Was z takim rozwiązaniem i co więcej, z taką uszczelką pod głowicą? Wszystkie jakie szukam sa metalowe/aluminiowe...
  2. Hej frytek87, wielkie dzieki za wiadomość! Narazie odpuściłem kolejne odwiedziny warsztatów dopóki nie znajdę odpowiedniego słupka, o tym "c" właśnie wiem i cieszę się, że mam już kogoś kto faktycznie to przeszedł i dalej się cieszy z auta. Ja narazie jeżdżę i dolewam mniej więcej co 200km z 0,2l-0,3l płynu bo zawsze jak sprawdzam (zanim pokaże się kontrolka) po tych 200km to wskaźnik jest nieco poniżej minimum. W sumie gdyby nie to dolewanie to nic więcej się nie dzieje. No, w sumie raz po odpaleniu mocno go telepało, wahlując obrotami pomiędzy 700-900. Zgaszenie, odpalenie i wszystko wróciło do normy. Jeździłem też w wigilie (;p) 123d kuzyna, mocą różnicy nie ma - przynajmniej wyczuwalnej pod stopą. Od czasu do czasu da się wyczuć zapach spalin w kabinie (zaraz po odpaleniu, albo gdy zjeżdżam z górki bez używania gazu przez dłuższy czas a później go depnę). @stinger123d - poszła wiadomość priv
  3. @ KumatyWujek Dzieki za udzial/pomoc, jednak za nic nie odwaze sie takich wynalazkow wlac do tego auta.
  4. Hej! @kotin44, to był handlarz, wiec jak najbardziej moze uruchomie droge prawną... nie ma zadnych zapisow a'la MOTORSCHADEN lub GETRIEBESCHADEN. Cała reszta, jak cisnienie na przewodach (przewody bardzo twarde), sprwadzenie masla (tego nie ma), sprawdzenie chemicznej zawartosci plynu w zbiorniczku wyrownawczym pod wzgledem spalin (sa), para wodna nie idzie, nie kopci na bialo, suwmiarki w oczach oczywiscie ze nie mam ale mechanik ktory sprawdzal szczelnosc glowicy dal ja do planowania i tam wyszla ta nierownosc (2 kartki papieru dalo sie podlozyc z "rogow" glowicy). Mechanik raz jeszcze spawdzal wczoraj wszystko, nie ma zadnego glupiego wycieku na polaczeniach, sprawdzalismy tez jakies abstrakcyjne warianty jak wyciek w kokpicie, pod deska, pod nogami, zreszta problem dalej jest w silniku skoro spaliny sa w zbiorniczku wyrownawczym.
  5. Mialem juz przemilczec ale dam Wam/Ci KumatyWujek jeszcze troche do smiechu ;) zycie i Tak wystarczajaco daje mi po dupie wiec akurat sprawa swiezo kupionego auta to takie rysy posrod everestow moich problemow. Do rzeczy, nie była to żadna okazja, blisko 12 tys E. Sprawa zajmowal sie kumpel z ktorym znam sie od wiekow, ktory ma na karku spore doswiadczenie i przeszlo 200 sztuk pojazdow 4kolkowych. Serio, to pierwsza taka wpadka jego jaka znam, akurat przytrafila sie mi - w sumie sie nie dziwie znajac moj pech :) Fakt, nie sprawdzilismy tego wycieku, zaufalismy widzac jaka piekna bestia. Stalo sie, trudno i nie mysle juz o tym, chce naprawic auto, cieszyc sie nim i zapomniec o calej sprawie.
  6. Podpinam się pod temat, też poszukuję słupka/silnika do tematu BMW 123D viewtopic.php?f=164&t=287046 Co myślicie o samych słupkach "c"? http://allegro.pl/blok-silnika-bmw-e90-e87-2-0d-n47-d20c-i5545849339.html http://allegro.pl/blok-silnika-bmw-n47d20c-i5811423712.html Pozdr!
  7. Witam serdecznie, Jestem od sierpnia br posiadaczem (nie mogę napisać szczęśliwym) BMW 123D, N47, 204KM (hatch, 5 drzwi) z 2007 roku, 131 tys km udokumentowane potwierdzone w ASO, oprocz awarii która zaraz opiszę, stan wyjątkowo piękny :) Sprowadziłem go z Niemiec, sporo dopłaciłem by był na maxa wyposażony - mpakiet zewnątrz/wewnątrz + zawieszenie, navi, sport fotele itp (w sensie doplacilem za taki model, fabrycznie wyjechal z tym wyposazeniem). Od początku boli ten samochód ubytek płynu chlodniczego, sprzedawca nawet sie do tego przyznal (sugerujac ze byl z tym w BMW i to drobnostka, jest nieszczelnosc) i mam to na papierze umowy. 3x wizyta w BMW Dobrzański w Krakowie. Wcześniej jedna u znajomego mechanika BMW, który sprawdził ciśnienie na przewodach + mieszanke płynu w zbiorniczku i powiedział że to musi być uszczelka/głowica/blok silnika. Nie chcąc pakować kupe kasy na początek pojechałem własnie do BMW Dobrzanski na potwierdzenie tej wersji i w razie czego posiadanie tego na papierze "by walczyc ze sprzedawca", wymienili zbiorniczek eliminując ze to moze byc coś poważniejszego. Przejechane 600 km i info "Coolant level too low", pod korkiem tez faktycznie pusto. Kolejna wizyta i wymienili korek (;p), jak się domyślacie to samo. Po trzeciej wizycie stwierdzili ze faktycznie musi to byc ta uszczelka lub sama glowica. Tą naprawe robilem jednak u zaprzyjaznionego mechanika by nie placic jak za zboze w ASO Dobrzanski. Po rozebraniu glowicy okazalo sie, że faktycznie jest do planowania (lodeczkowata, wybrzuszala na srodku). Tak wiec glowica splanowana, uszczelka nowa, sruby i wszystko co potrzeba zrobione. Przejechalem wlasnie 450 km i... Coolant level too low! Plynu w zbiorniczku nie ma. Sprawa bardzo swieza, wydaje sie jedyna mozliwoscia dziurka/pekniecie ktorego nie bylo widac w bloku silnika? Jeśli tak to czytałem u Was na forum ze podejdzie też n47d20c, robił ktoś tak faktycznie? Inna sprawa, walcze ze sprzedawcą, ten nie odbiera itp historie. Zglosilem sprawe do ECK (europejskiego centrum konsumenta), Polska strona procesowała pozytywnie sprawe, dorzucilem cala dokumentacje itd, sprzedawca jednak wypial sie, ze auto ma wade ze wzgledu na moj styl jazdy... tyle, ze mam na papierze umowy jak wczesniej wspomnialem ze jest ubytek plynu... tyle ze sadzilem ze to bedzie gdzies nieszczelnosc (tak jak zapewnial sprzedawca) niz pekniety blok/glowica/uszczelka :) Pozostaje mi droga sadowa, ma ktos jakies doswiadczenie co do krokow dzialania, czy nie ma o co walczyc i mam odpuscic sprawe?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.