Skocz do zawartości

pranger

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E61 530xd M Pakiet
  • Lokalizacja
    Kraków

Osiągnięcia pranger

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Panowie również miałem błąd 4501. Najpierw oczywiście były dziwne odgłosy jakby spod kolektora (zgrzytanie/pierdzenie jakby uszczelka jakaś poszła) i jak się odpięło wężyk podciśnienia od EGR to ustawało. Więc zmieniłem EGR na nowy Pierburga za 700 zł..... :| Dalej to samo i po poczytaniu na forach zmieniłem elektrozawór od sterowania EGR na Magneti Marelli (130zł). Błąd oraz Check Engine (increased emmision) dalej się pojawiał. Powymieniałem wężyki podciśnienia. Najlepsze, że podczas testowania aplikacją na telefon bimmer tool mogłem sterować EGR - otwierał się lub zamykał w zależności od ustawień więc szukałem dalej myśląc, że elektrozawór jest dobry. Podmiana na zawór od turbo odpadała bo turbo sterowanie elektronicznie. W końcu stwierdziłem, że podmienię elektrozawór na Pierburg'a (350zł) może faktycznie to ma znaczenie. No i po podmianie wszystko śmiga i błąd się nie pojawia, także polecam od razu kupić Pierburga...
  2. Panowie dzisiaj zmieniałem w X1 żarówkę i nie jest do końca jak w E60. Żarówki się nie przekręca w lewo natomiast przed przetwornica wokół żarnika jest czarne plastikowe kółko z małą wypustką i naciskając na nią za ta wypustkę trzeba to kółko obrócić o jakieś 45° w lewo i delikatnie wyciągnąć żarówkę.
  3. Witam powinno być raczej na przewód PIONOWY. Termostaty w chłodniczce po otwarciu również puszczają płyn na pionowy. Termostat przepływowy BEHR TH5 80. Na filmie fajnie to gość wytłumaczył:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.