Skocz do zawartości

ridgido

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e39 520i touring '99

Osiągnięcia ridgido

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. U mnie jak było ok. 10 V to tylko kontrolki przygasały i nie kręcił, testy nie rozładują tak aku. Świece sprawdzałeś, wymieniałeś może którąś zarzuca, może któraś cewka nawala.
  2. Miałem podobnie jak pompa kończyła żywot aż padła tak że nie odpaliłem. Zdjąłem kanapę i uderzyłem ręką tam gdzie jest osadzona pompa i zaczęła chodzić. Na drugi dzień odpaliłem bez problemu ale w czasie jazdy było szarpanko, dojechałem do pracy. Po robocie zapaliła ale ciężko i znów szarpanie i to był koniec, tyle że mam LPG i zdążył się przełączyć, wiec do domu dojechałem bez problemu. Znowu zdjąłem kanapę uderzyłem i zaczęła chodzić, chodziła 5 minut i znów przerwa aż do momentu kiedy nawet uderzenia nie pomagały . Wymieniłem pompę i spokój. Może sprawdź testem 6 ile masz paliwa w komorach jak nie będzie chciał odpalić.
  3. ridgido

    e39 520i nie odpala

    To za wszystko ale bez cewki. Za samo przekopiowanie wzięli 350 zł. A miały być zimówki :mad2:
  4. ridgido

    e39 520i nie odpala

    No i poskładali. Koszt imprezy 820 zł. W tym mam nowy sterownik, auto odpala i troche jeździ. Wiązki są o.k. więc wg nich sterownik zjarał się sam z siebie ale.... ponieważ samchód non stop gasł po wyjeździe z niby tego serwisu postanowiłem zajrzeć do zapłonu. Moim oczom ukazala się pięknie stopiona cewka na 5 cylidrze, myśle że to jest przyczyna całego tego zamieszania tak jak kolega dyzio255 zasugerował. Dziękuje wszystkim za podpowiedzi, które miały przywrócić moją bryczke na droge. Mam nadzieje ża uda mi się odwdzięczyć tym samym w ramach posiadanej wiedzy. Temat uważam za zamknięty,
  5. ridgido

    e39 520i nie odpala

    O.K. Jutro się okaże co to za cudo kupiłem, może akurat trafiłem, Generalnie miał być nr z listy i koniecznie MS41 SIEMENS, o pojemności nie było gadki. Mam nadzieje że mi jutro fure do kupy poskładają.
  6. ridgido

    e39 520i nie odpala

    Nestety nie sprawdziłem z jakiej pojemności jest ten sterownik, podali tylko listę nr jakimi mam się kierować przy kupnie. Co jeśli jest np. z 528i ? Nie wiem, mogą skopiować mapę ze starego sterownika?
  7. ridgido

    e39 520i nie odpala

    DME jakiego potrzebuje to MS41 a w zasadzie potrzebowałem bo właśnie kupiłem. Nie wiedziałem że uwalona cewka może tez uszkodzić DME, sprawdzałem błędy po tym jak to się stało ale nic nie było o zapłonie. Fachmani twierdzą, że woda tam się zebrała i stąd spalił się sterownik ale wody mi tam trochę na kapało jak sprawdzałem przekaźniki pod filtrem, jak auto już padło, powiedziałem im to więc podobno sprawdzą instalację. Czy tylko wystarczy sparować EWS i nowe DME za pomocą inpy i będzie hulało?
  8. ridgido

    e39 520i nie odpala

    Dzięki koledzy za podpowiedź ale niestety poległem. Musiałem oddać auto do fachmanów :( . Sfajczyło się DME. Zastanawia mnie fakt, że kazali szukać samego sterownika. Czy nie lepiej będzie szukać kompletu??? Co z EWS-em i kluczykiem? Da się to zgrać z nowym DME?
  9. ridgido

    e39 520i nie odpala

    Nic nie łapie, lukne pod prawy kabinowy, nawet tam zaglądałem ale zaczął padać deszcz i dałem spokój. Jest tam takie ala białe pudełko szczelnie zaklajstrowane przez gazownika bo się tam z kablami wpakował. Chciał nie chciał będe musiał to otworzyć. Też sie zastanawiałem nad paliwem ale jak nie odpalił na gazie to pomyślałem nie to, iskra - wywaliło by błąd zapłonu jak np. przy uwalonej świecy czy cewce. W związku z tym skoncentrowałem się na tej zworce, że tu będzie przyczyna.
  10. ridgido

    e39 520i nie odpala

    Witam serdecznie wszystkich! Niestety ostatnio moja bunia odmówiła posłuszeństwa. Na trasie zgasła i tak już zostało. Kręci ale nie odpala. Z okolicy schowka pasażera/bezpieczników zaczęło sie kopcić jakby coś się spaliło. Przejrzałem bezpieczniki ale wszystkie są o.k. Błedy jakie mam w kompie to: 8 - air flow mass metter 12- throttle valve potentiometr ale nie sądze żeby miały wpływ na odpalenie. EWS i LCM bez błędów. W aucie zamontowany jest gaz ale awaryjnie też nie odpalił. Czy za schowkiem pasażera sa jeszcze jakieś moduły, przekaźniki które mogły się spalić? Jak to się stało to wskazówka obrotomierza mi skoczyła na ok. 1,5 tys. obrotów i opadła przy wyłączonym zapłonie, jakby zwarcie gdzieś się zrobiło. Akumulator trzyma. Jeśli ma ktoś pomysł jak to ruszyć to bardzo proszę. Z góry dziękuję.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.