Panowie również miałem błąd 4501. Najpierw oczywiście były dziwne odgłosy jakby spod kolektora (zgrzytanie/pierdzenie jakby uszczelka jakaś poszła) i jak się odpięło wężyk podciśnienia od EGR to ustawało. Więc zmieniłem EGR na nowy Pierburga za 700 zł..... :| Dalej to samo i po poczytaniu na forach zmieniłem elektrozawór od sterowania EGR na Magneti Marelli (130zł). Błąd oraz Check Engine (increased emmision) dalej się pojawiał. Powymieniałem wężyki podciśnienia. Najlepsze, że podczas testowania aplikacją na telefon bimmer tool mogłem sterować EGR - otwierał się lub zamykał w zależności od ustawień więc szukałem dalej myśląc, że elektrozawór jest dobry. Podmiana na zawór od turbo odpadała bo turbo sterowanie elektronicznie. W końcu stwierdziłem, że podmienię elektrozawór na Pierburg'a (350zł) może faktycznie to ma znaczenie. No i po podmianie wszystko śmiga i błąd się nie pojawia, także polecam od razu kupić Pierburga...